Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger???
  • #1   9. dec 2011 Skal ikke kunne sige det med sikkerhed. Men når de ikke er renlige nu så TROR jeg aldrig at de bliver det. Desværre.

• #3   9. dec 2011 Deres kattebakke bliver tømt hverdag. På badeværelset kommer de ikke da de så skider og pisser i håndvasken eller i vaskemaskinen. De har en havestue de har deres kattebakke i og der lukker jeg dem ud et par gange om dagen også sover de derude om natten.

• #4   9. dec 2011 De har ikke tisset mens jeg har været på vagt, men de gør det når de andre er her. Jeg lukker nemlig dørene ind til de rum de plejer at tisse i. Nej det bliver vasket af med vand og sæbe.

• #6   9. dec 2011 Det vil jeg sige vider. Den bliver som reelt tømt af en hjælper om morgen og igen om aften. Så det bliver ca 2 gange i døgnet den bliver tømt. Jeg gider bare ikke have at de pisser i mit sengetøj så går jeg squ amok på dem. Det var derfor jeg spurgte om de vil blive ved med at pisse overalt. For det gider jeg nemlig ikke arbejde med. Føj syntes det er klamt.

• #8   9. dec 2011 Har sagt at hun skal have 2 kattebakker så det må hun jo gøre hvis hun vil beholde skadedyrene. Også må det lige tages op på mødet imorgen om det er noget de andre gider gøre. Det dur jo ikke hvis vi kun er 2 hjælper som gør det og de andre ikke gør.

• #9   9. dec 2011 De skulle meget gerne have lært at gå i kattebakke for længst når de er 12 uger gamle.

Det der som regel går galt når killinger og voksne katte ikke går i bakken er at kattegruset er noget skod. Jeg vil sige at kattegruset har skylden 90% af gangene. Hvilken type grus er det? Det skal være klumpende kattegrus i god kvalitet, og så skal hele bakken tømmes og rengøres 1 gang om ugen. Det nytter ikke noget bare at skovle ud og genfylde i en uendelighed.

De steder de har tisset, skal vaskes i rodalon og så er det helt korrekt af dig at lukke dørene ind til de rum de tisser i. Det skal gøres for at bryde uvanen.

Og så skal de have adgang til bakken hele tiden, some Holtevejen sider, det går ikke bare at lukke dem derud to gange i løbet af dagen.

• #10   9. dec 2011 Ved ikke hvad grus hun bruger. Tror det er det som klumper fra Bilka. Der er masser af grus i og hver fredag vasker jeg den selv. Hun fik at vide at de var renlig og alt det der. Men da er ankom og jeg kom på vagt et par dage senere og så dem var de fyldt med lopper og havde øremider som har taget 3 behandlinger at få styr på. Plus de var fyldt med orm. Så tror ikke de er stueopdræt som hun ellers sagde. Og problemet er at mange af de steder se tisser kan jeg ikke vaske med ronadol. Da de tisser i hendes kørerstol, hendes seng er en specielmadras så den må ikke vasket i andet end i varmt vand. Også pisser de på vores madras som vi sover på og den kan vi kun tørre af med en klud da den ikke kan vaskes. Så de pisser nogle dumme steder.

• #11   9. dec 2011 3 uger susanne??? har de da ikke først lige fået øjne? Og stadig ormer sig omkring??

• #12   9. dec 2011 killinger er renlige fra fødslen.

Hvis de pisser sådan nu, vil jeg sige de fejler et eller andet. Eller bakken står et dumt sted.

• #13   9. dec 2011 Anita > det er derfor jeg har mistanke til at de har vaeret i stalden..

• #14   9. dec 2011 Katja > Jamen de skider jo i bakken, saa de toer jo godt gaa ind i den.

• #15   9. dec 2011 prøv at dryppe Baldrian i bakken.

• #16   9. dec 2011 Susanne > Har sagt til hende at de skal have en bakke til. Saa nu maa vi se om de faar det.

Doggymom > Siger jeg til hende.

• #17   9. dec 2011 Staldkatte burde nu også kunne finde ud af at bruge bakken. Lige nu vil jeg sige at det vigtigste er at holde dem væk fra de steder hvor de har tisset og så få det gjort rent så det ikke lugter, men kan godt se det er et problem hvis meget af det kun må rengøres med rent vand og hvis kattenes ejer lader dem gå frit rundt i alle rum.

Du kan måske også overveje "gå-væk kat" for at holde dem væk fra de forskellige steder. Måske ikke lige sprøjte direkte på overflader der kun må få rent vand, men lige ved siden af? Jeg har brugt det med held hvis en af mine killinger lige er blevet fikseret på noget som ikke er så smart at lege med. Et sprøjt dagligt i nogle uger og så har den glemt at om at det engang var interessant.

• #18   9. dec 2011 M.I > Maa man sproejte det paa blomster..?

• #19   9. dec 2011 Hmmm, det kan jeg faktisk ikke huske, men nu er det også 5 år siden jeg har haft brug for det. smiley

Men det står på bagsiden af flasken, og hvis ikke man må, så kunne jeg forestille mig at man kunne sprøjte det på vasen eller blomsterpotten.

• #20   9. dec 2011 Maa lige faa hende til at koebe noget.

• #21   9. dec 2011 Anita < Ved at de fik da de var til dyrlægen med deres øremider og lopper. Men ved ikke hvad de fik. De har intet fået hos hende som har avlet dem så vidt jeg ved.

• #22   9. dec 2011 Det tror jeg hun har....

• #23   9. dec 2011 Anita - de har lige fået ormekur da de var ved dyrlægen.

• #24   9. dec 2011 Det vil jeg prøve smiley

Kommentér på:
Killinger???

Annonce