2.588 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Killinger :-) Killinger :-)

Jeg kan ikke lade være med at killingespamme lidt. for nej jeg synes altså de er søde og de bliver bare sødere og sødere hver dag. De er virkelig en fornøjelse at følge med i smiley Håber I kan li dem. Der er en hel del billeder af dem her og deres forældre her
https://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off-topic/94043-klassiske_persere_

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger :-)
  • #1   5. nov 2017 Gud hvor er den lækker smiley Er det eget opdræt? smiley

• #2   5. nov 2017 Det burde være streng forbudt at vise sådan nogle skønne billeder af lækre kattekillinger.
    Kæmpe tillykke med dem. Det er bare øv., øv, øv at jeg ikke kan tåle kattehjem.
    Hvad siger Cleo til de små?

• #4   5. nov 2017 Tak skal i have vi er også meget glade for dem. og ja de er eget opdræt efter Thomas og Impala som og så bor her hjemme smiley
    Cleo er helt ligeglad med dem. Det er faktisk ret sjovt for hun har været missemor for 9 moderløse killinger i årenes løb men jeg tror hun er med på at den her har en mor så hun kan godt tillade sig at tage en slapper ??

• #5   5. nov 2017 De er godt nok lækre!! smiley hvordan er sindet? smiley

• #6   5. nov 2017 Tak for det smiley de har bare sådan et dejligt sind. De har perserens rolig venlige personlighed. De er meget orienterede imod deres.menmesker memnde er slet ikke påtrængende eller irriterende. De elsker at komme og nusse og vil meget gerne lege men altid på en mild og sød måde. De har det sødeste lille lyst miav. De er katte som generet er lette at føre sammen med andre katte og dyr fordi de meget sjældent er dem der skaber konflikter. Samtidig har jeg ALDRIG oplevet af kattene her hjemme hverken bider eller kradser heller ikke når den står på mavenus osv. Alt i alt virkelig dejlige, behagelige og milde katte.

profilbillede
  • #7   5. nov 2017 Åh det lyder bare som den perfekte kat! Hvis jeg nogensinde skal have, så kan det være jeg kontakter jer smiley

• #8   5. nov 2017 OG såer de jo gudesmukke...deværre er detikke muligt at have dem her ellers havde jeg villet have en lille snebold.....

• #9   5. nov 2017 De er godt nok søde, jeg kan rigtig godt lide, at de ikke er så fladmaste i hovederne, som jeg synes nogle persere er - super smukke!

• #10   5. nov 2017 Hvor er de bare smukke! Meget smukke end "moderne" Persere smiley

• #11   5. nov 2017 De er godt nok bedårende smiley

Den med grå maske og blå jne i albummet er fantastisk smuk

• #12   5. nov 2017 Åh hvor er de skønne og smukke smiley Og så elsker jeg valget af tema til navnene smiley

• #17   5. nov 2017 hvor er de smukke Lens. Det ville være utroligt spændende at få en kat hjem der fra det ser ud til de har en super type. Det er desværre meget svært at finde efterhånden. Ved du hvilke klubber de har tavle igennem og om der mpske er mulighed for at kontakte en opdrætter for at se tavler osv. for vi er bestemt på jagt efter egnede katte (men som sagt det er svært at finde).

• #19   5. nov 2017 Det ville være fantastisk hvis det viste sig der er en med godkendt tavle (vi kan overføre til fife) og hvor vi kan se forældres tavler (gør at undgå indavl). Det ville være meget spændende at se hvad de har der for det er generelt linjer vi aldrig ser her. Lige pt. har vi kig pp en kat fra Sydafrika men heller ikke dette er helt lidt. Hvis det viser sig med Der er en kat der nede skal vi nok lige undersøge de eksakte regler smiley

• #21   6. nov 2017 Suuuk, hvor er de bare smukke smiley smiley smiley smiley
    Jeg skal ikke have flere katte, jeg skal ikke have flere katte, jeg skal ikke have flere katte smiley

Hvis jeg nogensinde skal have en perserkat igen, så er det hos jer den skal hentes ! Elsker persere med næser smiley
    Har I evt. kigget på silver- og Goldenshaded perser ? Da jeg købte et par stykker i den farvevariant for ca. 12 år siden, havde de tendens til længere næse, i forhold til de andre farver.

• #22   6. nov 2017 Åhhhhh! Så nuttet!

Kommentér på:
Killinger :-)

Annonce