{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Jeg kan ikke lide nytårs aften {{forumTopicSubject}}

Andre end mig med en slags angst eller fobi overfor nytårs aften? Ja det lyder måske mærkeligt, men jeg HADER den dag og hader al opstandelsen med den.. Ved ik hvorfor, kan ikke forklare det.. Men er altid gået i seng nærmest før 24 osv..

Min kæreste har så fødselsdag d. 31 så nu hedder det sig at jeg skal feste lidt med, og kan slet ik klare tanken smiley Han syns bare jeg er fjollet ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg kan ikke lide nytårs aften
  • #1   26. dec 2011 jeg vil ikke ligefrem sige at jeg har en fobi over nytårsaften og hader den, men den siger mig ikke noget - vi har altid siddet hjemme og hygget - gider ikke feste den aften, vi plejer at skåle kl. 24. så sidder jeg med hundene og min mand smutter over til naboen til den årlige midnatsfrokost med div. drikkevarer - og kort efter, smutter hundene og jeg i seng - det er den eneste aften på året, vi har hundene med ned smiley

• #3   26. dec 2011 Nytårsaften er nu ikke heller ikke noget jeg brænder for.

• #4   26. dec 2011 Jeg plejer at tilbringe nytårsaften her på HG. Det er nu meget hyggeligt:-)

Nytårsaften siger mig ingenting.

• #5   26. dec 2011 Tja, en god grund til at hygge sig med ekstra god mad, med dem man holder af, er ikke noget jeg kan hade smiley

• #6   26. dec 2011 Jeg hader nytårs aften, den minder mig om at endnu et år er gået, og alt det jeg ikke nåede .....
    Er bange for krudtet, så bliver inde og ser tv ....
    Det bedste ved nytårsaften er de gode udsendelser i tv ...

• #7   26. dec 2011 Jeg er heller ikke den der brænder for nytårsaften, er ofte gået tidlig i seng.
    Hos os er det bare en almindelig dag , hunden er et nervevrag den aften så alt foregår som det plejer på en hverdagsaften

• #8   26. dec 2011 Nej, jeg synes det er en hyggelig dag og især når man skal fejre den sammen med vennerne.

Der har været engang hvor jeg var bange for lyden af fyrværkeri. Jeg var ikke særlig gammel, og efter noget tid blev jeg okay med fyrværkeri og nu er jeg "krudtoman" smiley

• #9   26. dec 2011 Nytårsaften er og bliver overvurderet!

• #10   26. dec 2011 Tjah, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har drukket mig fuld nytårsaften. For mig er det en knaldhyggelig aften med god mad, spil og snold - i selskab med nogen man holder af smiley

I bund og grund er nytårsaften vel præcis hvad man vælger at gøre det til.

• #11   26. dec 2011 jeg syntes nytår er herligt smiley

Et år er gået og man byder et nyt velkomment og altid med nogle man elsker eller holder af. Jeg er glad når kl slår og jeg skåler det nye år ind, kan kysse min dejlige kæreste og vores søn og give knus til de øvrige nære og ønske et godt nyt år for dem smiley
    Og så er det skønt at lave mad, spise det lækre mad og drikke lidt og ud at se fyrværkeri.. Jeg tør ik selv skyde af og min kæreste vil ikk, hvis han har fået lidt alkohol så vi nyder mest at se på og gå ind i varmen og hygge os igen smiley

• #12   26. dec 2011 Jeg kan godt lide nytår, og jeg ELSKER julen. Men sidste år sad jeg alene nytårsaften på grund af hundene og det kommer jeg til igen i år. Men det gør ikke noget, det er jo bare en aften. Jeg får stadig god mad, kransekage osv. Og så er jeg sammen med mine hunde og sikkert os her på HG.

• #13   26. dec 2011 Jeg synes det er meget hyggeligt, men jeg er lidt bange for at være ude kl 24 når der bliver fyret af over det hele. For hundenes skyld glæder jeg mig til det er forbi.

• #15   26. dec 2011 synes nytårsaften er super.

• #16   26. dec 2011 Synes nytårsaften er fin. Savner dog de nytårsaftener min familie holdt da jeg var barn. Det var sjovt. Elskede næsten den aften mere end juleaften.

I dag er der ingen der gider holde nytår sammen i min familie. Alle vil bare sidde for dem selv og glo tv - som om man ikke kan gøre det resten af året. Jeg har derfor lavet min egen tradition om at arbejde på internatet. Har jeg gjort i mange år efter hånden smiley
    Nogle år har jeg venner med - andre år har jeg ikke. I år bliver det med gæster smiley

Fyrværkeri er banlyst, det samme er alkohol. Er jo på arbejde. God mad og nytårstale - det skal der til. Men ellers skal der bare hygges om hundene smiley

• #17   26. dec 2011 Jeg ville ønske at nytårsaften igen blev som da jeg var barn/ung.
    Der skete så meget, det var så spændende og hyggeligt. Ingen kvaler, bare en fed aften.

Jeg har ikke haft en kanon nytårsaften siden jeg var 20.
    I år har kæresten og jeg meldt fra og besluttet at side alene os 2. Jeg kan næsten gå i panik. Netop fordi det er en aften som vi normalt fejre og tilbringer dem dem vi har nær og kær. Vi gider bare ikke en aften med druk og larm, men er mere bare til hygge. Havde vi så bare været 4 så var det nok nemmere for mig. Men vi kender ingen som har det på samme måde desværre.

• #19   27. dec 2011 heldigvis er der råd for de angste hunde, bare man er ude i god tid og træner seriøst.

Kommentér på:
Jeg kan ikke lide nytårs aften

Annonce