6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
syntes altså det er lidt trist.. {{forumTopicSubject}}
ja jeg ved godt det e rnoget pjat. men altså jeg er bare lidt ked af at have solgt min bil. selvom eg får en ny..
den nye kommer hjem om 2 uger - men jeg glæder mig selv ikke endnu. er nervøs for jeg har været en kende for praktisk -
normalt køber jeg de fleste af mine ting med hjertet og ikke fornuften. det er dyrt - men til gengæld er jeg glad for mine ting. min gamle bil havde jeg i 7 år - og jeg var så glad for den. elskede dens farve og i sin tid gav jeg 25.000 kr mere for den blot fordi jeg ville have den i den farve.
den her gang har jeg været praktiker - og valgt en fornuft bil. i en standartfarve. og nu sidder jeg og ved ikke rigtig om jeg har fortrudt det.
kender i ikke det. at man er sådan i tvivl
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.803
jeg er stadigvæk uden bil og har været det snart 3 uger.... Altså når man bor på landet så er det slemt og undvære... Vi har dog stadigvæk en bil tilbage men det hjælper ikke når lille mig ikke kan nå pedalerne
Vi har ledt og ledt efter en ny bil til mig, men vi vil heller ikke bare købe det første og bedste.... Så jeg kigger og kigger efter nu bil... Har dog fundet en nu der godt kunne gå så håber vi kan forhandle lidt om prisen på den
Manden var elelrs draget helt lidt frederica for at kigge på en vi havde fundet. men manden som havde den havde taget røven på ham, den var slet ikke i den stand som på billederne vi så....
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Efter Volvoens død, blev jeg påduttet en lille Corolla, som jeg aldrig blev rigtig glad for. Det endte da også med, jeg kørte motoren i stykker fordi jeg ikke fik givet den olie i tide. Så stod jeg jo der og manglede akut en billig bil og mekanikeren havde da lige en gammel men velholdt Corolla stationcar.
Jeg havde aldrig troet, jeg skulle komme til at holde af den bil, men på trods af, den ikke har den store personlighed, er den så trofast, at jeg alligevel er ved at være lidt trist ved tanken om, at den nok ikke holder evigt. Den har også med tiden fået et kælenavn (Rolla - meget opfindsomt), så det KAN altså lade sig gøre at få et ok forhold til selv den mest rædselsfulde bil
syntes altså det er lidt trist..