2.715 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

køge sygehus eller hamlet køge sygehus eller hamlet

Jeg er sendt til undersøgelse på køge sygehus med mit knæ, men pga lang ventetid kan jeg i stedet blive sendt ind på hamlet.
Men ved ikke rigtigt, hvad Jeg skal vælge.
Nogle af jer, som har erfaringer med et eller begge steder?

Jeg kender intet til køge overhovedet, hamlet var dem, som opererede sidste gang.
Mit problem er, at jeg mangler busk i knæet, så at det ikke er blevet godt sidste gang, da det var hamlet, som opererede, ser jeg ikke som, at det er fordi hamlet ikke har været gode nok, det er bare et vanskeligt problem.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køge sygehus eller hamlet
  • #1   1. jan 2012 Jeg har kun erfaringer med stafylikokker på Køge syge hus,
    De er "kendt" for dét dernede. Jeg har selv indgivet en klage til
    Patientforsikringen, da jeg blev opereret i foden 2 gange i år.
    Så jeg ville helt klart vælge Hamlet

• #2   1. jan 2012 Griner - mangler du en busk i knæet, det kan de nok
    ikke hjælpe dig med at få nogen af stederne *fnis*

• #3   1. jan 2012 Nå ja, der er lige smutter et r... smil...
    Jamen så lyder køge ikke særlig attraktivt...

• #6   1. jan 2012 valdemar i ringsted er også et super sted

• #7   1. jan 2012 Stemmer i med Hamlet.
    Jeg har en veninde, som har fået knoglebetændelse af en operation på Køge sygehus.
    Infektionsrisikoen er altid mindre på de private sygehuse.

• #8   1. jan 2012 Prøv at se om du ikke kan komme på Glostrup, deres ventetid er ca 14 dage.
    Der fik jeg for et 1/2 år siden indsat et kunstig knæ, efter at have problemmer i 1 årrs tid.

Først fik jeg en kikkertoperation for at få lavet ledbåndet samtidig "støvsugede de derinde" det plejer at hjælpe en del patienyet. Men smerterne foresatte og et nyt røngten billed afslørede at den smule brusk jeg havde haft tilbage fra kikkertoperationen var forsvundet, så de sagde med det samme , at jeg skulle have et kunstig knæ.

Det var en hård omgang med jeg fortryder ikke et øjeblik at jeg fik et, har næsten ikke ondt mere. Det siges der kan gå op til et år før knæet fungerer optimalt.

• #10   1. jan 2012 Jeg har flere gange været på Køge, også blevet opereret og de har altid været super søde og jeg har intet at komme efter.

Jeg skal igen på Køge om et par uger pga galdeblæren

• #11   1. jan 2012 Rengøringen er bare bedre på de private!

• #12   1. jan 2012 Jeg ville bestemt ikke vælge køge. har kun dårlige erfaringer der fra (min føde by)

• #13   1. jan 2012 har du meget ondt så tag Hamlet. Men kan du vente og bor nærmere Køge så tag det. De er gode til knæ i Køge. Har selv været der.

• #14   1. jan 2012 Stemmer for Køge smiley

Jeg bliver opereret 4 -7 gange årligt der - er blevet operet 47 gang på stemmelæberne/halsen af verdens bedste læger, sygeplejersker og det er bare det bedste sted - for mig smiley
    jeg kommer fra Falster og kører gerne 85 km. tur/retur hver gang og så kontrol indimellem.
    Men det er jo kun den afdeling - men jeg har intet at klage over - føler mig som hædersgæst hver gang jeg er der... Men vi kender hinanden rimeligt godt efter 10 år smiley

• #15   1. jan 2012 Tak for svarene. Der er ikke meget som taler for køge. Og selv har jeg gode erfaringer med hamlet.
    Ventetiden betyder ikke så meget. Jeg har haft problemer siden 99 og været igennem 3 operationer. Så for mig er faglighed og resultat vigtigst.
    Og Det skal helst gå godt. Er slet ikke gammel nok til at acceptere, at jeg skal leve med smerterne resten af livet, selvom jeg frygter lidt, at Det er det svaret bliver.

Kommentér på:
køge sygehus eller hamlet

Annonce