1.150 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 49 Svar

Æv et lorte vejr.. Æv et lorte vejr..

Jah det er godt nok godt idag det blæser en halv pelikan og regner helt vildt..

Vi har idag droppet vores gå tur (hunden er fri adgang ti haven) men vi går normalt en god tur.. Men selv hunden er ikk meget for at komme med ud.. Selv katten gider ikk ud.. Har lige været ude og hente min datter..
Blev bare gennemblådt selv med tyk vinterjakke og vinter støvler hætte og halstørklæde og godt gennemkold puha og det er kun e kilomter hver vej ca.. Og holdt helt panikken fat i Min datters klapvogn fordi vinden tog helt vildt i den..

Hader virkelig sådan noget vejr det er bare det væreste..

Andre som har skippet den gode lange gå tur med hunden idag

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æv et lorte vejr..
  • #1   3. jan 2012 Ja, jeg ville have været ude ved stranden med hundene i dag. Men både Tazz og Bertha er bestemt ikke til udelivet, når det er sådan et vejr. Så den er droppet, og vi ligger og hygger på sofaen i stedet. Især Tazz er glad for vi skal være inde og hygge ( han hader alt som er vådt)

• #2   3. jan 2012 Vi skal for en gang skyld til vores klub og hunden skal have lidt god træning.

Det ER altså irriterende at vejret er som det er - men allermest er det nok, at jeg ikke har noget varmt og vandtæt tøj til at stå imod med. Ud over det, generer det mig ikke synderligt, at det rusker...

Jeg glæder mig til at komme lidt ud. Det er tiltrængt. I den grad også for hunden.

• #3   3. jan 2012 jeg blev også gennemblæst og våd af 900 m gåtur

• #4   3. jan 2012 jep, Lasse og jeg begav os ud i det dårlige vejr. Han var iført dækken og jeg havde min største jakke på. Var fast besluttet på at vi skulle gå den lange tur, men det mente Lasse bestemt ikke. Da han havde gjort det han skulle vendte han om og begyndte at gå hjem smiley

Der var jeg ganske tilfreds med min lille hund smiley for den tur var heller ikke det jeg havde mest lyst til idag.

• #5   3. jan 2012 Jeg gav Tessa her et oksehudsben som hun har hygget sig med istedet dem kan hun rigtig godt lide.. Men lige nu så render hun rundt efter min datter isabella..

• #6   3. jan 2012 Altså jeg har prøvet flere gange, men hundene nægter...
    Vi kommer lige udenfor hvor vi så sætter sig under halvtaget og piber - de vil simpelthen ikke!

Så jeg har måtte bære dem ud i haven og sætte dem på græsset for at de bare lige kunne tisse af - det var de dog heller ikke glade for og var kun ude højst nødvendigt smiley

Så nej, i dag bliver der ingen lange ture, medmindre det stopper med regnen senere! smiley

• #7   3. jan 2012 Mig og Zoe har også en totalt stille dag.
    Vi var begge aktive igår så idag blev til en kort morgentur og ellers bare inde aktivering smiley det går fint.

men ja... lorte vejr !! det kræver varm chokolade og pandekager med is... mmmm

• #8   3. jan 2012 Haha jah jeg havde også min storste dunjakke på men den kunne squ ikk modstå regnen og blæsten som det til og falde endnu hurtiger og hårdere.. kunne mærke hvordan den stille og roligt blev gennemblødt øvøv.. jeg har ikk dækknertil min hund =)

• #9   3. jan 2012 Jah jeg har mig heldigvis lidt kakao.. men ingen flødeskum så det er lidt trist hehe =D skulle have været ude og handle men min enstes tanke da jeg gik hjem var at jeg bare skulle hjem NU.. hehe

• #10   3. jan 2012 Ja ingen gåtur her, er syg og hjemme fra job, så jeg skal ikke nyde noget.

Hundene har haven som det passer dem, dog ligger de inde i sofa og foran brændeovn smiley

• #11   3. jan 2012 Jeg har været uden med bjæfferne 5 gange i dag, og det blæser da godt nok, og når så temp siger 3 grader, ja så mærkes det skide koldt og havet viste også tænderne....Turene blev afkortet, men så var det jo heldigvis godt vejr i går...Der mødte vi en masse hundevenner...I dag ingen overhovedet.

• #12   3. jan 2012 Hvis det bare blæste ville jeg ikk have så meget imod det men blæsevejr og mega regn det er bare det væreste vejr øvøvøv

• #13   3. jan 2012 Jeg har lige haft Vaks ude i haven, fordi han egentlig bare har ligget og sovet, så ville ikke forstyrre ham.

- Han kom ind igen efter ca. 3 minutter. Han skulle baaare lige tisse xD Det var ikke noget, han gad særlig længe, så dropper at gå tur med ham indtil det her vejr er ovre.
    Jeg er også syg, så hvis det bliver bedre får min søster æren af en gåtur.

• #14   3. jan 2012 Ja her er det slud....Så man bliver rigtig våd.

• #15   3. jan 2012 Mine hunde gider heller ikke ud.
    Den ene rejser allerede pelsen inden vi når bryggerset når jeg lige siger "Skal vi ud og gå" Normalt vil de jo gerne ud, men regn og blæst, nej tak. Og jeg skal trække dem rundt, så de bliver ikke tvunget ud.

• #16   3. jan 2012 Min gider hverken i haven eller på gåtur :o( Jeg har egentlig ikke noget imod det, men ligger med snot og mega ondt i halsen på sofaen med flere lag tæpper og hundefryser :o(

Har været på arbejde og skal igen imorgen, så vil lige pleje mig selv lidt. Manden vinder aftenturen, selvom det er ham der har smittet mig.... Og inden han fik turen, havde min søn den, så det er faktisk en dobbelt-up-mande-influenza/forkøelse jeg har - Ikke til at spøge med!

Håber dog jeg kommer ud på den anden siden med livet i behold ;o) kan dog ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til min fridag på torsdag *ggg*

• #17   3. jan 2012 Mig med den plettede pølse . Utroligt du så ikk har sat træ skoende. smiley

• #18   3. jan 2012 Jeg forsøgte at gå en tur med mine tidligere, men da jeg bare skulle trække dem af sted gjorde vi turen temmelig kort.
    Så her er det bare små lufte ture i dag.
    Vi hygger inden. Hundene har fundet nogle lækre ben frem, som de fik nytårsaften, dem får de tiden til at gå med! (:

• #19   3. jan 2012 Melander .
    Det er sgu også tæt på *ggg*
    Utroligt jeg overhovdet kan skrive her på hg.....

• #20   3. jan 2012 jeps vi droppede den også idag, vi har til gengæld været mange gange i haven, men hver gang er pigerne løbet hen til døren igen, de synes altså ikke vejret er særlig rart lige nu smiley

• #21   3. jan 2012 Mig med den plettede pølse .

Jah det jo næsten et mirakel..

• #22   3. jan 2012 tessa er nu også en hund som er frisk på det meste men der er nok ikk nogen som sys det skide fedt og gå i dette jer.. Blæst og regn det er for mit vidkommende det væreste vejr ever.. hader der virkelig

• #23   3. jan 2012 Laika mente ikke hun skulle tisse før, moooar det regner og blæser jo ! Jeg sætter mig ved døren og venter på jer andre.

• #24   3. jan 2012 Mille gider simpelthen ikke ud, hun skaber sig og prøver at kravle ind under buskene som vi går forbi den tøssede hun smiley så det blev altså kun en kort tur her til eftermiddag.. i morges var vejret ok

• #25   3. jan 2012 Vi gik lige en halv times tid her i morges. Det ruskede godt med hagl og regn, og var generelt en rimelig træls tur...for mig. smiley

Vi har så været ude i have, mark og stald en times tid her i eftermiddag, men så er det også slut med at rende ude for idag. Resten bliver indendørsaktivering og tisseture i gårdspladsen.

...og nu har det nye tag på hønsenes overdække bare at holde! Denne gang har vi brug planker. Holder de ikke skal vi til at bygge læmur og det er noget bøvl.

• #26   3. jan 2012 Jeg plejer ikke have noget mod vejret, men idag efter en hård cykeltur hjem fra skole i strid modvind og slagregn, så havde jeg ikke lyst til den lange tur og heldigvis var Thomsen heller ikke til at få med. Men vi kom da op på 45 min. smiley

• #27   3. jan 2012 Vi droppede også hans eftermiddags tur, det regnede og blæste helt sindsygt. Han var dog ude i morgens, og har fri adgang til haven også, men han var ikke meget for at komme ud! Haha

• #28   3. jan 2012 I morges var det ikke så slemt, men her til eftermiddag/aften var det da noget trist. Det skulle da ikke forhindre os i at tage en ekstra "runde" for vi mødte en god hundeven da vi var på vej hjem og hyggeligt selskab ville vi da ikke gå glip af, så vi tog en ekstra tur. Vi var så godt nok temmelig våde da vi kom ind igen, men det generere heldigvis ikke hverken Barley eller Smut.

Min gamle skipper var til gengæld ikke glad for vand fra oven - det var altid meget korte ture når det regnede...

• #29   3. jan 2012 Uhh her er regn (og blæse-) vejret kærkomment.. Det har holdt krudtomanerne indendørs og jeg har min glade spring ballon tilbage på gåturene som ovenikøbet har tid til at tisse... Jep vi har haft nogle trælse dage hvor Fenris overhovedet ikke har nydt gåturene som kun har drejet sig om at komme hjem igen.. Han lavede rekord den 31, hvor han holdte sig i 19 timer..

• #30   3. jan 2012 Vores ture er forkortet en del idag, men ud er han altså kommet.. Han får dækken på og jeg trækker huen godt ned over ørerne, så går det såmen helt fint =)

Vi går ture uagtet vejret, på nær hvis det direkte er farligt at færdes ude naturligvis.. Hunden sover langt bedre efter en god rusketur ved stranden ; )

• #31   3. jan 2012 Kan gå med, at det stormer - Kan gå med, at det regner
    Men begge dele på én gang: NEJ smiley

Holly stak lige næsen ud gennem kattelemmen, vendte om og lagde sig foran brændeovnen.

Selv kattene (Maine Coon), som ellers er godyl ligeglade med vejret, holder sig inde.

Og det gør jeg også smiley

• #32   3. jan 2012 Ja vi tog så ud og gik en times tid her til eftermiddag, både manden og begge hunde var med, vi gik bl.a. ned for at handle, hvor manden var så sød at stå udenfor med hundene og vente på jeg blev færdig. Nu er maden i ovnen, hundene er fodret af, luftet af og de ligger nu og sover og vi venter på maden bliver færdig ... og så skal der hygges med film, skal nyde den sidste aften inden jeg starter i skole igen i morgen smiley

• #33   3. jan 2012 Er lige blevet færdig med eftermiddags turene, jeg er gennem kold til knoglerne, og mit tøj hænger ude i badeværelset og drypper som var det blevet skyllet, og hundene kikker stadig på mig som om jeg er den ondeste i hele verdenen, og nu har de lagt sig demostrativt foran brændeovnen, så den må jeg hellere få fyret op i... Møj møj vejr, så hellere sne og frost....

• #34   3. jan 2012 Rikke; Jeg får aldrig Maude ud i det vejr - hun gør det ikke

• #35   3. jan 2012 He he, skal love dig for at Boomer også lige krævede et venligt men bestemt, SÅ går v, og så lige et skub bagii... De andre er lidt mere medgørelige når de bare har jakker på, men stod det til ham kunne han sagtens holde sig til der var tørt og vind har lagt sig...

Men næsten synd for Chucky, han skal holdes i ro, og må ikke komme ud mere end ned og op af vejen igen, og han elsker simpelthen sådan et vejr her, jo mere vådt og beskidt, jo bedre har han det...

• #37   3. jan 2012 Kira
    Kommer Lars med i weekenden?

• #38   3. jan 2012 Jeg skal ikke til Gbg.

• #39   3. jan 2012 Det er nu også bare sådan et lorte vejr.. nu sidder jeg i sofaen med dynen og spiser mars is hahaha =D

• #40   3. jan 2012 hunden ligger i sin kurv og hygger sig

• #41   3. jan 2012 Ahh, hvorfor ikke, var ellers sikker på det var denne gang jeg skulle slå benene væk under jer, med min kage!!!

• #42   3. jan 2012 Som om det ville ske haha

Jeg har arbejdsweekend.

• #43   3. jan 2012 He he, Spasser.... Jeg har øvet mig!!

Nåhh, ja nogen skal jo sørge for at tingene kører ;o)

• #44   3. jan 2012 Der har da også lige været 5 pakker Amo kageblanding på tilbud, så du har vel fyldt skabene - haha

• #45   3. jan 2012 He he, nope det er fra bunden... Ellers ville det jo være nemt og jeg ville ikke kunne glemme at putte mel i, vel!!!!

• #46   3. jan 2012 haha haha haha hvordan kan man glemme det

• #47   3. jan 2012 Melander: Det kan man altså godt smiley MEn så må man hurtigt have det ud af ovnen og pute mel i og så butte det i ovnen igen.

- Man kan også sagtens bage en Amo kage med alle ingredienser og så det går helt galt alligevel smiley OG det var ikke mig smiley

• #48   3. jan 2012 ej man kan da bare ikk glemme mel hehe det jo bare en af de vigtigste ting hahah..

Jeg elsker nemme amo kager og de smager godt.. men hvordan i kan ødelægge dem er mig en gåde

• #49   3. jan 2012 Der skulle så lidt mel i opskriften at jeg glemte det i farten smiley
    Det blev nogenlunde, men bedst med mel fra starten smiley

Ja det der med Amo - det ved jeg altså heller ikke - hun skal også bare holde sig til at lave sandwich så bager jeg kage smiley

• #50   3. jan 2012 Griner, mel kan smutte når man bare gerne vil gøre det så godt, og se et hurtigt resultat :oP Jeg nåede så ikke at redde det, som Kira...

Og lille Kira, jeg har fået ny ovn, jeg er ret sikker på det var den gamle der ødelagde min Amo kage :oP

Men ja, giver dig sg ret, skal nok bare holde mig til sandwich ;o))

Kommentér på:
Æv et lorte vejr..

Annonce