920 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Sony Ericsson Xperia Ray vs. Iphone Sony Ericsson Xperia Ray vs. Iphone

Har du enten den ene eller den anden, fortæl om gode eller dårlige ting eller anbefal en helt anden mobil *S*

Jeg skal det hele på den, ringe, skrive, gå på nettet, så film, hører musik og ungerne skal kunne spille nogle spil på den....og så tage gode billeder.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sony Ericsson Xperia Ray vs. Iphone
  • #1   14. jan 2012 Jeg har en Ray, og den er jeg glad for.
    Begge mine døtre har iPhones, og dem er de glade for.

Jeg synes at Ray tager bedre billeder og batterilevetiden er mere end dobbelt så lang mellem opladningerne.
    Mine døtre synes iPhone er det eneste rigtige og at der er mange flere brugbare apps at hente på denne.
    Vi er dog alle enige om at iPhones design er lækrest smiley

Der er batle mellem de to her:
    http://geekaphone.com/compare/Sony-Ericsson-Xperia-ray-vs-Apple-iPhone-4

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #2   14. jan 2012 Alt er bedre kameramæssigt ift Iphone.

Det er ringe kvalitet og ringe opløsning.

En Sony-Ericsson Arc har 8mp og blitz. Det er vigtigt med blitz. Ray har kameralys og du får virkelig dårlige billeder, når det er blot en smule dunkelt eller mangel på lys generelt.

Ray er meget mindre en Iphone. Iphone er dårlig på virkelig mange punkter. Især hvis man ikke kender de rette RIP programmer eller har Mac, Pad og Pod generelt.

Ray er en fin tlf, med dårligt kamera.

Lige nu ville jeg anbefale Arc eller Arc S...Min mening :O)

• #3   14. jan 2012 Ville ikke købe iphone for kameraet´s skyld, har 4éren og det er ikke noget at råbe hurra for,efter min mening

• #4   14. jan 2012 Jeg har haft både 3GS - 4 og har nu 4S - jeg får ALDRIG andet end iPhone!

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#5   14. jan 2012 Indica; close ups og masser af lys gør alle cameras go'e ;O)))

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#6   14. jan 2012 Dog...

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#7   14. jan 2012 "der er nu ikke brugt masser af lys" - "hjælp fra en standerlampe"

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#8   14. jan 2012 Ja, men sølle 5mp i den første og så 8mp i den sidste. Biiig difference :O)

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#9   14. jan 2012 Jo, når der er Exmoor og Zeiss optik i, så er blitz fantastisk.

Det er der heller ikke i Iphone ;O))

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#10   14. jan 2012 Og du kan jo altid tænde og slukke din standerlampe samtidig med klikket på tlf, når du tager billeder. Lidt blitz får man vel altid fra en stander LOOOL

• #11   14. jan 2012 Jeg melder mig i iPhone lejren...

Som bonus kan jeg tilføje jeg har netop givet min iPhone bad i ½ liter kaffe.. Meget bange samlede jeg den op fra kaffesøen.. Og heldigvis tog den ikke skade, hvilket er mere end hvad man kan sige om kærestens kalender som nu er smukt kaffebrun på alle sider... smiley

• #12   14. jan 2012 jeg har haft en sag med telia som jeg vandt da jeg havde købe xperia efter 4 dage fucket den helt op slettet alt og virket meget ringe så den ville jeg ikke købe..:) har htc nu og den er faktisk glad for:)

• #14   14. jan 2012 Hvis det er gode billeder så ville jeg ikke vælge iphone, men til de andre krav du har tror jeg den ville være okay smiley

og gode billeder ville jeg heller ikke vælge Ray til. Selvom den har dog bravia, som virkelig er noget der sparker r*v smiley

Sony ericsson satio så jeg engang billeder fra og det må man sige det så godt ud smiley

• #15   15. jan 2012 Samsung galaxy s 2 smiley
    Super mobil!!!!!!!!!!!!

• #16   15. jan 2012 Det kommer da vel an på hvad man selv mener gode billeder er. Skal det være perfekte billeder så køb et spejlrefleks kamera smiley

Dette billede er taget med min iphone 4, og jeg klager ikke... :

(link fjernet)

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#17   15. jan 2012 Tak, Indica :O)

Ironi kan være en meget slem een...

• #18   15. jan 2012 Melder mig på iPhone. For det første er der en masse gide spil, den er nem at finde ud af og mit kamera er fint smiley

• #19   17. jan 2012 Tak for alle jeres svar.....hvis nu valget var imellem Sony Ericsson Xperia Arc og Samsung Galaxy S.....hvad ville det så blive??????

Kommentér på:
Sony Ericsson Xperia Ray vs. Iphone

Annonce