695 visninger
|
Oprettet:
At føle sig nede og trist... {{forumTopicSubject}}
For første gang i mit liv er det som alt bare virker trist og føler mig ked og trist...
Ved ikke hvorfor men selv en plat serie kan få mine tårer til at snige sig frem...
Syntes ikke der er noget der flasker sig overhovedet, al min energi ligger i at slås mod kommunen og deres fine nye regler, selvom min pension burde have være gået igennem, så blev den afvist og er nu genoptaget... ??????
Ved ikke hvad jeg skal gøre eller hvordan jeg skal komme op igen...
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.125
Jeg tog til sidst en beslutning om ikke at lade det styre mit "privatliv", simpelthen for at kunne holde det ud.
Du skal tage de ting der VIRKELIG betyder noget for dig, og fokusere på det. Det vat det eneste der fik mig igennem. Der er så mange glæder her i livet, lad ikke dit liv gå i stå og stå om nogle år og se at du har spildt dit liv på at vente.
Jeg har et citat tatoveret på min arm der dagligt minder mig om at jeg skal kæmpe:
"Pain is inevitable. Suffering is optional", det minder mig om at ligegyldigt hvor svært det er så er mit liv MIT og det er kun mig der kan få det bedste ud af det.
jan 2011
Har kæmpet mig igennem alt det med kommunen i over 10 år nu og hvergang de har sagt nu skal du prøve det her er jeg sprunget på med godt humør, men arb prøvningerne siger max 2 timer og skal man have flex skal jeg op på min 3-4 timer, og så går det galt hver gang, og det er som at få et bat i hovedet hver gang det ikke går...
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Det er en investering for livet at få gjort noget ved det du har inde i dig lige nu.
Håber du finder vejen, for livet er langt fra slut. Du har mange gode år foran dig, hvis du tager hånd om dig lige nu.
jan 2011
Syntes hele tiden jeg skal noget nyt og elsker at være med på nye ting, bare ikke rart at man hver gang bliver banket ned igen...
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Men det kommer i perioder, det skidt - og det går også i perioder.
Jeg har nu fået ordentlig gang i at indtage D-vitamin regelmæssigt. Det hjælper uden tvivl. Og jeg er netop gået i gang med at forsøge mig med melatonin for at få en ordentlig søvnrytme tilbage.
Og så starter jeg også på et andet tilskud, som kan give kroppen lidt overskud.
Ud over det, så har min "copingmekanisme" været, at jeg giver mig selv pauser. Og i det pauser, så nyder jeg det, jeg oplever. Når jeg er i hundeklubben, så er jeg 100% der og tænker ikke over, at jeg slet ikke har råd til benzinen det tager at komme dertil.
Når jeg ser noget jeg kan lide i fjernsynet, så tillader jeg mig at fordybe mig i det i det 45 minutter, det nu varer...
Og så fremdeles.
Det gør, at jeg overlever. Gjorde jeg ikke det, så var jeg her ikke.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Der er slet ikke tid eller energi at spekulere over den slags, når man hver dag kæmper for overlevelse.
jan 2011
Men ja som CH skriver så er det bare IKKE nemt at være i systemet, har vvirkelig været med i alt de har foreslået og har aldrig sagt nej til noget...
Og alligevel føles det som om man intet er værd og jeg er en person som altid har været stærk og aldrig bukket under for noget som helst...
Men lige i øjeblikket er energien økonomien og alt bare slet ikke i orden lige meget hvad jeg gør og vender hver 25 øre... Bare rigtig øv...
Har sågar overvejet at flytte hjem til min mor et stykke tid og spare op til indskud på noget hvor vi kan være til en ordentlig pris, her hvor jeg bor nu er huslejen på 7500 og el på 1000 kr om måneden... og det er for 102 kwm og ingen plads til mine weekend børn....
jan 2011
jan 2011
Min mor siger hun ikke har set mig sååå syg siden jeg var lille...
At føle sig nede og trist...