{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Er det bare mig?? {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig der er gammel når jeg syntes at det er vanvid at reklamere for tatoveringer i tv som i udsendelsen igår, at se unge mennesker ødelægge deres kroppe uden tanke for fremtiden, hvor de en dag skal stå som forældre, eller når huden bliver slap og rynket og ligner noget en 3 årig har tegnet, at se folk ødelægge deres øre, huller så store som ja jeg ved ikke hvad, jeg væmmes seriøst, er jeg bare blevet gammel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig??
  • #1   24. jan 2012 Lad mig gætte, du er modstander af tatoveringer og store piercinger? ;O)

  • #2   24. jan 2012 Nej egentlig ikke, har selv en lille tatoo og har haft pircinger, så det er ikke grunden.

  • #3   24. jan 2012 Det synes jeg bestemt ikke. De unge hopper med på en modebølge og fortryder det langt senere i livet. Jeg har arbejdet på en afdeling, hvor unge selvmordstruede blev indlagt. Ofte var det tatoveringer, der var årsagen til det mislykkede selvmord.
    En tatovering kan idag delvis fjernes med laserstråler, men arrene fra piercinger m.v vil altid være der. En øreflip, der er blevet udvidet vil hænge slapt ned, og kan ikke ændres.


  • #4   24. jan 2012 Jeg syndtes at det er ok med tattoo osv, Sku man gå hele livet og kun handle ud fra hvordan og hvorledes man så ud som gammel med tattoo osv, så sætter det da mange grænser for en generalt med mange ting.. Sol, kost, motion, osv

  • #5   24. jan 2012 Personligt kan jeg godt lide tatoveringer... Nok derfor jeg har nogle selv... Piercinger i moderat grad er også okay for mig... Men de dersens store huller i ørene Er lige voldsomt nok i mine øjne... Der er mange der ikke tænker når de får en krops smykning, men synes mange tatoo er vildt flotte .

  • #6   24. jan 2012 Hvordan kan en tattoo være årsag til mislykket selvmord ???

  • #7   24. jan 2012 Jeg syntes det i tv bliver udstillet som noget dybt forunderligt, noget alle da burde have, og det er måske der jeg sætter grænsen, jeg har intet imod en tatovering, men jeg syntes det er et stort valg man bør tænker over før man gør det.
    At ødelægge sine øre og så om nogle år skulle stå i skolen med sine børn og ligne noget der er løgn, det fatter jeg overhovedet ikke.
    Tatoos der sidder i ansigt og hals er for mig også yt, det skæmmer mere end det pynter.


  • #10   24. jan 2012 Tal kun OM mig bag min ryg hvis du kender mig irl -

    Som jeg skrev har jeg selv en enkelt, jeg var 16 da jeg fik den, ingen spurgte om min alder.


  • #11   24. jan 2012 Man behøver ikke være "rocker" for at ha tattoo i ansigtet.

  • #12   24. jan 2012 LOL nej det så vi igår Maj L

  • #13   24. jan 2012 Er der forresten nogen der ved hvornår det bliver genudsendt? :O)

  • #14   24. jan 2012 Jeg synes, det er pissefedt med et program, som viser et godt håndværk. Det ville være forfærdeligt, hvis de fulgte en hjemmetatovør og glorificerede det.

    Og hvorfor må forældre ikke have tatoveringer?
    Det er en del af ungdomskulturen, og når I gamle hoveder er døde og borte, og det er os, der er gamle og forstokkede, så har 75 % af fædrene i børnehaven/skolen tatoveringer, og de unge vil synes, at det er såååå kikset og finde på nogle andre måder at udtrykke sig på.
    Programmet er forøvrigt en kopi af et amerikansk program- miami ink- som har kørt i mange år


  • #15   24. jan 2012 Tal kun OM mig bag min ryg hvis du kender mig irl -

    Se her er vi enige,:o)


  • #17   24. jan 2012 Der er ingen love omkring piercinger. Loven om tatoveringer er fra 1966.

  • #18   24. jan 2012 Der er jo folk som ser på der som du gør, og så er der dem som ved det ikke ændrer dem som person. Ikke alle skal se ens ud,og mange ser ned på folk som bare er lidt anderledes. Uanset om det er pga krops smykning, tøj stil, hår farve eller medfødte defekter. Personligt er det , det indre der tæller og udseende er kun en overfladisk ting. Der er så mange fordomme i dag, og man bliver hurtigere og hurtigere til at dømme ud fra total ligegyldige ting.

  • #19   24. jan 2012 Store huller i huden er en af de ældste former for kropsudsmykning. Stammer har i tusindvis af år lavede kæmpe huller i næse, ører og læber. Intet nyt i det. Det er bare et andet skønhedsideal end vi har i den vestlige pæne, hvide verden.

  • #20   24. jan 2012 Jeg dømmer som sådan ikke folk, jeg siger blot hvad jeg syntes, jeg skrev ingen steder de bliver dårligere mennesker af den grund.

    jeg syntes blot man måske skal overveje disse ting, præcist som man skal med alt andet.

    Tal kun OM mig bag min ryg hvis du kender mig irl -
    Hehe ja tiden er en anden nu:o)


  • #21   24. jan 2012 Jeg er 40, har mange og store tattoo, og jeg skal ha flere. min datter på 19 har 15 tattoo og en lille i ansigtet, og det ser faktisk sødt ud... smiley

  • #22   24. jan 2012 Tal kun Om...: Der er ingen lov. Det er op til den enkelte butik at fastsætte reglerne. Du kan jo også tage en 2-årig med ned i urmager og få skudt huller (piercinger) i dets øre. Og loven om tatoveringer er fastsat af Frederik IX i 1966. Man må ikke tatovere under 18, på hænder, hals og ansigt

  • #23   24. jan 2012 du er blevet for gammel ^^

    hehe..

    jeg kan ikke væmmes ved det.. kan max tænke at det vil jeg eks vis ikke ha..

    ja bare mig.. dømmer ikke folk på tattoos..


  • #24   24. jan 2012 Hvorfor tror du jeg dømmer Hope, det er noget vrøvl, jeg giver udtryk for en holdning til den slags udsmykning, det er det.

    Men hvis man mener andre dømmer noget man selv har, så må det være fordi man ønsker at være anderledes og skille sig ud


  • #25   24. jan 2012 Susanne.
    jeg er ret enig, når man spiser ud og der sidder en og hiver sin tungepircing ud og ind af munden, ja så står jeg også af,


  • #26   24. jan 2012 Som jeg skrev længere oppe synes jeg de ekstreme udsmykningers som bla kæmpe huller i ørene, er for meget og grimt.... Men synes stadig man ofte dømmer folk ud fe deres udseende

  • #27   24. jan 2012 Susanne.... Enig

  • #28   24. jan 2012 Tal kun om mig... : Det var da alligevel det dummeste argument. Nej VI (dejfarvede vestlige mennesker) render ikke rundt i huler mere- men vi har heller ikke udsmykket os sådan før. Men der er stadig stammer, som udsmykker sig sådan. Det er bare et nyt skønhedsideal, som er fremmed for vores kedelige syn på verden. Uuuuh det er fremmed, det ser anderledes ud, det kan vi ikke lide uuuug

  • #29   24. jan 2012 PHP...en trussel hjælper ikke.. den styrker !
    jeg dømmer dem ikke, jeg syntes faktisk det er synd for rigtig mange unge der har alle disse ting incl kæmpehuller i ørene, jeg ved godt de ikke tænker frem, men jeg ved ved selvsyn hvordan de vil komme til at se ud som 50 årig, jeg syntes det er hamrende synd.


  • #30   24. jan 2012 Julie P:
    Man må ikke på hænder , ansigt, fødder og hals, heller ikke selv om man er over 18


  • #31   24. jan 2012 Julie.
    Dem der bruger disse ting, er lang bagud den vestlige verden og gør det af helt andre grunde end os, ofte religion


  • #32   24. jan 2012 Jeg har det sådan- mine tatoveringer bliver rynkede og grimme- men det gør resten af min krop sgudda også.


  • #33   24. jan 2012 Kennel Flindt's Shih Tzu, Divaen er tilbage

    måske du skulle læse hvad jeg skriver...


  • #34   24. jan 2012 Jeg syntes det må være op til en selv hvor og hvor meget udsmykning man vil have. Nogen syntes at piercinger og tatoveringer er grimme, andre syntes noget andet er grimt.

  • #35   24. jan 2012 Julie
    Ja det gør den, men de tatoos du har vil så ligne noget en 3 årig har lavet, udflydende og man kan ikke se de ligner noget, lige nu tænker du nok, det er da ligemeget, men bare vent, når du blir 50 så er du i gang med rynkecreme og div, og så er man knap så glad for de der splatter man har over alt


  • #36   24. jan 2012 Hope.
    Sorry, den blev lidt myntet på dig, det var ikke meningen, den var mere general


  • #37   24. jan 2012 Jeg forstår ikke din harme smiley

    Jeg synes det er helt op til folk selv om de vil have tusser på 90% af kroppen.

    Jeg har ikke en eneste piercing eller tatovering, men jeg har ikke noget i mod folk har dem. Synes det er fint at udtrykke sig på den måde smiley



  • #38   24. jan 2012 Tal kun...: En piercer er en, som laver huller i kroppen. Om det er med nål eller pistol er fuldkommen lige meget, og der er stadig ingen regler omkring det. Og flot, at du kun er kommet rigtige steder- men de fastsætter altså stadig selv reglerne.

    Maj: Du må gerne tatovere fødder. Og nej selvfølgelig heller ikke, hvis du er over 18. Hvor skriver jeg det?

    Kennel Flindt: Hvad har det med noget at gøre? Pointen er, at det ikke er noget nyt, og det bare er fordi vi lever i den her white bread world, hvor alt fremmed er farligt, at folk forarges, som de gør.

    Her er loven:
    https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=59329


  • #39   24. jan 2012 http://www.youtube.com/watch?v=DLmjplhRMd4
    så dette er ikke lige hittet Flindt?? XD haha
    I skal 4 minutter ind i klippet for at se ham.
    Åha de Englændere altså. lol.


  • #40   24. jan 2012 Kennel Flindt

    Min farfar var tatoveret op og ned af armene og på hænderne, det var absolut ikke "blækklatter", helller ikke da han var midt i firserne.


  • #41   24. jan 2012 Harme??
    jeg kalder det en holdning til ting:o)


  • #42   24. jan 2012 Nogen udsmykker sig med "blæk" på huden og andre propper smykker i den.... Og igen er der en kæmpe industri inden for kosmetiske operationer... Herligt at vi lever i et "frit land" med ret til stadig at være forskellige smiley

    Synes personligt at en tatto er langt smukkere, end et par gigantiske silikonebomber.
    Har overbroderet min krop med "blæk" kunst, men ville aldrig overveje at ændre på den med silikone eller fedt sugninger.

    Og når jeg bliver gammel og rynket, kan jeg sidde sammen med de andre tatto årgange på plejehjemmet, og hive ud i huden og mindes de historeier der knytter sig til vores tattoveringer.
    Både tattoveringer og piercinger i jo i øvrigt en ældgammel kunstform.

    Og fordommene længe leve..... man behøver nu altså ikke være rocker for at være tattoveret i ansigtet.
    Helt almindelige kvinder får læbelinien eller eyelineren tattoveret op på dyre skønhedsklinikker...... LOL


  • #43   24. jan 2012 Det nemmeste ville nu være hvis man kunne slukke for fjerneren og lave noget fornuftigt i stedet.


    Hvad det lige skulle være ved jeg ikke. Jeg har ikke haft kanaler i over et halvt år nu, og jeg må sige at jeg overhovedet ikke savner at se TV... Jeg er til gengæld meget på computeren, hvilket nok ikke er meget bedre. smiley


  • #44   24. jan 2012 Karina - kennel Joy de Vie !
    Han kan da blive pauseklovn:o)


  • #46   24. jan 2012 Kennel Flindt: Og hvad så? Jeg vil langt hellere fortryde ting, jeg har gjort, end fortryde ting jeg ikke fik gjort. Og hvad rager det dog dig, hvad andre mennesker fortryder eller ikke fortryder? Det må da være den allermest private sag, hvordan folk har det med deres krop.

  • #47   24. jan 2012 Søster.
    Jeg syntes nu tv er fornuftigt, og jeg bruger det tit:o)
    Det giver nogle holdninger og de kom så her.


  • #48   24. jan 2012 Julie.
    Jeg har nu aldrig spurgt ind til dine ting, hvorfor tager du det personligt, styr da dit sprog.


  • #49   24. jan 2012 Jeg ser nu ikke at Flindt er harm over tat's, men at hun forholder sig kritisk til at der "reklameres" for det i TV.

    Unge emulerer gerne det de ser - så det er fuldt ud berettiget at overveje hvad man viser dem.


  • #50   24. jan 2012 Julie P: Enig

    Hvis man kun sku tænke på sin alderdom, så ville det sætte rigtig mange begrænsninger her i livet, og det syndtes jeg at livet er for kort til..

    Mit v. ben: Bjørn, indianer motiv, blomster , to ulve, en ørn og en tekst. Fylder fra vrist til knæ.
    Mit h. ben: Mit navn på ankel.

    Mine 3 børns fødsels år på v. hofte, en stor blimster ting på højre lår til talje. Har røvgevir, og to andre tattoo på ryg

    Blomst på bryst, tekst rundt om bryst.
    V. arm blomster fra skulder til albue.

    OG JEG SKAL HA FLER. smiley


  • #52   24. jan 2012 Sømmet på hovedet ¤ Søster McFluff ¤



  • #53   24. jan 2012 Kennel Flindt: Du spørger da ind til mine ting:

    Ja det gør den, men de tatoos DU har vil så ligne noget en 3 årig har lavet, udflydende og man kan ikke se de ligner noget, lige nu tænker DU nok, det er da ligemeget, men bare vent, når DU blir 50 så er DU i gang med rynkecreme og div, og så er man knap så glad for de der splatter man har over alt

    Og hvilket sprog mener du, at jeg skal styre? Jeg kan også spørge på en anden måde: Hvorfor går du op i, hvordan andre på 50 har det med deres krop? Er det ikke en privatsag?


  • #54   24. jan 2012 Jeg har set nogle afsnit af Miami INK som der siges dette danske program er bygget op som, og der vil jeg sige, at dem der kom ind i butikken der, de havde gjort sig mange tanker omkring deres tatoveringer.
    De havde forskellige billeder, udkast eller ting med der betyder noget for dem.
    Tatvøren havde så en lang dialog med kunden og lavede nogle skitser. Kunden og tatovøren kom herefter frem til det endelig resultat sammen.

    Derudover er jeg enig i at man skal kunne sende ting på tv uden at det nødvendigvis betyder man går ud og gør det samme.
    Her bliver det forældrenes ansvar at følge op på spdanen udsendelse med en dialog.
    Det er i hvert fald min mening.


  • #55   24. jan 2012 Julie P: Længer oppe

    Har kopieret det og sætter det her...
    Tal kun Om...: Der er ingen lov. Det er op til den enkelte butik at fastsætte reglerne. Du kan jo også tage en 2-årig med ned i urmager og få skudt huller (piercinger) i dets øre. Og loven om tatoveringer er fastsat af Frederik IX i 1966. Man må ikke tatovere under 18, på hænder, hals og ansigt



  • #56   24. jan 2012 Julie.
    Jeg har børn, derfor går jeg op i hvad de propper ind i deres hoveder på tv, hvilket var hele kimen i dette.
    Og ja jeg har en holdning til disse ting.
    Når man skriver hvad rager det dig, så er jeg færdig med at kommunikere med folk.


  • #57   24. jan 2012 Jeg tror, at det er ret meget sværere at få et job, hvis du har knaldet på åben skærm, bevist igen og igen, hvor dum du er på åben skærm, bevist at du ingen sans har for økonomi, ikke kan opdrage din børn osv, end ved at du har tatoveringer eller store huller i ørerne.

    Der er langt værre sider af reality, end at de unge får en tatovering


  • #58   24. jan 2012 Maj: Ja det er et opbremsningskomma. Du må ikke tatovere over 18 (eller) på hals (eller) på ansigt, eller hænder.

  • #59   24. jan 2012 i DK !!

  • #60   24. jan 2012 Linda R : Det handler nu ikke bare om at være anderledes.......
    Flere af mine tattoveringer gengiver mit tilhørsforhold til Asatroen (de gamle Nordiske guder som jeg bekender mig til) de er godt nok ikke udført under et ritual iskoven, men er aligevel relateret til oplevelser i min tro.... så lidt rituelt er der i det....
    Og andre har jeg fordi det ganske enkelt er et total fedt motiv.

    Og når alle render rundt i lille DK og snart er tattoveret, er man jo ikke anderledes - så det ville være en dum måde at prøve at skille sig ud på.


  • #61   24. jan 2012 Tal kun om mig: Du behøver ikke en uddannelse for at kalde dig piercer. Det er ikke en beskyttet titel.

  • #62   24. jan 2012 Jamen så forstår jeg ikke din mening omkring det smiley

    Hvis alt hvad der kan påvirke de unge/børn der ser tv skal forbydes, så er vi jo lige pludselig tilbage i stenalderen hvor ikke en gang anna og lotte dur.

    Men man kan jo heldigvis selv lave begrænsninger for sine børn, så hvis man ikke vil have de bliver påvirket af noget udefrakommende om "ikke normalt" så må man jo smide dem i seng klokken 20 inden det slemme tv kommer smiley


  • #63   24. jan 2012 Susanne DKK snob * med Maine coon killinger *
    jeg er fuldkommen enig, er man 16 er man ikke myndig.


  • #64   24. jan 2012 Jeg har en tungepiercing. Ganske nem at pille ud og fortryde, hvis man vil det. Til marts har jeg haft den i 10 år. Jeg har en helix (ring i brusken i øret) igen nem at pille ud og fortryde. Den er 8 år gammel. Jeg fortryder ikke mine udsmykninger, og det er der rigtig mange, som heller aldrig gør

  • #65   24. jan 2012 Hvis jeg skulle have lavet nogert, gad jeg virkelig godt at blive brandet smiley Men det tør jeg skutte smiley

  • #68   24. jan 2012 Indfør forbud mod sex med dyr nu !
    Bliver svært, de er over 18 år, men de ser disse ting og den ene syntes det var da en hammer fed udsendelse og laver en på det grundlag, hun er ung og det er spændende, de to andre væmmes..
    Jeg syntes man kunne have lavet det objektivt istedetfor at gøre det til noget man bare skull have, en rosenrød ting hos den hyggeligste tatto af alle.
    Igen jeg ser ikke ned på nogen som helst, men jeg har en holdning til den slags, det har intet med mennesket at gøre.


  • #69   24. jan 2012 Jeg kan sagtens forstå, at man ikke synes, det er pænt, og at man ikke vil have det selv. Men at sidde og hidse sig op over, at man viser det i fjernsynet- det er simpelthen for mærkeligt. Ja unge påvirkes af det, de ser i fjernsynet. Men hvis man som forældre frygter, at ens barn går ud og gør noget permanent for livet, fordi de har set et program i fjernsynet, så skulle man måske sætte sig ned og tage en snak med sin unge.

  • #70   24. jan 2012 og hvad så hvis din datter får en masse tattoos.. ??

    hun er vel stadig din datter ?


  • #71   24. jan 2012 Sært, jeg skriver i starten jeg har en tatoo og har haft pircinger, måske er det ud fra det jeg skriver.
    jeg har haft intim pircing, tungepricing, næse pircing og der er INGEN af de huller der bare er gået væk,
    Så nej det er mere tanken om man gør det rosenrødt og at nogle får ødelagt deres kroppe for evigt


  • #72   24. jan 2012 HOPE
    Ja selvfølgelig er det min datter, hun har faktisk en på hånden, igen læs hvad jeg skriver, det er IKKE mennesket jeg har noget imod


  • #73   24. jan 2012 Kennel Flindt: Okay hvis de alle er over 18, så burde de jo være forholdsvis selvstændige individer og kan vel træffe forholdsvis fornuftige beslutninger derudfra smiley

    Jeg tvivler da på at et tv-program påvirker normale 18-20 årige eller er det kun mig der er blevet skræmt fra vid og sans af alle de realityprogrammer?

    Jeg kan forstå at de påvirkes når de er yngre, men så er det vel forældrernes job at vise dem den rigtige retning eller hvad man siger smiley



  • #74   24. jan 2012 for mig lyder det lidt som om din verden ville gå under hvis hun fik en masse tattoos..

    du virker meget bekymret..

    og ærligt.. hvorfor gå så meget op i det.. ??
    der er såå meget værre ting i verden som også bliver vist i tv..


  • #75   24. jan 2012 når man er ung så påvirkes man uanset hvad, det gør vi også af reklamer.
    det er blot fakta, ellers ville ingen lave dem.

    Når man viser i tv hvordan man bedst ødelægger sin krop, bør man også vise den anden side, det er så blot min holdning til disse ting, og har faktisk samme holdning til operationer der giver bryst som en malkeko.


  • #76   24. jan 2012 Karina

    Helt klart, men en del af det ansvar handler også om at man lærer dem at diskriminere mellem hjernetom underholdning og substans. Sorry to say. Der er ikke noget galt i at se tingene ironiskt eller som "guilty pleasure", bare man er klar over at det man ser på ikke er idealet - ellers ender vi med alt for mange Amalie-kloner, og Danmark bryder sammen fordi ingen økonomi kan baseres på 5mio talentløse wannabes.


    Kritik er især vigtigt når det kommer til teenagere, da deres hjerner ikke fungerer på samme måde som en voksens - og her snakker vi på et neurobiologisk niveau, ikke bare at de er stædige. De er ikke rationelle, men de kan til gengæld ikke gøre for det.

    De ting som teenagere "forelsker" sig i bliver hos dem for evigt. Man glemmer aldrig sin første kæreste, og der vil altid være noget helt særligt over en ting eller et band eller noget lignende - resten af ens liv.


    Altså.. Ikke fordi voksne altid er super rationelle! Eller at der ikke findes intellektuelle teenagere... smiley


    Vi skal bare huske at TV har mere magt end vi umiddelbart er bevidste om - vi husker vel alle hvad der skete for chihuahuasalget efter en vis frk. Hilton tonede frem på skærmen med sådan en lille fyr på armen.


  • #77   24. jan 2012 Kennel Flindt's Shih Tzu, Divaen er tilbage :

    Jeg har også børn, og de ser rimelig tit folk blive tattoo'et, de har set det så tit at det ikke er spændende mere... så tror kun at det er de voksne der hænger sig i hvad der er pænt / Normalt og mest af alt hva andre tænker - syndtes om en.

    For mit vedkommende må folk tænke og sige hvad de vil om mig. smiley


  • #78   24. jan 2012 Jeg er åbenbart dommer, jeg fordømmer osv, gad vide om nogle egentlig har forstået indlægget???

  • #80   24. jan 2012 tak Linda:o) Du forstod pointen:o)

  • #81   24. jan 2012 Hun skaber sig da overhovedet ikke - tværtimod får hun smidt i hovedet af folk der er for ophidset til at læse at hun selv har kropsudsmykning.

    Problemet er så vidt jeg er med ikke kropsudsmykning, men at der reklameres med det i TV... lidt ligesom porno - sex er smukt og naturligt, og kropsudsmykning er en speciel måde at udtrykke sin individualitet, men det bliver noget billigt noget når det gøres for at opnå social accept, hvilket er det der sker når noget kommer på mode via TV eksponering.


  • #82   24. jan 2012 hovedet på sømmet igen ¤ Søster McFluff ¤

  • #83   24. jan 2012 Jeg har helt klart forstået budskabet, men jeg mener ikke at det er op til Tv at redigere i hvad der bliver sendt... Det er op til forældrene at lære deres børn hvad der er realitet og hvad der ikke er...

    Og iøvrigt mener jeg heller ikke programmet forherligede det at få en tatovering, jeg synes bare det viser hvordan virkeligheden er smiley


  • #84   24. jan 2012 Der er mennesker, som har forsøgt selvmord, fordi de fortrød en tatovering. Der kan være mange årsager til et mennesker når så langt ud, men en tatovering, der næsten ikke kan skjules med tøj, kan være et kæmpe problem at leve med. De unge, som jeg har oplevet, har været ganske normale unge indtil tatoveringerne blev et problem.
    Forøvrigt synes jeg det er rigtig grimt med store tatoveringer og piercinger i næse og mund. Det virker frastødende og det menneske, som absolut skal gøre opmærksom på sig selv, kunne måske få sig et bedre liv, hvis de ikke gik så højt op i deres "kropspynt "


  • #85   24. jan 2012 virkeligheden er vel ikke at få tusser??
    Virkeligheden er at få dem, MEN også se tingene bag og begrundelsen for IKKE at få dem


  • #86   24. jan 2012 jeg har hele min venstre arm fyldt ud med blomster, 3 blomster på min hånd mine initialer på min fod og indersiden af min læg med blomster.. Jeg elsker tatoveringer, og stopper aldrig med at blive tushet. har en dermal på armen i en af blomsterne og i tungen, og er bestemt heller ikke færdig med dermals..


  • #87   24. jan 2012 jeg fordømmer igen ingen, heller ikke dem i reality programmerne.

  • #88   24. jan 2012 LOL Måske:o)

  • #89   24. jan 2012 Jeg er selv fyldt med tattoos ... en del af dem har jeg selv lavet (har været under uddannelse som tattovør) - Og jeg har det sådan at når jeg er 50 så hænger det hele sku lidt alligevel.. og jeg vil lige indskyde, min farmor er 65 år og har tusser, gu har de mistet lidt farve men de ligner altså ikke uidentificerbare splatter smiley

  • #90   24. jan 2012 Syntes det er helt i orden at have de tattoveringer og piercinger man vil..
    Men forstår ikke loven skal bestemme hvor man har dem henne.. Havde jeg lyst til at blive tattoveret i hovedet, så ville jeg blive det.. Uanset hvad loven siger..
    Det er min krop, mine valg..

    Jeg er selv tattoveret på store dele af kroppen.. Disse kan dog dækkes af normalt tøj.. Men overvejer da også at lade det gå ud over min ene arm en dag.. Jeg er dybt afhængig..


  • #91   24. jan 2012 Jeg synes ikke det er en reklamesøjle for tatoo..

    Jeg har været ret glad for at se LA Ink.... Det fede er håndværket og kunsten, synes jeg.

    Ligesom jeg ikke bliver maler af at se på kunst, så bliver jeg heller hverken tatovør eller tatoveret af at se programmer om det i fjernsynet.


  • #92   24. jan 2012 Dét Casa sagde.

  • #93   24. jan 2012 Go for it:o)

    Hmm hvor svømmer de der delfiner mon hen:o))))


  • #94   24. jan 2012 Jeg kan ærligt talt ikke se problemet. Ens dømmekraft forsvinder jo ikke sammen med et tv program..

  • #95   24. jan 2012 Fru Pomrus: Jeg ser du igen skriver om at tatoveringer er årsag til en del selvmord, der er før blevet spurgt ind til den udtalelse her i tråden, men jeg ser ikke noget svar... eller er det mig der ikke kan finde det?
    Men jeg prøver lige at spørge igen:
    Mener du seriøst at du har oplysninger om at flere unge begår selvmord fordi de fortryder deres tatoveringer???

    For det tror jeg simpelt hen ikke på!


  • #96   24. jan 2012 Jeg har tidligere i tråden besvaret dette

  • #97   24. jan 2012 jeg er stadig mere end skeptisk.
    Jeg har endnu ikke hørt eller læst om en reel sag hvor selvmords-grunden var en tatovering.


  • #98   25. jan 2012 Ha ha ha... Jeg har ikke læst meget mere end de første par indlæg, men hold nu da op!!!

    Unge der begår selvmord pga. En tattoo- den tror jeg ikke på... Der er nu nok mere bag??!

    Og de store huller, de trækker sig hurtigt sammen, hvis der ingen smykke er i. Jeg har selv 12 mm i ørene, undlader jeg at ha' dem i bare en nat, trækker de sig flere mm sammen.
    Lader man helt vær med at ha' smykke i, vil øret trække sig så meget sammen, at det bare vil ligne et helt almindelig hul ved en der går med tunge øreringe.


Kommentér på:
Er det bare mig??

Annonce