{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

MØG {{forumTopicSubject}}

Møg møg møg... Katten har lavet MØG, og det stinker - håndværkere og køkkenvirksomheder er noget møg, og skurvogne er noget møg - stress over møg er noget MØG

Advokater, ejendomsmæglere og taksatorer er også noget møg, og jeg gider snart ikke alt det møg mere...

Jeg drømmer så meget om den dag, hvor jegi ro og mag kan sætte mig ned og glo på fordummende fjernsyn, eller så frø, filte, bruge hyggetid med dyrene- bare gøre et eller andet tilnærmelsesvis hyggeligt frem for at udrede beregninger fra håndværkere og taksatorer, der ikke kan finde ud af det, isolere rør til skurvognen jeg er genhuset i, rense kloaker, lege bygningskonstruktør, lege entreprenør på noget jeg ikke kan overskue, og som der faktisk er en anden ansat til..... - og sidst men ikke mindst - til den dag jeg ikke er tvunget til at lade mig røvrende af andre, fordi jeg har mistet overblikket over tingene...

Det hjælper at ventilere!!! - Få luft for det!!!

BROKTRÅD - Brok jer endelig!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MØG
  • #1   24. jan 2012 jeg glæder mig til det bliver varmt for det her vejr er noget MØG - Jeg vil UD i VARMEN!! ...

• #2   24. jan 2012 Jeg vil også have forår - og i gang med min køkkenhave, uden at skulle tænke på MØG!!

• #3   24. jan 2012 Rie jeg forstår dig dælme godt - det har da været noget af en proces med det lorte skimmelsvamp. håber snart I kan se en ende på det.

• #4   24. jan 2012 Ja pyyha, man kan hurtig få stress. Vi købte nedlangt landbrug for 5 år siden, som skulle gennemrenoveres og der har stort set hele tiden været noget siden da, og hver gang man tror man lige kan slappe af, så dukker der noget nyt op. Vores vaskemaskine er lige stået af igår, så det er noget møg.

Min snedige plan er at vinde i lotto, så jeg kan få sat alt i stand uden at skulle spekulere på prisen, og så jeg kan hyre en personlig assistent til at tage sig af alt det praktiske. smiley

• #5   24. jan 2012 Kennelmor;

For bare at være en minimal smule positiv her i broktråden, så har det da hjulpet at bo her i skurvognen i stedet for svampehelvede - man har ikke kvalme og vejrtrækningsproblemer her!

TIl gengæld er jeg blevet røvrendt på det kraftigeste af håndværkerne - og kan ikke nå at ændre aftalerne nu, da vi skal være ude herfra d. 1. marts - og flytte ind i huset - og mangler altså liiiige beton i en halv stue og entre samt et helt køkken, ny rørføring, kloakering, rensning for skimmel, montage af nyt køkken, nyt gulv og loft, tapet, maling - ALT - har ikke tid til at skifte håndværker og indhente nye tilbud....

Til gengæld kan jeg få en ekstra regning på omkring de 15000 for køkkenet - og så lige 100000 oveni hatten....

• #6   24. jan 2012 Kunne være jeg skulle begynde at spille lotto, men på den anden side kan jeg godt gennemskue de statistiske muligheder for at vinde:-)

• #7   24. jan 2012 Jeg glæder mig til den dag der falder ro på det hele og familie samt venner får en forståelse for min sygdom som jeg i dag har fået konstanteret........

• #8   25. jan 2012 Så vil jeg brokke mig over, at kommunen (teknisk forvaltning) ikke mener, det er så slemt, det skimmelsvamp, vi har, selvom vi bliver syge af at være her.
    Og over at jeg har fået Rosacea og dårligt kan tåle at bevæge mig uden dørs lige for tiden. Og over at jeg også har brændende og kløende udslæt på begge arme og at jeg først kan få en tid hos speciallæge om godt en måned. Og over at jeg har været på antibiotika pga. stafylokok infektion i næsten 2 mdr.

Ahh.. det lettede smiley

• #9   25. jan 2012 Helle; Ja, MØG-skimmelsvamp - kan jo egentlig bare være glad for forsikringens anerkendelse af svamp, så der kan blive gjort noget - og hvor kender jeg godt til at blive syg af det!

• #10   25. jan 2012 Rie:
    Ja, det er noget skidt. Vi bor til leje og ejeren er gået konkurs, så huset skal nok på tvang.

• #11   25. jan 2012 Mosekonen;

Det håber jeg for dig!

• #12   25. jan 2012 TS du skriver at du vil **i gang med min køkkenhave, uden at skulle tænke på MØG!!**. Det hele gror altså meget bedre hvis du tilføjer en smule MØG *GG* Sorry kunne ikke lige lade være. Men kan godt forstå din frustration.

• #13   25. jan 2012 Rie- vil så gerne brokke mig over at jeg har levet med en skjult sygdom i 15 år hvis det kan gøre det... Har endda været ved lægen flere gange, men er blevet spist af alt muligt andet pis.......

• #14   25. jan 2012 White Amr. C

Det vil jeg da lige kigge på smiley

• #15   25. jan 2012 Margit;

Rettelse; Så glæder jeg mig til den dag, hvor jeg har tid til at tænke på, og lugte til RIGTIGT MØG - i bogstaveligste forstand:)

• #16   25. jan 2012 Rie, jeg er godt klar over, at det er svært at holde styr på de håndværkere, har selv prøvet det for 1½ år siden til en mindre sag end dette, men hvis det nu løber løbsk med regningerne dækker forsikringen så ikke det?

• #17   25. jan 2012 Kennelmor;

Det har de ikke sagt, de gør - men vi snakker med taksator et par gange om ugen - og sidst har vi lige nævnt køkkenet, som tømreren forsøger at skrue 25% op i pris - han ser på det lige straks han kommer hjem i morgen - han er sgu god nok - men det er jo ikke sikkert det kan lade sig gøre.

Hvis det går igennem, ender vi kun med at betale omkring 20000 (som vi også ville skulle betale under normale omstændigheder, hvius det ikke var en forsikringssag) og ikke 30000 - og de resterende 10000 kan vi sørme godt bruge på at få ordet en del af den anden forsikringssag vi har kørende...

-Det lyder som en dårlig vittighed med alle de ting, der er galt!

• #18   25. jan 2012 Håber da det ender med at I får en dejligt beboeligt hus at bo i smiley

• #19   25. jan 2012 Lungebetændelse er noget møg.. Møg, møg, møg, møg! Og det gør ondt! MØG!

Kommentér på:
MØG

Annonce