Møg :( {{forumTopicSubject}}
Har lige brug for at komme ud med dette.
igår var en rigtig dum dag. Først vårgner ved at naboen/min bedste veninde har skrevet. Ringer så til hende, og kan høre hun ikke har det godt. Hun havde meget ondt i ryggen og følte ikke hun rigtig kunne få luft. I løbet af natten havde hun været til vagtlægen, han knækkede hendes ryg, det hjalp ikke. Så senere fik hun noget morfin, jeg tager mig af hende i løbet af dagen og hjælper hende med sine hunde.
Da jeg kom hjem til mig selv, hørte jeg min kæreste snakke i mobilen og kunne høre der var noget galt.
Min onkel havde fået en blodprop.
Jeg gik i chok, reagerede ikke rigtig, vi gik ud og begyndte på aftensmaden og så ramte det mig og jeg brød ud i gråd. Fik spist lidt men havde en virkelig ubehagelig mavefornemelse.
Senere ringede min far og fortalte at de ville lave en ballon udvidelse på min onkel. Det gjorde mig egentlig ret lettet, følte at det var gode nyheder, men tog mig en tudetur mere.
lige pludselig ringede min far igen, de kunne ikke lave ballon udvidelsen, forkalkningen var værre end forventet og noget der var blevet bygget op igennem længere tid. Hans hjerte havde taget en del skade og jeg brød helt sammen. Han er lige nu blevet lagt i koma og er ret stabil. ved stadig ikke hvad der kommer til at ske og uvidsheden er så frustrerende. Føler mig virkelig magtesløs:(
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Har ingen gode ord til dig - Men krydser fingre for din Onkel og sender positiv energi hans ( og din ) vej!!!
Kram kram !
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.127
Tusind tak
maj 2008
Tusind tak, jeg håber virkelig han kommer igennem det, det er en skrækkelig følelse, især når man tænker på hans kæreste og børnene
maj 2008
maj 2008
maj 2008
Hans hjerte har taget skade, så han kommer nok ikke til at arbejde igen, men det jo det "mindste" problem.
maj 2008
Har lige snakket med min far og der er nyt igen.
De vil slet ikke opererer ham, hverken bypass eller ballon udvidelse. Han får noget blodfotyndende og noget for at fjerne kalken tror jeg. Det bekymre mig virkelig meget at de ikke kan gøre mere.
Men de sagde at han havde det bedre idag end igår.
Hvis han overlever kommer han aldrig til at arbejde igen og skal tabe sig rigtig meget, da hans hjerte har taget en del skade
Møg :(