{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

I skal da lige se.. {{forumTopicSubject}}


.. Vores super nuttede grønne leguan på lidt over en meter som vi lige har fået hjem her i onsdags smiley Vi er allerede blevet rigtig glade for ham, og han er faldet rigtig godt til smiley

(link fjernet)

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/399850_319920821380355_100000873184031_878256_494145150_n.jpg

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I skal da lige se..
  • #1   30. jan 2012 Frankly my dear.... I

    Hihihi smiley
    Den leguan i zoo zity har jeg altid gerne ville se, har godt hørt at der skulle rende sådan en rundt derinde smiley

    Synes nu ham her er meget nuttet, han er lige til, når vi nusser ham lukker han øjnene og spiser gerne fra hånden smiley


  • #2   30. jan 2012 Den er rigtig lækker... kan godt forstå du er glad for den....... Jeg har selv haft Leguaner..... det er dejlige dyr.... og bliver både meget tamme og kælne.......... Tillykke med den..... :o)
    Leguanen i Zoo-city..... er meget større end din..... den er dælme flot og går rundt mellem folk derinde..... ha ha ........ den har en stor / høj klippe den " bor " på.... :o)


  • #4   30. jan 2012 *NITTIB* *Lasse*&*Nanna *

    Ja vores er desværre ret lille af hans alder at være - har vi fundet ud af...
    Han er 6 år, og burde jo være meget større. Han har en helt utrolig appetit ;o)

    Sidst jeg var i zoo zity var jeg ikke ret gammel, måske 9-10 år, og der rendte jeg rundt med min lille søster derinde og kiggede over det hele på gulvet efter den - for jeg ville bare se sådan en med mine egne øjne og ikke kun i tv smiley


  • #5   30. jan 2012 Hvor er den flot..:)

    Hvilken zoo-city kan man møde den der leguan..?


  • #6   30. jan 2012 *NITTIB* *Lasse*&*Nanna *

    Det kan være at du kan henvise til en god side eller forum der omhandler disse? Jeg synes nemlig ikke rigtig at det er til at finde noget :-S


  • #7   30. jan 2012 . *Mizz Vestergaard* . Muslim For Life smiley .
    Tror den ligger i Næstved? Er ikke sikker smiley


  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #9   31. jan 2012 PUHA tror sgu jeg ville ski.. en brun snemand hvis jeg skulle alt for tæt på sådan en fætter :))) jeg er panisk bange for alle krybdyr

    selv en frø kan give mig hjertestop :))


  • #10   31. jan 2012 Pernille: Så vi 3 smiley Kæresten fik virkelig åbnet mine øjne op, selv har vi også slanger og dem har jeg været bange for siden jeg blev bidt da jeg var 12 år, men nu tager jeg dem ud hver dag sammen med kæresten smiley Leguanen er helt ny for os smiley

    Mia: Så kan jeg jo næsten kalde dig svigermor *GG* smiley
    Det hus mig og kæresten bor i er mine svigerforældres, og da de var ude og kigge på huset sammen med os første gang og min svigermor åbnede en af køkkenlågerne sprang der er stor fed frø ud af skabet, hun skreg helt vildt og løb udenfor hihi smiley


  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #11   31. jan 2012 Nadja smiley
    ja kald mig bare svigermor smiley hvis det havde været mig så tror jeg sgu du kunne omtale mig som din nu afdøde svigermor :))

    nej spøg til side.. men jeg panikker virkelig når jeg ser en frø eller tudse
    eller for den sag skyld slanger og sådanne nogle fætre som du har :))


Kommentér på:
I skal da lige se..

Annonce