{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SU lån
  • #1   3. feb 2012 mangler ca 1000 kr for at få det til at rende rundt... men tror at jeg har besluttet mig for at tage det mindste man kan søge og så må jeg bare tage det bagefter... smiley

• #2   3. feb 2012 jeg ville personligt aldrig tage et su lån, men dt er fordi jeg ikke kan ide at sidde i gæld, men jeg ville finde et arbejde så jeg kunne få de ekstra penge som jeg manglede..
    for uanset hvad så skal man betale pengebe tilbage 3 år (tror det er 3 år) efter du er stoppet på din udd.
    og hvis man stadig mangler penge til den tid så har man jo et problem da man også skal betale sin gæld tilbage,

• #3   3. feb 2012 Det er rigtigt.. Jeg har også et arbejde ved siden af, men kan ikke få flere timer, og jeg har lange skole dage, så jeg har virkelig svært ved at finde et arbejde.

Har selv været meget imod at skulle tage sulån, men kan blive nød til det... Men må virkelig i tænkeboksen

• #4   3. feb 2012 Hellere su lån end at skulle til at låne penge i banken eller have kassekredit.

Su lånet har langt bedre betingelser for lånetager, og man behøver ikke at betale tilbage efter 3 år, men den dag du stopper uddannelse ændres renten.

• #5   3. feb 2012 Lille hund: Hvad memer du med at renterne ændres?

• #6   3. feb 2012 SU lån er et af de billigste lån du kan tage. Så hellere det end at skulle låne i banken osv smiley

• #8   3. feb 2012 Jeg tog det, da jeg læste sidst og jeg bliver nok nød til at tage det igen. Det er nødvendigt for at få tingene til at løbe rundt herhjemme. Der er værre lån man kan tage. Det er jo faktisk et billigt lån.

Og studiejobs hænger bare ikke på træerne.

• #9   3. feb 2012 Jeg overvejer selv SU lån.. Det er jo ikke altid at studiejob er nok. Det er jo begrænset hvormeget man må tjene

Kommentér på:
SU lån

Annonce