{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.488 visninger | Oprettet:

Tattoos {{forumTopicSubject}}

inspireret fra en anden tråd.
Kom til at tænke på hvorfor I lader jer tusse?

Hvilken betydning har jeres tusser for jer og hvorfor har I lige valgt dem?

Jeg har ingen billeder herinde af mine egne - har 4-5 stk, der alle er dækket af tøj.
Alle er kinesiske tegn og har alle betydning for mig.
1: Stjernetegn ( den første)
2: kærlighed ( bryllupsgave fra min første mand)
3: min datters navn under det kinesiske tegn for barn.
4: mit element i kinesisk astrologi ( træ)
5: "en ny begyndelse" på kinesisk - omkranser nr. 2 ( bryllupsgave fra min nuværende mand)

Ønsker mig brændende et par stykker mere.
Har billeder i album af dem, jeg overvejer.

Kom frisk, er nysgerrig og vil gerne høre mere om Jeres tusser.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoos
  • #1   9. feb 2012 Jamen jeg er stadig i gang med min første. Der er billeder i et album.
    Har vidst i flere år inden jeg startede på den, at det skulle være en fønix.
    Den minder mig om, at livet er svært nogle gange (symboliseret ved at fønixen dør),men jeg har klaret mig gennem det tidligere og kan også godt fremover, og jeg lærer af modgangen (fønixen brænder op og genopstår som det samme, men stadig noget nyt, af asken)

• #2   9. feb 2012 mine hidtidige er alle ret små, men min - forhåbentligt - kommende bliver noget større og kommer til at koste kassen.
    Bor jo herovre på Øen og kunne samtidig godt tænke mig at høre om der kan anbefales tattoos omkring Ringsted/Sorø.
    Nægter bare at lade mig tusse af Lars, der er i Sorø. Han tussede mig da han var hos Larsen i Ringsted og jeg er IKKE tilfreds med resultatet.

• #4   9. feb 2012 jeg har pt 3

1. et kinesisk tegn for Loyal, som ikke har den store betydning, bare en reminder til mig selv
    2 en mindetattoo for min bror på overarmen
    3 en mindetattoo for Tabu lige under min brors

den næste bliver en for Babe osse på overarmen

• #5   9. feb 2012 Jeg har 2 håber på en tredje inden så længe.

1. Min brors intintialer.
    - Denne tatto har jeg da min bror betyder alt for mig. Vi har været så meget igennem sammen.

2. Spækhugger stående på latin "Orcinus orca."
    - Denne tatto har jeg da spækhuggere er mit livs kærlighed. Jeg er dybt facineret af dem.

• #6   9. feb 2012 Har en jeg ikke er synderligt stolt over. Et Tramp stamp (jo tak man var jo med på moden). Fik den kort efter jeg var fyldt 18. Havde meget længe ville have en, men havde ikke noget bestemt motiv i tankerne, og så var det at røv-gevirene blev totalt in smiley blah

Er nu begyndt at overveje om man skulle undersøge hvor ondt det gør (både på mig og pengepungen) at få den fjernet..
    Det skal dog siges at jeg overvejer at få en ny til minde om min mormor, et motiv som er noget mere gennemtænkt smiley

• #7   9. feb 2012 Jeg har en på anklen, som egentlig er bygget af 3 dele.
    Et C hvorfra en orcide vokser - et ære om den kamp min mor er gennem imod kræften.
    Et M og en Iris - til minde om min elskede far, der døde i 2010 (samme år min mor fik kræft igen og det år tatoveringen startede)
    En skygge med 2 sommerfugle der flyver op fra blomsterne - min kæreste og jeg, sommerfuglenes vinger er 2 B'er - B for Bjarke.
    + at sommerfugle for mig symboliserer den frihed jeg er vokset op under.

Den er blevet noget større end jeg først regnede med den skulle være, men jeg elsker den og det som den betyder.

• #8   9. feb 2012 Husk nu på at det ikke er i alle tattoos shops at de kinesiske tegn faktisk betyder det de siger de gør..
    min kammerat har en der skulle betyde kærlighed, men min kammerat som er kineser grinede og sagde at der ikke stod noget, men hvis han fjernede den ene streg stod der tiger.. ha ha

Selv har jeg:
    et rune M på min storetå,
    en mariehøne på foden,
    århusmasken på læggen,
    et fantasidyr, også fra vikingetiden i lysken,
    en tyr på min ene overarm
    og 2 for-glem-mig-ej blomster og en blå anemone på indersiden af min underarm..

Alle mine tattoos har betydning for mig.
    jeg gør det fordi jeg synes det er flot, hvis det er en der kan finde ud af sit job.
    synes det er lækkert med kunst på kroppen

• #9   9. feb 2012 Jeg har et portræt af Daisy. Den betyder meget for mig.
    Og så har jeg fået tatoveret et lille "M" for min mand Michael i en kæmper brandert på et kræmmermarked.
    Den er skide grim, men jeg synes det er meget sødt og lidt sjovt, så det er ikke noget jeg som sådan fortryder *GG*
    Dog vil jeg gerne ha den lavet lidt pænere når pengene er til det :o)

• #10   9. feb 2012 Jeg kan klart anbefale 4700 ink by MeTinah smiley

Jeg har 2 stks.. Mit stjernetegn og mine initialer + 2 duer og 2 liljer smiley

De har begge betydning for mig.. Og jeg skal (så snart jeg har født og er færdig med at amme) have lavet min søns håndaftryk med dato og navn! smiley

• #11   9. feb 2012 1. Eld-symbol på skulderen. Fordi de symbolisere den slægt mit efternavn er ud af. Noget Stephen King fanpjat =) (Både mit efternavn og tussen)

2. En westie på overarmen. Fordi jeg elsker Basim smiley

3. En ilder på håndleddet. Fordi ilderen er et af mine yndlingsdyr.

Jeg har et gavekort liggende på 4000,- jeg skal have brugt på tattoo snart. Der skal jeg have en tennisbold på underarmen, hvor der står Bold indeni - Symbol for min afdøde hund, Bold.
    Og forhåbentlig også en på hånden, hvis de vil tusse der.
    Og så skal jeg have lavet en af sneglen Gary. Just for fun.

• #12   9. feb 2012 Jeg har to tusser som begge symbolisere min ulykke og det at komme ovenpå igen.

Den første er på min venstre håndled "I control my destiny" og en hundepote.
    Og den anden er på min højre underarm "Pain is inevitable. Suffering is optional"

Jeg har planer om flere.

• #13   9. feb 2012 jeg har 6 smiley jeg elsker tatoveringer, og man kan ik få nok synes jeg. de er alle flotte, men de betyder ikke noget specialt for mig. men kunne godt tænke mig noget tekst omkring livet skal nydes. har bare svært ved at skrive det så¨det lyder godt..

• #15   9. feb 2012 Har 4

1: Hjertehængelås med banner med skriftern: never forget
    med 2 stjerne en lille lyserød og en lille grøn
    - Dette symbolisere jeg aldrig skal glemme min fortid og stjerne symbolisere min lillebror og lillesøster som men stedmor ikke vil lade mig se smiley

2: underárms side med teksten: Born to stand out
    - Dette symbolisere at jeg erkender jeg er anderledes og at jeg er stolt af dette.

3: Keltisk uendelighedstegn
    - Symbol på min mormors gravsten

4: 2 Nelliker med teksten: Keep fighting and stay forever strong
    - Nellikker var min mormors yndlingsblomst og dette er en mindetattoo til hende - Hun var en stærk og stolt kvinde og teksten minder mig om hende og at man skal leve i nuet og altid blive ved med at kæmpe og være stærk

Mine tattoos er med til at minde mig om de ting i livet jeg ellers ikke skænker en tanke - De undertreger mine værdier og mindes mine elskede som ikke længere er i mit liv, men som for altid vil være en del af mig

• #16   9. feb 2012 Skal tattoveres på lørdag og der skal jeg have en kolibri
    og 3 stjerner på skulderen

kolibrien da den står for:
    Fremmer følelser som glæde og fryd og at værdsætte den gave det er at være til. For at lyse op - give lys - sprede lys. Giver blid renselse og fjerner de seneste følelsesmæssige blokeringer. Hjælper ved fysiske forandringer (rejser, flytning, skifte job osv.). Giver én mod, når man skal stå ansigt til ansigt med følelsesmæssige udfordringer og giver opløftende støtte når man skal se på uforløste oplevelser i fortiden.

Kolibrien flyver let gennem luften, og spreder sin lære om glæde og skønhed, den lærer os at værdsætte den magi der også findes i hverdagen.

en hvid stjerne for Avalee , en Lilla for min mor og en blå for min kæreste gennem 7år

• #18   9. feb 2012 Jeg har pt 5 tusser. Men kun 2 af dem har betydning.

Den ene er mine 2 pigers initialer, kringlet sjovt/underligt sammen, så man ikke lige kan se med det samme, at der er et M og et J. Den sidder i nakken.
    Så har jeg fornyligt for tusset min soulmate aka Albert på det ene skulderblad. Den kan ses i et af mine album. ( Den flotteste jeg har )

• #21   9. feb 2012 I burde hellere spare pengene op til motorcykler til jeres kærester, istedetfor at udsmykke jer som havnearbejdere, jeg håber sgu snart den trend skifter smiley

• #23   9. feb 2012 Jeg har ingen tatoveringer, fordi som så meget andet i mit liv skal det planlægges til mindste detalje!

Jeg skal have en drage som aldrig er set på nogen anden før. Dragen er blevet tegnet efter min personlighed, den viser hvem jeg er som person. Jeg valgte at en drage skulle vise min personlighed fordi jeg er fascineret af drager og har altid været helt vild med drager.
    Planen er at den skal placeres på skulderbladet.

Udover den skal jeg ha skrevet La vida es bella med en babydrage i samme stil som den store. Baby dragen skal vise mit usædvanlige høje moderlige gen og min umådelige trang til at passe på væsner som er "svagere" end jeg.
    Planen er den skal placeres på anklen, fod der omkring.

Min tatovør er fundet, så egentlig skal jeg bare op og få det gjort. Men har aftalt med en veninde vi får lavet tatovering sammen. Det er jo rart at have en at holde i hånd med. Især når jeg skal ligge under nålen i mindst 4 timer.

• #24   9. feb 2012 Jeg har en lille fin en på min venstre ringe finger som bare er et lille hjerte, jeg fik den for at minde mig selv om at jeg skal elske mig selv og passe på mig selv..

men har planer om flere smiley

• #25   9. feb 2012 Just me -

Jeg vil bruge en tatovør indeni i København. Den er ny (forholdsvist) og alle tatovøre kommer fra udlandet.
    de er lidt som LA ink og de der. De hedder så Custom made Ink.
    Jeg tror så at det bliver Miro der skal lave min Drage, for han har virkelig sans for detaljer og min drage er meget detaljeret, men det kommer and på hvem af dem der mener kan klare mit projekt bedst.

Den eneste hage ved dem er at selve tatovørende snakker ikke Dansk, men der er en der styrer butikken som er Dansk og kan hjælpe hvis der er problemer med kommunikationen smiley

• #26   9. feb 2012 Nej det har du da ret i Indica, jeg overvejer også selv at få skrevet Pedigree pal hen over brystet, det betyder nemlig meget for min hund smiley

• #27   9. feb 2012 Just me -

Der kommer helt klart billeder, når den er færdig på min hud.

Tegningen er hemmelig til den er lavet. smiley

• #28   10. feb 2012 superspændende at høre om jeres tusser.

Og jeg kan se at allesammen er lavet - med en enkelt tus i undtagelse ( håber du ikke lyncher mig, Stephanie *S*)

Og jo, jeg ved med 100 % sikkerhed at mine ihvertfald er "ægte" kinesisk, da jeg tidligere arbejde på Vestas og der havde vi kinesere på besøg, der var så et par stykker, der så mine tusser og fortalte mig hvad de betød.
    Og den ene af dem lavede endda tegnene for "En ny begyndelse" til mig.

Håber meget på at få råd til min drømme tus - en Ulv på ryggen.
    Elsker Ulve og er dybt fascineret af dem, så kan sagtens følge dig, Sabina.

Og alle I andre, tak for input.
    Molly og Kiki - tak for anbefaling til 4700 - vil lige undersøge stedet nærmere.

Kommentér på:
Tattoos

Annonce