{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Der var jeg tæt på at blive en hundeTYV !! {{forumTopicSubject}}

Lige et lille formiddagsGRIN smiley

Jeg var nede og handle i vores lokale spar købmand, jeg havde lige luftet de to små, og taget den "store" ( mindre labredorblandning på ca. 40-50cm)...Jeg "tøjr" lige min hund til den der hundeparkeringskrog, klapper hende og siger at jeg straks er tilbage og går ind og handler hvad jeg skal have..

Da jeg kommer ud står der 2 sorte hunde, som ligner hinanden fuldstændig på en brik, jeg tager ( hvad jeg TROR der er ) Chilli, og begynder at gå ....Halvtræt fra i aftes da det blev sent før man kom i seng....jeg finder dog hurtig ud af at hunden her IKKE er Chilli, da den har halsbånd og chilli har gåsele...så jeg får da lige fart på og vender om i mod spar igen..der står en dame og snakker med Chilli som piver og småbjæffer af glæde da hun ser mig....damen grinte og sagde at hun tænkte nok at det havde været en forveksling for de to ligner hinanden øjensynligt meget ....
Jeg blev godt nok flov...OG LETTET over at damen havde taget det med et grin smiley

Det er da lidt sjovt at sidde over sin frokost nu her, kigge ned på Chilli der hygger sig med et tyggeben og smile af dagens tidliger hændelse smiley

Har i oplevet noget ligndene ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der var jeg tæt på at blive en hundeTYV !!
  • #1   12. feb 2012 Neeeej men jeg kan når jeg er træt være i tvivl lige i det sekund jeg kigger blive i tvivl om hvem der er hvem af hundene smiley

Der er stor forskel på dem, men ikke når jeg er træt smiley

• #2   12. feb 2012 Hehe lidt fejl i den sætning måske;)

• #3   12. feb 2012 hahaha...nej, men jeg havde en genbo, der lavede lignende nummer.

Min nabo, som var lidt af en drukkenbolt, havde en sort han-labrador som ikke altid fik den aktivering den skulle have, men genboen var en rigtig flink fyr, så han var tit henne og hente hunden og tage den med på tur.

Det gjorde han også en dag han så hunden løbe ude på fortovet, ind i bilen med den og så ud til teglværkssøen så den kunne få sig en gå- og svømmetur, og de to hygger sig gevaldigt indtil han kommer til at se nærmere på hunden og opdager at det er en tæve og ikke en hanhund.

Tævens ejere tog det heldigvis pænt, selvom de havde travet op og ned i hele kvarteret for at finde deres hund.

• #4   12. feb 2012 Vi lader heller aldrig hunde stå foran en forretning, hvis vi af den ene eller anden årsag har hundene med i bilen, så er der en person i bilen sammen med dem imens en anden er inde og købe hvad der manglede.... Men en sjov - sød historie du alligevel kommer med, jeg fik da grinet ;o)

• #5   12. feb 2012 Aino K > Vi bor kun 400m fra spar smiley ..så det er ikke noget at starte bilen op for, det sundt at gå og hunden bliver luftet smiley

• #6   12. feb 2012 Malene, vi har så noget længere da vi bor på landet ;o) grunden til vi alligevel ikke sætter dem udenfor er, at vi ville være bange for om de blev taget...

just me, Uha, ikke sjov situation, men nok sjovt at tænke tilbage på ;o) godt du fik det rette barn med hjem ;o)

• #7   12. feb 2012 Min datter fandt engang vores kat igang med at spise noget gammelt ulækkert mad i en af de andre haver.
    Hun tog katten med hjem og satte den på gulvet.
    På sofaen lå vores "rigtige" kat.

• #8   12. feb 2012 inge R hahahaha sikke noget, hvad gjorde I så med den "nye" kat?

• #9   12. feb 2012 dumt spørgsmål, den kom vel tilbage til den have gætter jeg ;o)

• #10   12. feb 2012 Ha ha det med at tage fejl har min mor gjort engang med deres kat. Hun fandt den død i vejkanten. Tog den med hjem og begravede den pænt i haven. Et par timer senere kom den rigtige kat så. Så havde hun begravet en eller anden fremmed kat.

• #11   12. feb 2012 Jeg gjore det engang med min bil. Satte mig ind i den forkerte . Opdagede det først da jeg så barnestolen på bagsædet. Mærkeligt nok passede min nøgle til den fremmede bil. Ved ikke om den kunne starte , så langt nåede jeg ikke. Men flovt :oO

• #12   12. feb 2012 Den forkerte kat satte vi "bare" udenfor igen.
    Men vi tænkte da over, at vores datter kunne være kommet til skade, da hun bare tog den under armen og gik med den, mens hun småskældte den ud over at æde noget gammelt mad.
    Det var nok et held, at den fandt sig i det!

• #13   12. feb 2012 Margit din historie er helt klart bedre end vores.

• #14   12. feb 2012 Nej, mine hunde er "for små og nemme tyvekoster" til at sætte udenfor, så de bliver i bilen eller huset i dit tilfælde.

Jeg kan ikke umiddelbart huske at jeg har gjort noget lignende, kun den klassiske med at tro en anden dame er min mor indtil hun vender sig om smiley
    Og så med indkøbsvogne, hvor jeg tager en anden end min egen, eller kommer ting i en anden, haha smiley

• #15   12. feb 2012 Haha godt du fik den rigtige med hjem (;
    Har aldrig prøvet det med en hund, men har en enkelt gang gjort det med min hest.
    Det var meget tidligt om morgenen og jeg skulle ride stævne og da jeg kommer op i stalden står min hest ikke i boksen, så jeg leder på alle folde og finder til sidst min skønne vallak. Ind i stalden med den og får den gjort rigtig flot, indtil min veninde der er igang med bagbenene sødt fortæller mig at det her altså er en hoppe... Ups !

• #16   12. feb 2012 Sikke en dejlig tråd ;o)

Yasmin, den med indkøbsvognen tror jeg mange af os kender til, især hvis man har børn med ud og handle, så kan man nemt lige tage fejl ;o)

• #17   12. feb 2012 Haha, ja det kan også være svært lige at huske, hvis der er mange inde og handle om man er søvnig eller stresset smiley
    Har også oplevet det omvendt, hvor folk kom i min - endda var der engang en dame der kom i min indkøbsvogn i Metro imens jeg gik med den, haha - det fik vi begge et godt grin over smiley

• #18   12. feb 2012 jeg har 'kun' glemt min hund uden for en købmandsforretning for - nok 30 år siden, normalt var det min daværende mand, der hentede morgenbrød i weekenden, men jeg var tidligere oppe og tænkte 2 fluer med et smæk!

da jeg havde handlet gik jeg hjemad, uden at skænke hunden en tanke, først da jeg drejede om hjørnet og var ude af hundens syn, begyndte han at skabe sig, og jeg vågnede hurtigt op, og blev klar over jeg vist havde glemt noget:)

• #19   12. feb 2012 Haha Karin, det fik mig til at tænke på en historie jeg har hørt om gemalen, da han var yngre skulle han lige en tur på tanken inden han skulle i byen, han tog deres velopdragen schæfer med, dækker ham af udenfor tanken, køber det han skal og går hjem.... lillebroderen kommer hjem og siger "Det ligner Zico der ligger ovre på tanken" hvilket det så også var, han blev til han fik besked på andet ;o)

• #20   12. feb 2012 Rigtig gode historier. Det er godt med et lille søndagsgrin. smiley

Jeg har gjort det med en daværende kæreste. Vi var inde i videobutikken og var ved at vælge film. På et tidspunkt rækker jeg bagud og tager ham i hånden og så går vi ellers ned ad rækkerne, mens jeg foreslår film og han mumler "måske" og "joo". Jeg synes godt nok han er noget fåmælt for han plejede da nok at have en mening om tingene, men okay...

...indtil jeg kigger op og ser min kæreste stå flad af grin i den modsatte ende af butikken.

Jeg vender mig om, og der står en vildtfremmed fyr lige så flad af grin. Nøj, det var pinligt.

• #21   12. feb 2012 Hahahaha M I for dælen da hehehe

• #22   12. feb 2012 LOOOOOL M I, den kunne jeg så godt lige se en film i hovedet med...

• #23   12. feb 2012 Ja, den kom jeg til at høre for i lang tid. smiley

• #24   12. feb 2012 Jeg har engang sammen med en veninde været i ret festligt humør, vi skulle en tur på tanken om natten og tog min gamle hund med, vi kom derhen og satte ham
    På krogen og vi nåede faktisk hen til min hoveddør inden vi kom i tanke om vi havde glemt den, ups smiley

• #25   12. feb 2012 Ej jeg havde engang slået op med en kæreste, min veninde spurgte om vi ikke skulle tage en tur i biffen så det gjorde vi smiley

Nå men inde i mørket sidder jeg ved siden af min veninde og så en eller anden fremmed fyr, under filmen tager han mig pludselig i hånden og ha ja han slap først da filmen sluttede jeg var så flov at jeg intet sagde eller gjorde, jeg jeg nærmest løb ud af biffen idet lyset tændte så så ham aldrig smiley

• #26   12. feb 2012 Hahaha heldigt damen tog det med et smil :o)

Nej har jeg aldrig prøvet jeg sætter aldrig min vuffer udenfor en butik :o)

• #27   12. feb 2012 Da vi boede på kollegie, havde en af de andre beboer sin mor på besøg som var i gang med at finde noget frem fra et af køleskabene i fælles køkkenet.. Af uvisse årsager troede min kæreste at moren var mig og tog hende godt og grundigt på røven..

Det grinte vi meget af... smiley

Kommentér på:
Der var jeg tæt på at blive en hundeTYV !!

Annonce