Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring?
  • #2   16. feb 2012 Vi har haft GF gennem en årrække nu og er sådan set godt tilfreds med prisen... Dog skal man lige være obs på at man som udgangspunkt ikke kan blive forsikret der end for det normale. Begge mine børn dyrker motorsport og den store også judo som alle er såkaldte "farlige" sportsgrene og det kan man ikke tegne som tillæg til den normale ullykkesforsikring ved GF. Derfor har vi vores ullykkesforsikringer i et andet selskab. De har heller ikke nogen sygeforsikring til dyr. Vi havde lidt bøvl sidste år med at få dækket noget tøj efter et uheld og min mand har været uheldig at få nogle temmelig ubehøvlede madammer i røret ved henvendelser til dem så vi ville egentlig gerne prøve at finde et andet selskab men GF er bare billigst....

• #3   16. feb 2012 Nml h: det gør vi også og det er GF der render med sejren hver gang.... Både på hus, bil, indbo osv.

• #4   16. feb 2012 Du skifter vel ikke hvert år?

• #5   16. feb 2012 ok, kunne bare forstille mig at forsikringerne ikke vil tegne ny forsikring en dag, hvis de ser jævnlig skift.

Jeg vil kun sige godt om gf, har fået super service og gode priser..

• #6   16. feb 2012 Vi har danske forsikring - og er super godt tilfredse.

Vi har fået dækket røngten + weekendundersøgelse af Kato uden spørgsmål.

Vi havde indbrud i december - og der var heller ikke noget som helst med dem.

Det er gået nemt, hurtigt og smertefrit hver gang!!

Vi har haft flere forskellige forsikringsselskaber ude og give tilbud (Codan, IF og et par stykker mere), men ingen af dem kunne lave det så billige som Danske Forsikring.

Vi har: bil, hus, indbo, hund og 2 x ulykke heltid

• #7   16. feb 2012 hmm indtil nu fører gf vidst hehe

• #8   16. feb 2012 Men tag ned og snak med din lokale gf.

Kommentér på:
forsikring?

Annonce