2.283 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bytte lejlighed på Christianshavn! Bytte lejlighed på Christianshavn!

Kære Hundegallerister!

Jeg ved ikke om dette er lige lovlig off topic, men jeg tænker at jeg prøver alligevel!

Jeg sidder med en dejlig 84 kvm lejelejlighed på Christianshavn med altan med udsigt over havnen, til 8000kr månedligt. Her er selvf hundetilladelse. Jeg søger en lejelejlighed på Christianshavn, amager eller indre by som er en del mindre. Hvis i kender til noget, eller selv er interesserede, så sig endelig til!

Smil Josefine!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytte lejlighed på Christianshavn!
  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #1   26. feb 2012 Kan du skrive lidt mere smiley

Hvem er udlejer og hvor længe er lejemålet, i tilfælde af begrænsning? Er det kun grundet str/pris du vil bytte? Hvad er standen? Og hvordan er indretningen? Etage? Hvad er de 8000 ink?

Og hvad søger du selv, mht kvm og pris?

Tak smiley

• #2   26. feb 2012 Det er lejerbo der udlejer:) Jeg søger permanent bytte, så derfor er lejemålet ubegrænset. Det er grundet størrelse og pris jeg vil bytte, jeg er kommet i en situation hvor jeg vil bo alene, og så er 3 værelser og 8000 kr lige for meget for mig. Og så ser jeg heller ingen grund til at jeg ene kvinde besidder en lejlighed der kunne glæde en familie:) Indretningen er som følger: Stor entre, stort badeværelse med badekar, Funktionelt køkken med meget skabsplads, et stort værelse, et mindre værelse og en stor stue udgang til altan, hvor der er udsigt over til nyhavn. Der er også kælderrum og privatparkering. Den ligger på første etage. Her er en lidt privat, men meget god omgangstone i opgangen. De fleste der taler sammen er mennesker med hunde. Standen i lejligheden er fin. Her er ikke noget som halter synes jeg, men badeværelset og køkkenet er måske en anelse farverigt, fra den tids indretning:) Men det kan man jo lave om på.

Jeg søger selv en lejlighed der er 1 værelse eller 2. til maks 4000 månedligt. Jeg kunne ønske mig at det var på amager, christianshavn eller i indre by, da jeg har min omgang i lokalområdet i forvejen:)

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

#3   26. feb 2012 Uhh, det lyder virkelig lækkert smiley

Jeg kunne godt være interesseret, men jeg kan slet ikke opfylde dine krav...her er ikke så stor forskel på pladsen og huslejen hedder 6500, eks. det løse smiley

Håber du finder noget smiley

Bare en ide, men hvad med babygalleri, nu hvor du skriver familie, kunne det da være at du var heldig at der er nogen der ønsker at udvide lidt smiley

• #4   26. feb 2012 Det har du ret i:) tusind tak!!

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

#5   26. feb 2012 Det var så lidt...selvom jeg gerne så mig selv i den lejlighed, hehe smiley

Et ekstra værelse ville være så rart!!

• #6   27. feb 2012 Hvad sidder du selv i :)?

• #7   2. apr 2012 Hej - er det "den gule misundelse" du bor i? I såfald har vi for nyligt hængt nogle bytteopslag op i afdelingens opgange. Vi har en 81 kvm lejlighed i smørhullet på Vesterbro på grænsen til Frb. C (Oehlenschlægersgade). Der er selvfølgelig også husdyrtilladelse her:-) Huslejen er på 5581 kr./md. og aconto varme er 558 kr. md. Det er en høj stuelejlighed (10 trin op fra gadeplan), og der er et skønt gårdmiljø med direkte udgang til Saxogade og Saxoparken. Kunne det have interesse?

Kommentér på:
Bytte lejlighed på Christianshavn!

Annonce