Bytte lejlighed på Christianshavn! Bytte lejlighed på Christianshavn!
Kære Hundegallerister!
Jeg ved ikke om dette er lige lovlig off topic, men jeg tænker at jeg prøver alligevel!
Jeg sidder med en dejlig 84 kvm lejelejlighed på Christianshavn med altan med udsigt over havnen, til 8000kr månedligt. Her er selvf hundetilladelse. Jeg søger en lejelejlighed på Christianshavn, amager eller indre by som er en del mindre. Hvis i kender til noget, eller selv er interesserede, så sig endelig til!
Smil Josefine!
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.068
Hvem er udlejer og hvor længe er lejemålet, i tilfælde af begrænsning? Er det kun grundet str/pris du vil bytte? Hvad er standen? Og hvordan er indretningen? Etage? Hvad er de 8000 ink?
Og hvad søger du selv, mht kvm og pris?
Tak
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 26 Svar: 83
Jeg søger selv en lejlighed der er 1 værelse eller 2. til maks 4000 månedligt. Jeg kunne ønske mig at det var på amager, christianshavn eller i indre by, da jeg har min omgang i lokalområdet i forvejen:)
mar 2011
Jeg kunne godt være interesseret, men jeg kan slet ikke opfylde dine krav...her er ikke så stor forskel på pladsen og huslejen hedder 6500, eks. det løse
Håber du finder noget
Bare en ide, men hvad med babygalleri, nu hvor du skriver familie, kunne det da være at du var heldig at der er nogen der ønsker at udvide lidt
apr 2010
mar 2011
Et ekstra værelse ville være så rart!!
apr 2010
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Svar: 2
Bytte lejlighed på Christianshavn!