{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

sommerferie kroatien med hunde og teenagere {{forumTopicSubject}}

Hej vi har mange år været i sydfrankrig på campingplaadser hvor vi har lejet mobil home.... Nu har vi talt om at vi måske skulle prøve Kroatien...

Vi er to gamle 50+, 2 på 20 og måske en på 23... og så de to tøser (skotterne)

Nogen ideer, der må gerne være lidt aften liv for de unge, og der må gerne være gå, eller minimum køre afstand til byer hvor der er lidt at se på, nogle gode spisesteder osv...og så dejligt vand....

Har selv siddet og surfet, men hvad er godt??
Har kigget på en camingplads der hedder Zaton i området ved Zadar, men er lidt i tvivl om ikke der er mere at se omkring Pula

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sommerferie kroatien med hunde og teenagere
  • #1   21. mar 2012 Mig og min familie var i Pula dengang jeg og min ekskæreste var 17 eller 18 år, kan ikke helt huske det, men vi boede på hotel verudula beach tror jeg det hed, og der var både tennis, og miigolf, og udendørs bar/ dansested hvor vi kunne gå hen til om aftene og danse til live musik og drikke cocktails smiley Det var bestemt rigtig godt, og så var vi i Pula og se nogle kulturelle seværdigheder, som var rigtig spændende, så der ar både noget for de voksne og for mig og min kæreste, som også tog ud og spise alene osv smiley

http://www.booking.com/hotel/hr/verudela-beach-and-villa-resort.da.html

Og kæledyr må medbringes smiley

• #2   21. mar 2012 jeg kan også anbefale området omkring Pula...

• #3   21. mar 2012 Jeg vil også sige Pula området smiley i Pula sker der en masse og det er nemt at køre ud og se en masse og for at komme ud til nogle bedre strande. Vi har selv haft hund med til Kroatien og i skal lige være obs. på at hunde ikke er velkomne på alle strande, men så er der skiltet med det. Ellers er det et meget nemt land at have hund med - de er som regel velkomne på restauranter osv. Hvis i vælger at tage til Kroatien skal i næsten unde jer selv et stop undervejs i Slovenien - det er efter min mening et af de smukkeste lande i Europa smiley Vi tog en overnatning i Bled på vej til Kroatien og der er masser af små hoteller så der er ingen grund til at booke på forhånd....

• #4   21. mar 2012 Kender intet til Kroatien, men vil dog gøre dig opmærksom på at Kroatien ikke er en del af EU endnu, så du skal være opmærksom på tilbage rejse reglerne, når du skal have hundene med hjem igen smiley

• #5   21. mar 2012 Takker for alle svarene..
    @ Malene , tilbagerejse regler øhhhh ???

• #6   21. mar 2012 Når du rejser uden for Eu med hunden, så kan der være regler i EU for vacciner/ormekur eller andet, som hunden skal være dækket sf før du må rejse ind igen smiley

• #7   21. mar 2012 @ Malene, nåe ok, ja tak for det, det vil jeg følge op på...

Vil checke, men tror at er alm vacc, rabbies vacc, ormekur og pas ok, så skulle der nok ikke blive problemer....

• #8   21. mar 2012 Hanne: jeg fik lavet nogle specielle attester på Vega da hun var med i Kroatien. Jeg kan ikke huske helt nøjagtig hvad det var for nogen men de danske veterinærmyndigheder skulle stemple dem inden afgang.... Det er ikke så meget for at få hunden med ind i Kroatien, men for at kunne indføre den i EU igen smiley

• #9   21. mar 2012 @ Rikke tak.... så ser jeg lige lidt på deres hjemmeside hvis vi ender med at tage dertil....

Kommentér på:
sommerferie kroatien med hunde og teenagere

Annonce