{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Hvorfor kan folk...... {{forumTopicSubject}}

.........ikke skrive det de mener?

I går mangler man ingenting i dag mangler man alting.

I går ved man det hele i dag ved man ingen ting

I går gik det godt i dag går det skdt

Ja hvad ved jeg - men jeg ved det er sådan noget der får en til at lade være med at hjælpe og giver en, en dårlig smag i munden på andres vegne.

FLOVT siger jeg bare......

Sorry for det sure opstød men mener det kan give lidt at tænke over for nogen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kan folk......
  • #1   21. mar 2012 Der findes mange vendekåber her i livet.. Desværre..
    Og der er utrolig mange af dem herinde.. smiley


  • #2   21. mar 2012 Uden at vide hvad du lige refererer til, så kan en del af det du beskriver lyde som en person med psykiske udfordringer

  • #3   21. mar 2012 jeg fatter det heller ikke !

    Folk der priotere PC´ere over mad til familien osv... uuuh :((


  • #4   21. mar 2012 Det var nu bare en generel holdning - fanme surt at sidde og bruge tid, kræfter og evt. penge på at hjælpe med et givent emne og 2 timer senere så er der ikke brug for hjælpen alligevel.

    Eller omvendt


  • #5   21. mar 2012 hvor sker det dog henne ? Så meget kan der vel ikke ske på 2 timer ?

  • #6   21. mar 2012 Bare det man hjælper, brugeren er vildt aktiv men pludselig er brugeren væk, ikke et tak eller noget.
    Men siden interessen forsvinder så må det enten være lige meget eller også er problemet løst, men man kan ikke vide det.....



  • #7   21. mar 2012 Nu er livet ikke en konstant. Man kan jo godt gå fra alt til ingenting, eller opleve/læse noget der ændrer ens mening.

    Jeg tror godt selv at jeg kan ligne en der skifter mening hele tiden på nogle områder, eller optræder uenig i emner jeg normalt er enig i, men det er fordi jeg ofte kører mine indlæg som en tankeproces - hvor meningen er en levende størrelse der kan ændres i forhold til det input det får.

    Men da jeg hellere ikke aner hvad du snakker om kan det godt være at min indgangsvinkel til dit spørgsmål er en anden.


  • #8   21. mar 2012 Det var meget generelt slået op - fiktivt eksempel


    Der er en der sidder med noget html formatering der driller, og man bruger så 2-3 timer på at læse kode igennem og rette til, giver feed back til evt. andre ændringer.
    Men når det er som det skal være er det som TS aldrig har eksisteret.

    Det kan også være en der spørger til noget om hund, men de svar der kommer er ikke forventet så svinder TS eller bliver negativ.

    Mange glemmer Dårlig kritik er lige god som god kritik så længe den er objektiv og/eller konstruktiv - og det er der du udskiller dig Søster Mc
    Det er jo tydeligt i f.eks. den tråd med RKDs forslag til ændring af hundeloven

    Du tænker svare læser dit eget indlæg tænker og revidere og det er jo ikke at skifte mening som vinden blæser.

    For der er da også set tendenser til at bevæge sig hen hvor græsset er grønnest selv om det ikke er så næringsrigt smiley


  • #9   21. mar 2012 *rødme*

    Nu ved jeg ikke hvad jeg skal svare. smiley


  • #10   21. mar 2012 Det var så lidt smiley

  • #11   21. mar 2012 Sidder her og får hel dårlig samvittighed... så jeg rødmer sammen med Søster...

  • #12   21. mar 2012 som sædvanlig fristes man til at sige, så er det lige på kornet Ryan....

    Er ikke på andre fora end dette,, men det der med at tråde slettes når ts ikke gider udviklingen er lidt øv, når ellers tråden for andre er blevet en god debat.... eller som du skriver at ts er meget aktiv, og så bare fader ud.... så kan de da evt bare lige skrive, nu gider jeg ikke min egen tråd mere, eller jeg har fået hvad jeg kom efter, I andre kan bare have fortsat god fornøjelse.... så sidder man ikke og mangler ts, og man bliver ikke afbrudt i en evt god debat...
    Det er jo ikke det samme at tage debatten op igen i ny tråd, folk gider ikke skrive det samme igen, starte forfra, og man kan ikke scrolle op og ned i den andre kommentater for at kommentere osv... så ja øv...


  • #13   21. mar 2012 Det var så lidt CH smiley Desuden tror jeg ikke jeg har set eksempler på du burde føle dig truffet smiley

    Stinne det er vel min sag - er det fordi du føler dig forbigået ? Så vil jeg da lige informere om at dette ikke er et dating site men et hundegalleri ;P


  • #14   21. mar 2012 hanne M jeg er inde på it forum, men er meget lidt aktiv da tendensen er blevet at folk forsvinder hvis det er for svært eller man ikke har brug for hjælpen.

    Der er sådan et point system så man skal hjælpe for at få hjælp.


  • #15   21. mar 2012 Med den drejning tråden har taget vil jeg huske folk på og opfordre til at holde udtalelser til GENERELLE udtalelser så tråden ikke slettes.


  • #16   21. mar 2012 Det var det ikke det var bare en generel husker smiley nogen har det jo med de læser en tråd der er holdt generelt og føler sig truffet og så går spedalsk - også noget jeg hader smiley

  • #19   21. mar 2012 Gabrielle den var heller ikke ment til dig smiley

    Det med html var bare et eksempel - du takkede jo også på din måde.

    Det jeg snakker om er dem hvor det er som om tråden slet ikke har eksisteret


  • #20   21. mar 2012 Og jo kan vi godt, men kan det med pb vente til weekenden er snart på vej på job

Kommentér på:
Hvorfor kan folk......

Annonce