Er SÅ skuffet over min svigermor!!! :( Langt {{forumTopicSubject}}
Ja troede egentlig ikke jeg ville dele personlige "problemer" hvis man kan kalde det det herinde, men har brug for andre folks meninger, som måske også har haft problemer med svigermor.
Min kæreste og jeg har været sammen lidt over halvandet år og lige fra første dag jeg mødte hans mor elskede jeg hende. Kemien var der bare og kunne snakke med hende om ALT. Som en slags ekstra mor for mig.
Min kæreste og jeg har så været på camping alene i den her weekend ved Blåvand, og da vi var på vej hjem omkring kl 16, ringer jeg til min svigermor, for at spørge om vi må komme forbi omkring kl 18, når vi lige har været hjemme med hunden og vores ting, for at min kæreste kan give hende en mors dags gave.
Jeg når ikke engang at sige vi ikke bliver at spiser, da vi tager noget mad på vej hjem, inden hun siger at vi skulle ringe noget før, at hun er skuffet over vi ringer så sent og at vi bare kan blive væk, hvorefter hun siger farvel og ligger på.
Jeg blev vildt chokeret, for normalt elsker hun når vi ringer til hende osv.
Hun ringer kort efter igen. Tror det var meningen hun ville undskylde for den måde hun snakkede til mig på men det gik ikke særlig godt.
Hun sagde igen det var skuffende vi ikke ringede noget før, og at hun nu skulle stresse i køkkenet for at lave mad til os, mens vi bare sidder på sofaen og laver ingenting. Her blev jeg nødt til at afbryde hende og sige at hvis hun nu havde ladet mig tale færdig før, så ville jeg have sagt at vi kun lige ville komme hurtigt forbi med gaven og snakke lidt.
Så siger hun: Jamen er det ikke meget normalt at når man kommer forbi så bliver man også og spiser? Nej det behøver da ikke være sådan hver gang.
Derefter begyndte hun så at sige det var for dårligt vi ikke havde ringet i går, eller at vi ikke var kommet over middag i dag og tilbringede eftermiddagen med hende, men så sku vi bare til Blåvand igen (hun sagde det i sådan en virkelig nedladende tone). Jeg spørger: Må vi nu ikke tage til Blåvand? Jo selvfølgelig måtte vi det, men så skulle vi bare ikke regne med også at komme forbi dem, så ku vi bare blive væk. Samtalen endte med at jeg sagde: Okay jamen næste gang vi aftaler noget, så ringer vi lige en måned før. Til sidst var jeg sgu bare kold!
Ca 10 minutter efter skriver hun en sms til min kæreste at vi laver forskelsbehandling på dem i forhold til mine forældre, fordi vi ser dem oftere. Jeg bor stadig hjemme pga jeg skulle købe bil og i gang med uddannelse i 2009 og har ikke haft råd til begge dele før nu, så derfor er det jo klart vi ser mine forældre oftere men vi laver sgu ikke forskelsbehandling.
Lige nu sidder jeg tilbage med en masse blandede følelser, fordi vi altid har haft det så godt sammen og nu beder hun os bare om at holde os væk. Det er hende der siger vi skal være bedre til at ringe og aftale noget, men når vi så gør det har de andre planer eller også magter de ikke at få besøg. I torsdags snakkede min kæreste i telefon med hende hvor hun sagde hun savnede os, om vi sku lave noget sammen i weekenden. Kunne vi ikke lørdag og vidste ikk hvornår vi ville være hjemme i dag. Her siger hun selv: Jamen vi snakkes bare ved SØNDAG så.
Har virkelig lyst til at skrive en lang sms til hende omkring mine følelser, hvor skuffet jeg er osv. Ville også ringe men ved bare hun afbryder mig hele tiden og så får jeg ikke sagt alle de ting jeg vil.
Lige inden jeg ringede til hende i dag havde jeg ellers sagt til min kæreste at mig og hans mor bare var Best Friends, at hun var som en ekstra mor for mig osv, men efter de to telefonsamtaler ved jeg ikke rigtig hva jeg skal tænke
Hvis i har haft nogle diskussioner med jeres svigermor hvor i bare var ved at få nok hvordan løste i det så?
Undskylder at det blev langt
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.888
Hvorfor er det dig der skal sende sms/ringe? Det er din kærestes mor, han må da gøre noget
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 66 Svar: 469
Var jeg dig, havde jeg skrevet til hende.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 809
Min kæreste er også chokeret og skuffet over hende.
Her ville vi gøre en sød ting for hende, men i stedet giver hun bare den kolde skulder.
Han gider ikke engang give hende en Mors dags gave nu hvor hun skal være sådan. Jeg spurgte min kæreste om han ikke nok ville ringe til hende og fortælle hvor skuffet vi er og at hun ikke kunne være bekendt at snakke sådan til mig men vil han ikke for så bliver det bare endnu værre siger han. Kan bare ikke rigtig glemme det her sådan lige pludselig.
Tine A: Må indrømme at jeg næsten føler mig tættere knyttet til hende end til min egen mor. Har ikke problemer med min mor overhovedet men kan snakke meget mere åbent med hans mor så hun har ingen grund til at være misundelig. Måske hun er misundelig over vi ser mine forældre mere, men som sagt er det fordi jeg bor hjemme og min hund også bor der. Når kæresten og jeg flytter sammen snart, så skal jeg heller ikke se mine forældre hver dag.
dec 2009
Nu skal det jo ikke lyde som om min svigermor er en sur kost eller alkoholiker, for selvom hun har snakket grimt til mig i dag holder jeg virkelig af hende. Hun er frisør og har egen frisørsalon, så hun farver og klipper mit hår, giver mig hårprodukter osv, men vil ikke have penge for det selvom jeg godt vil betale for det. Så for ikke så længe siden gav jeg hende en hoptimist sammen med et sødt kort hvor jeg skrev hvor meget jeg holder af hende osv.
Vi har det normalt skide godt sammen og er som 2 veninder. Derfor chokere og sårer det mig virkelig hun var sådan i dag
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.303
Mange gange skyldes den slags misforståelser, og måske har hun med "vi snakkes ved søndag" troet at det var så tidlig søndag at I fik lidt dag sammen....
Jeg kender med 3 børn og deres kærester godt det der med, at af og til bygger den slags følelser sig op med at de tit kender adressen og tlf nummer tæt på spisetid, men at sætte tid af til at man også bare kan være sammen, hygge, gå tur, tage i bio osv, det kniber det mere med, så en gang imellem kammer det over indeni en og man føler bare man er et service organ der ikke får meget igen.... at man ikke rigtig får lov at være en del af de unges liv mere, andet end når det alligevel er praktisk ....
Sådan er det ikke , og det ved man godt, men der er dage hvor man føler det sådan, og har hun gået og grublet over dette hele dagen, så er det kammet over for hende da I endeligt ringer....
Så forståelse begge veje.... det er den slags der sker, og man skal nok granske opførselen begge veje, se lidt tilbage i tiden og se om der måske kan have været noget om det hun siger i den sidste tid....
Lad for guds skyld vær med de sure miner og sætte hårdt mod hårdt, hun er helt sikkert møg ked af det.....
Så empati, indfølingsevne fra jer der sikkert har haft en god weekend mens hun måske har kedet sig og har gået og bygget en følelse af at hun er lidt svigtet op, det vil bane vejen....
Jeg ville skrive en sms, og den ville lyde "undskyld vi er åbenbart gået forkert af hinanden mht hvordan søndagen skulle førløbe, vi ville blot komme forbi med en mors dags gave, ikke spise... giv lyd når du har tid, så kommer vi med gaven"..... tro mig andre reaktioner er ikke vrden og skuffelsen værd og man når intet i længden andet en d begge parter går i lang tid og ikke ved hvilket ben man skal stå på, og man bruger enorm energi på at tænke og analysere...
Tag den straks og pænt det vil gavne alle og jeg er sikker på I vil få det godt igen ....
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
dec 2009
Det der med at gå i biografen, ud at spise osv har vi også prøvet at foreslå dem, men så har de igen skullet noget andet. Måske ringede vi lidt for sent i dag ja, men misforståelsen var jo aldrig opstået hvis hun havde ladet mig tale ud og jeg kunne få lov til at sige at vi ikke bliver og spiser.
Vi planlægger bare ikke vores liv et år frem ligesom de gør (måske lidt overdrevet, men de planlægger virkelig langt frem)
Vi ville bare tænke lidt impulsivt og ville overraske hende. Troede seriøst hun ville blive glad for at vi ringede, men nej der tog jeg fejl.
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
Men ja tag den med hende når både du og hun er faldet lidt ned...
feb 2012
Da jeg var yngre, røg jeg lige op i det røde feldt hver gang min svigermor kom med syrlige kommentar, og blev også tit ked af det. Det lyder som om alt det her kom som et chok for dig, så mon ikke du ville have det bedst med at skrive til hende og fortælle hvordan du har det? Du skulle jo gerne bevare et godt forhold til din svigermor, og så vil jeg mene det er bedst at få renset luften.
dec 2009
Jeg er ikke tankelæser. Det er ikke altid til at vide hvornår de vil se os og hvornar de ikke vil.
feb 2011
jeg tror ikke misforståelsen først kom under jeres tlf samtale, men i en forskellig tolkning af " vi tales ved på søndag".... der tror jeg hun havde tænkt at I skulle tales ved tidligere med henblik på at bruge lidt af dagen sammen.... da hun så ikke hører fra jer først på dagen, så har hun gået og opbygget en frustration, og det var nok desværre den der tog overhånd da du ringede....
Som skrevet jeg synes ikke I skal vente, men skrive nu, og skrive det med at hun bare skal ringe når hun har tid til at få gaven, så har I været forstående og bolden ligger hos hende...
Lidt large-hed har aldrig skadet nogen....
dec 2009
Måske skriver jeg til hende en af de næste dage, men lige nu har tror jeg bare vi begge skal køle ned
feb 2011
Hun kan heller ikke vide hvornår der er plads til de "gamle" i jeres liv eller hvornår de er de anmassende forældre....
dec 2009
dec 2009
feb 2012
dec 2009
feb 2011
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.167
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.334
Tror din svigermor føler sig ualmindeligt overset, jeg kan også ind imellem reagerer på samme måde hvis jeg har regnet med at høre fra folk flere timer før jeg så gør, og har virkelig måtte arbejde med mig selv for at lade være med at vise jeg er skuffet,
Tror du skal lade hende køle ned, og så evt. invitere hende på mad en dag, skrive en besked om at du er ked af hun føler sig overset, og at du blev noget chokeret over hendes opførsel, men at du kan vil have i får rettet op på det.
Håber i får løst det ....
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 474
aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300
Til trådstarter; lad nu være med alt det der "læggen på is" det gør bare så ondt..
Jeg ved godt, at I gjorde alt i bedste mening, men forestil dig at være svigermor som netop har fortalt, at hun savner jer, og som jo nok forstod jeres aftale sådan, at I ville ringe tidligt søndag med henblik på at komme på besøg.
Det er jo mors dag for hulen, og hun har sikkert gået hele dagen og ventet på at høre fra jer, og når I så endelig ringer, så vil I bare lige komme og smide en gave af til hende....
Hun lyder til at være rigtig ked af det, og så får man da tit sagt nogen dumme ting, men jeg synes, at I skulle skynde jer at ringe og få udredt trådene på en god måde.
Og tro mig; min svigermor er også lidt besværlig, men hun gør alt i en god mening
feb 2011
dec 2009
Skrev bl.a. at jeg gav hende ret i, at vi måske havde ringet lidt sent, men at det kun var i en god mening, at vi kom forbi, ikke for bare at komme og spise og så hjem igen. Vi ville jo være blevet og snakke. Det ville heller ikk have gjort noget hvis de havde spist selvom vi var der.
Derudover skrev jeg at jeg var ked af hvis hun følte hun blev tilsidesat, for det var bestemt ikke meningen.
Samtidig skrev jeg dog også at jeg var såret og chokeret over hun havde reageret sådan og efter hun havde sagt for nogle måneder siden at vi aldrig ringer til hende, at vi aldrig foreslår noget vi kan lave sammen så skrev jeg at det synes jeg vi er blevet bedre til. Vi har før ringet ringet til dem en formiddag for at hører om de ville med ud at spise om aftenen, men det kunne de ikke, vi har ringet til dem for at hører om vi måtte komme ud en eftermiddag, men der kunne de heller ikke fordi de gjorde hovedrent i huset. Jeg har haft ringet til hende flere gange bare for at snakke, og hvor vi har kunne snakke om alt mellem himmel og jord i over en time, jeg har foreslået hende at vi kunne tage ud at shoppe sammen en dag bare os to, eller have sådan en svigermor/svigerdatter dag hvor vi giver hinanden ansigtsbehandling osv, så synes virkelig også jeg gør mit for at vi kan lave noget sammen og det havde jeg altså brug for at skrive til hende.
Skrev til sidst at jeg håbede ikke dette her skulle være enden på alle de gode stunder vi har haft sammen.
Nu må jeg bare vente og se hva hun svarer hvis hun svarer
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Når man er tæt på hinanden, skal der ofte mindre til, før det går galt. Vi ved at bølgerne går højest med de tætte veninder. Det samme gælder nok for svigermødre.
At hun reagerer sådan tror jeg bestemt ikke er et udtryk for at hun har et problem med dig, men mere at hun har gået med nogle frustrationer, og måske også har en rigtig dårlig dag, hvilket er gået ud med dig.
Jeg synes bestemt ikke at du skal lægge hende på is. Det er en barnlig og dum måde at tackle tingene på, og man når sjældent særlig langt med det. At give hende lidt ro er jo fint nok, men at ignorere som et tilbageslag, vil næpp være gavnligt for nogle af jer.
Jeg synes det lyder rigtig godt at du har taget kontakt til hende, og prøver at få en åben snak om hvad der gik galt i dag, og hvordan I bevarer jeres gode forhold. Der er intet galt i at være den som tager kontakten først, uanset hvem som dummede sig i første omgang
feb 2012
jan 2012
feb 2011
aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300
dec 2009
I starten var jeg bare gal og kunne overhovedet ikke se det fra hendes synsvinkel, men efter flere af jer skrev hvorfor hun mon havde svaret sådan og at det jo trods alt er Mors dag så fik jeg sgu lidt dårlig samvittighed
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.214
dec 2009
Puha jeg ville ikke ku holde ud at se min svigermor hver dag så forstår godt det kan være anstrengende. Min svigermor har også haft sine "gode ideer" med at min kæreste og jeg skulle købe huset lige overfor dem og så ku vi aftale at hver anden aften spiste vi hos dem og hver anden aften spiste de hos os. Ej det tror jeg så ikk lige
dec 2009
Har også skrevet det til min kæreste og håber han vil gøre et eller andet.
Lige nu har jeg allermest bare lyst til at holde mig væk derfra.
Hun vil ikke snakke om det mere. Hun håber bare tingene vil ændre sig. Tror så bare ikk vi får noget ud af ikk at snakke ud om tingene for som Hanne M skrev så bliver det sværere at åbne op over for hinanden
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 692
Nu er jeg gudsketakoglov sluppet af med min svigermor da vi er gået fra hinanden.. Men hun var da godt nok =)(/Y&/(%&&%#¤%"/&%/&(....
Hun troede simepelthen at hun vidste det hele og havde altid sådan en "nu skal jeg nok fortælle jer hvordan tingene hænger sammen" især efter min datter blev født..
Hun vidste en masse som hun bare ikke vidste en SKI.........!!!!!!!! om :O(
Nå men jeg er bare glad for at være væk fra den familie hehe :O)
Jeg ville gerne ha et forhold som du har til din, selvom hun godt nok er lidt strid nu :O) Nogle mennesker skifter pludselig, og man kan ikke forstå hvorfor.. Jeg tror bare at du må give hende tid.. Og hvis hun bliver ved med at være stædig og ikke vil se det fra din side også, ja så er det jo ikke rigtig så meget at gøre ved det..
Så må du bare acceptere at du ikke kan gøre svigermor tilfreds - for i bund og grund så ønsker hun det så ikke selv.. Du skal ihvertfald ikke bukke dig på alle leder og kanter for at stille hende tilfreds..
Jeg synes du har gjort dit :O)
Mange virtuelle krammere herfra :O)
jan 2012
dec 2009
Hun er stædig ja og vi har da ikk altid været enige. Vi har haft diskussioner omkring bolig osv men det er vi kommet hurtigt over igen. Synes aldrig det har været så slemt som nu og tror det bliver svært at åbne op for hende lige foreløbig.
Hun kommenterede ikk engang det jeg skrev med at når vi flytter vil vi invitere dem på god aftensmad, eller de ting jeg havde foreslået vi ku gøre sammen. Hun har ellers altid sagt jeg er den bedste svigerdatter hun har haft fordi den forrige svigerdatter gennem 5 år var altid stille og ku ihvertfald aldrig finde at ringe til hende bare for at snakke.
Det endte med jeg svarede hendes besked med at jeg er skuffet over hun ikke prøver at se det fra min synsvinkel når jeg nu prøver at se det fra hendes. Gav hende ret i vi ku være kørt tidligere fra Blåvand for at være sammen med hende men gjorde vi ikk og kan jeg ikk ændre på nu. Og så skrev jeg at jeg følte det kun var mig der fik skylden for det her og ikke min kæreste, når det nu var mig der havde foreslået at vi sku tage et smut forbi.
Puha hun lød som en træls svigermor. Så er det her vand ved siden af.
Men du kommer vel stadig til at have noget med hende at gøre hvis du har et barn med hendes søn?
Mikes mor: Ej det kan hun da ikke være bekendt bare at sige hun går i vejen. Hun bestemmer jo ikk over jeres hjem eller hvor ofte der skal gøres rent. Forstår godt du bare gik da hun kom med den kommentar.
feb 2011
Som en skriver, den slags har det med at ske en gang i mellem, netop mellem mennesker der er hinanden nær.... man har jo følelser i klemme så det er lidt sværere at trække på skulderen og være ligeglad..
Synes nu også din kæreste må komme på banen, du skal ikke stå med de selv...
maj 2007
Jeg kan ikke være sikker på at han ikke gør noget uigennemtænkt, eller at han er påvirket når han har hende.. Og JEG skal ikke risikere at min lille datter kommer til skade eller andet pga. hendes far ikke kan finde ud af at være ansvarlig..
Hans forældre har overhovedet ikke kontaktet mig siden jeg gik fra ham.. Så deres interesse er nok heller ikke den største anyways.. ( Hans søster føder også en lille dreng om 2 mdr. så de har en ny baby at kaste deres "kærlighed" på.. Den familie er seriøst noget for sig selv :O(
Faren har været alkohiker og har også slået min eks da han var lille og forældrene skændes og er uvenner hver og hver anden dag.. Jaaa de har været gift i mange år.. Men nok mest pga.holdningen om at man ikke går fra hinanden når først man har sagt ja..
maj 2007
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Så jeg ville lade den ligge fra nu af, hvis jeg var dig - håbe på at Svigermor reflekterer over, at hun støder Jer væk når hun gør som hun lige har gjort (ikke den umiddelbare skuffede reaktion, men afvisningen af din fremstrakte hånd).
Din kæreste må lære at sætte grænser for sin mor.
dec 2009
Ch: Ja er også ret skuffet over min kæreste, at han ikk gør noget. Vi diskuterede det også i går.
Jeg vil heller ikk skrive til hende mere. Nu må hun kontakte mig.
Allergisk: Sidste år tog han alene over til hende uden at ringe med en buket blomster, hvor hun ikke blev sur, tværtimod glad og overrasket. Og der var han der kun en times tid max.
Og min kæreste fortalte hende jo i torsdags at vi skulle til blåvand fra lørdag til søndag og at vi ikk vidste hvornår vi ville være hjemme.
feb 2011
@ Allergisk, det er nu en god regel at det er sønnen/datteren der står for tilgangen og som brobygger mellem familie og kæreste..... det er de de nærmeste til, og de der kender begge bedst... Så jo jeg synes også kæresten skal på banen, og det er ham der skal sørge for at forventninger og hverdag stemmes ordentligt af... det er faktisk ikke sviger-folkets opgave....
jan 2012
dec 2009
Og synes det er fair min kæreste nu må tage konflikten. Han har lovet at ordne det med hende. Det var jo ham der bad mig om at ringe fordi han kørte bil.
I øvrigt synes jeg efterhånden det er hende der tager det ned på et barnligt plan. Det er hende der skriver vi laver forskelsbehandling på forældrene selvom hun udmærket ved jeg bor hjemme, hun har også før kaldt mig for forkælet fordi jeg købte en bil fra helt ny af (en jeg selv lånte penge til og betalte på + betalte alle regninger og benzin på), hun skriver hun ikke vil tale om det mere så hun lukker bare af for problemet. Synes lige nu hun opfører sig som et stædigt barn der ikke får sin vilje og jeg vil altså ikk bare tage skylden for alt og sige til hende hun aldrig har gjort noget forkert bare for at tilfredsstille hende.
dec 2009
Min kæreste ringede og snakkede med sin mor ger til aften for at få snakket ud og fundet ud af hva der er foregået i alt det her.
Det viser sig at være en stor misforståelse. I torsdags snakkede han jo med hende hvor hun ville hører hva vi skulle i weekenden osv hvor han sagde vi sku til blåvand. Hun mindede ham om det var mors dag søndag. Lørdag skriver han så med hende fordi hun ville hører om vi sku lave noget. Hun havde åbenbart glemt vi sku til blåvand. Her nævner hun intet om mors dag og min kæreste er virkelig en klovn til at huske sådan noget.
Så hun havde åbenbart gået helt fra om lørdagen og planlagt det helt store til om søndagen med aftensmad osv.
Søndag minder en af vores fælles venner ham så om at det er mors dag for han havde fuldstændig glemt det. Han orkede egentlig ikk at vi sku til at hjem til dem men jeg sagde så at det ku vi godt. Bare en times tid.
Hun var åbenbart rigtig skuffet og sur over at det var mig der ringede og ikke hendes søn og det ku min kæreste godt se. Derfor slog det klik for hende og det hele gik så ud over mig. Grunden til jeg ringede var jo som sagt fordi min kæreste kørte bil.
Min kæreste har påtaget sig alt skylden.
Men jeg må indrømme jeg forlanger en undskyldning fra hende eftersom hun lod hendes vrede på min kæreste gå ud over mig.
Jeg har snakket med begge mine forældre om det for at hører deres mening og de synes hendes opførsel og reaktion er direkte barnlig og overdrevet. Min mor tager ikk mors dag så alvorligt. Tror hun forventer en lille ting men hun forventer ikk jeg dropper mit liv for at tilbringe en hel dag med hende. De mener i øvrigt ikke vi sku være taget tidligere hjem fra blåvand bare for min svigermors skyld da vi først kom lørdag aften så vi sku også have lidt ud af at være derover.
Bare fordi hans forældre planlægger deres liv ned til mindste detalje betyder det altså ikk jeg gør det samme bare for at tilfredsstille svigermor.
maj 2007
MEN jeg vil så også sige - forvent den ikke.. Hvis du ikke får en, af hende selv og det går dig på - så snak med hende.. Lad være med ar brænde inde med det. eller blive kølig overfor hende..
Hvis hun så bliver barnlig igen, tja.. Så er det jo altså hendes hovedpine.. DU ved at DU har din sti ren :o)
At hun går så meget op i mors dag - det er hendes issue, ikke jeres :o)
dec 2009
Hun sagde til min kæreste i telefonen i dag at hun var ked af det var gået sådan ud over mig og det havde slået klik for hende men det har hun også haft mulighed for at skrive i løbet af de sidste 2 dage hvor vi har skrevet sammen. Det slog åbenbart mere klik for hende at jeg havde skrevet til hende på fb på trods af jeg virkelig prøvede at se det fra hendes synsvinkel
jan 2012
feb 2011
Tja, og andet at sige, end at din kæreste må lære at være lidt klarere i mælet og være sikker på at hans beskeder og hans mors forventninger er ordentligt afstemt...
@ Allergisk, det er ikke at han skal stå til ansvar for moderens opførsel, men det er ham som sønnen der skal sørge for at der ikke sker den slags misforståelser, og når de sker er det ham der skal rede dem ud, ikke svigerbørnene...
Til TS, du må ruste dig lidt, den slags misforståelser vil der ske flere af i livet, både mellem familie og mellem venner, såmænd også mellem kærester.....
Men hav i baghovedet at den slags situationer netop tit opstår når kommunikationen ikke er ordentligt afstemt så forstår man det bedre og kan hurtigere sige Hov og få en konflikt standset inden den vokser sig unødig stor....Dybest set i et godt forhold til hvem som helst er det jo småting og ikke noget at ofre gode relationer for....
dec 2009
Min kæreste er over hos hende nu. Jeg valgte at lade vær at tage med, for synes ikke jeg er klar til at se hende endnu. Skal også ordne nogle småting så kunne heller ikke.
Men er næsten sikker på det nok skal blive bedre. Det tager måske bare lidt længere tid denne gang. Har været uenig med hende før, men aldrig så slemt som dette.
Vil gerne sige tak fordi i gad læse mit indlæg igennem på trods af det var så langt, og tak for jeres meninger og råd
Er SÅ skuffet over min svigermor!!! :( Langt