Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De Unge Mødre: Stine sagen
  • #1   15. maj 2012 Ihhh vil hellere se Dokumnia på DR2.

• #2   15. maj 2012 Jeg ser også med

• #3   15. maj 2012 Jeg ser det også ..

• #4   15. maj 2012 Jeg ser det også.

Tror i hun har gjort det?

• #7   15. maj 2012 Jeg tænker lidt som Rikke ..
    En eller anden har jo gjort det .
    Og Stine er frifundet pga. manglende beviser ..

Men hvem kan ha' gjort det, tænker jeg mere?!
    - Det må jo være en i nærmeste familie, han var jo kun 4 mdr. ..

• #8   15. maj 2012 Ser det ogs. Synes det svært at finde en skyldig ...

• #9   15. maj 2012 Hun fik jo en fødselsdepri der hun fik ham.

• #10   15. maj 2012 kanal ?

• #11   15. maj 2012 4

• #12   15. maj 2012 Hvad er der sket? smiley

• #13   15. maj 2012 hehehehe, Sad lige og overvejede at oprette en tråd på det smiley

- Tror ikke det er Stine.. Men ja eller den nærmeste - Benno ?

• #14   15. maj 2012 Jeg ser med.

• #15   15. maj 2012 Syntes det er lidt mistænksomt at vi ikke har hørt noget om eller fra Benno.... det var trods alt ham der var hjemme ved børnene den aften? ....

• #16   15. maj 2012 Hun har ikk gjort det,
    det kan jeg simpelthen ikke tro.
    Syns det virker fuldstændig vanvittigt

• #17   15. maj 2012 Jeg tror heller ikke det er stine.. Hvor er Benno i alt det her??

• #18   15. maj 2012 Han havde fået samme anfald mens hun sad i fængsel så tror ikke på det er hende. Måske har en sygdom?

• #19   15. maj 2012 Nu bliver jeg da nysgerrig. Ser det ikke, men hvad er de mistænkt for at have gjort?

• #20   15. maj 2012 Hun er mistænkt for manddrab på sin 4 mdr gammel søn. Der er fundet blødninger i hjernen på ham 3 gange, men alle 3 gange har hun ikke været der eller været alene med ham

• #21   15. maj 2012 Jeg har SÅ ondt af Isabella smiley Det er synd for hende at hun har ændret sig så meget. Hun var bare den sødeste lille pige og man ku bare se hvor tæt et forhold hende og Stine havde.

Synes det hele lyder mærkeligt. Tror ikke på Stine har gjort noget.

• #22   15. maj 2012 Men anklagen blev lavet om til vold af særlig grov karakter (eller noget i den stil) ..

• #23   15. maj 2012 Tror simpelthen ikke på at hun har gjort det.. Han må have en sygdom! Og han fik jo også noget af det samme da hun var i fængsel, hvor hun slet ikke så ham smiley

• #24   15. maj 2012 Iih.
    Ville se det, men eksamen tog over, så nu ser jeg r'''' af det D:

• #25   15. maj 2012 Jeg sidder også og bliver helt ked af det på datterens vejne.. hvor er det sørgeligt at en så velfungerende pige skal blive ødelagt på den måde og revet væk fra sin mor, uden noget er bevist smiley

• #26   15. maj 2012 Nu har jeg også læst en artikel med stine.. Og Benno er virkelig slet ikke med i alt det her.. Hvorfor blev han aldrig sigtet for vold???

Det er SÅ synd for Isabella :o(

• #27   15. maj 2012 Blev ringet op midt i det hele... hvor er Benno og hvorfor er de ikke sammen mere ??? Ser han ikke sin søn, og hvorfor kom han på børnehjem og ikke hen til si n far ??

• #28   15. maj 2012 Nejnejnej..
    De vil da ikke sætte dem i seperate familier? o:

• #29   15. maj 2012 Er et 4 mdr gammelt barn dødt eller hvad?

• #30   15. maj 2012 ja blev benno mistænkt eller noget som helst ?

• #31   15. maj 2012 Nej, lever stadig smiley

• #32   15. maj 2012 Nej Benno blev hverken mistænkt eller sigtet.. Jeg jeg forstår virkelig ikke hvorfor...

Han var alene med Benjamin den dag det skete.. Han er da den der med al tydelighed burde være mistænkt og sigtet..

• #33   15. maj 2012 aaav det gjorde ondt da Isabella står og siger Susanne er osse min mor, nå nej det havde jeg lige glemt

aaaav

• #34   15. maj 2012 Benjamin er da ikke handicappet? der blev da sagt der ikke var noget galt med ham? ... det kunne de se da han fyldte 1 år .. ? - eller så har jeg da helt overhørt noget.

• #35   15. maj 2012 Nå sorry rikke.. Nåede ikke at se første del. Men det nævnte artiklen intet om - altså den jeg læste i ude og hjemme :o)

• #36   15. maj 2012 De sagde midt i april, så det behøver ikke være Benno nej.. Men synes da også for hans egen skyld at han sku have lov at udtale sig... for de fleste sidder da med fornemmelsen af at det er Benno ...

• #37   15. maj 2012 Jeg VIL vide hvem der har rusket Benjamin.......... Ih altså :o( Sørgelig historie :o( Der er så mange tabere i den sag - børnene først og fremmest :o(

• #38   15. maj 2012 Det har han så også haft rig mulighed for som vi lige hørte til slut - men det ville han jo ikke.. Så er han da også selv skyld i at vi sidder med den følelse...

• #39   15. maj 2012 Tror i på hende??

Hvad tænker i om sagen??

• #40   15. maj 2012 Benno har jo så sagt nej til at være med i programmet ..

• #41   15. maj 2012 Håber virkelig en dag at hun får sine børn hjem igen. Hvert fald Isabella.
    Jeg ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis jeg havde været anklaget, og så pludeselig var fri igen. De må godt nok ha en grim smag i munden!

Mit hjerte ville godt nok briste hvis min datter sagde at hun havde en anden mor.

• #42   15. maj 2012 tænker lidt over hvorfor Benno ikke har fået forældremyndigheden når der ikke var rejst sigtelse mod ham i myndighedernes øjne er han jo den uskyldige forældre til Benjamin

• #43   15. maj 2012 Jeg tror ikke Stine har gjort det..

Men hvem der har, ja det finder man nok aldrig ud af smiley

• #44   15. maj 2012 Bare fordi Benno ikke ønsker at være en del af det offentlige, betyder det da ikke automatisk at han er skyldig? Nu er der jo ingen der ved hvad der er sket.. Drengen kan vel i princippet være faldt ned fra puslebordet og har slået hovedet gevaldigt?

Jeg tror ikke at Stine har gjort det, men jeg har ved gud også svært ved at tro at Benno er skyldig..

• #45   15. maj 2012 Tror heller ikke på det er hende. Hvad med Stines far?? Hun siger selv at hun har haft en træls barndom, dog kommer hun ikke nærmere ind på det. Men han er jo blevet passet hjemme hos dem.

• #46   15. maj 2012 Nå det var da altid noget, men Gud hvor frygteligt. Syntes bare en skrev, moren var mistænkt for manddrab?

• #47   15. maj 2012 Jesper og Susanne: Det håber jeg virkelig også.. Stakkels stakkels lille Isabella..

Ih jeg kan lige forestille mig, hvis det var mig og jeg fik tvangsfjernet Emely og selv røg i fængsel smiley Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, jeg tror mit hjerte ville gøre så ondt at det ville briste :(((((

Ville slet slet ikke kunne holde til at leve uden min lille vidunderpige smiley

• #48   15. maj 2012 Agnete: Det var vidst mest pga. moren at hun havde en trælt barndom og hun flyttede mellem faderen og moderen.. Ret mig hvis jeg tager fejl :o) ??

• #49   15. maj 2012 Marianne, det var hun også, men så blev det lavet om til grov vold smiley

• #50   15. maj 2012 Helena F

Er slet ikke sikker :o)

Men kan han ikke have lagt et eller andet sted også være faldet ned også have "rusket" hovedt så alvorligt at han har fået hjernblødningerne?? Bare en tanke.

• #51   15. maj 2012 Så det også, og er nærmest grædefærdig på hendes vegne..

Tænk at have samværd med sin søn, uden så meget som at måtte røre ham..
    At høre sin datter kalder en anden for mor..

Og sidst men ikke mindst, at gå og vente på at blive vurderet om man er god nok som mor, så man kan få sine børn hjem igen..
    Når sigtelserne er frafundet så burde det bare ikke ske altså!

Jeg har SÅ ondt af hende, og ikke mindst hendes børn..
    Godt at Benjamin ikke er skadet, og godt Isabella er blevet sig selv igen, men det er jo stadig en ENORM hård omgang for Isabella at ha været igennem, da hun har alderen hvor hun kan huske det !

• #52   15. maj 2012 Rikke

Hmm nej okay smiley

• #53   15. maj 2012 Mht. Benno, så ja muligt han har været til afhøring, men kontra Stine mener jeg personligt han er sluppet alt for nemt igennem..

Benjamin blev rusket en gang i April måned, ingen kan fastslå af hvem..
    Hvorfor er det kun Stine man har slået så hårdt ned på?

Benjamin får nye blødninger imens Stine er fængslet, og selv der slår man ikke ligeså hårdt ned på andre..
    Ikke at jeg mener man skal fængsle alle og enhver, men for pokker jeg synes man har fejlet i hele den her sag, og lukket øjnene for alle andre muligheder end Stine..

• #54   15. maj 2012 Nete G..
    Synes nu det er ret naturligt at hun beder Benno ringe til 112 da det er ham der er alene hjemme med Benjamin..
    Hun har kun Bennos forklaring på hvordan Benjamin opfører sig, så ergo vel meget nærliggende at Benno selv ringer da han står ved siden af Benjamin, mens Stine sidder i en bil?

• #55   15. maj 2012 Vidste ikke Benno var blevet tilbudt at være med da jeg skrev indlægget længere oppe smiley

• #56   15. maj 2012 Nete G og Rottemor: Helt enig med jer begge.

• #57   15. maj 2012 Det er jo svært at sige noget i denne sag, når man kun ser det ud fra et program. Jeg synes der er en del mistænkeligheder ved Benno og han rolle i denne sag, men samtidig tager Stine det også ufattelig roligt i forhold til sagen. Men igen, vi har jo ikke set det hele.

De sagde til sidst i programmet at barnet fungere fint nu og har ingen tegn på hjerneskade smiley

• #58   15. maj 2012 Jeg så det også, men vi kan jo intet vurdere, jeg kender ingen af personerne personligt. Men til sidst vurderer lægerne også at det er sket i April måned og det kan være flere forskellige dage der er tale om. Derfor kan det være hvem som helst, en pædagog, noget venner, familie etc.

Der udover tænker jeg også, at Benno reagerede 1. gang, og der blev også reageret anden gang da man tydeligt kunne se det på Benjamin når det skete. Men de får lavet et kontroltjek senere der viser nye blødninger, hvorfor har opholdsstedet ikke reageret på det tidspunkt det skete? - det undrer mig.

Jeg tror ikke Stine har gjort noget, men ingen kan drage konklusioner. Desuden synes jeg ikke hun er enormt rolig, hun er bare stille men græder meget under optagelserne og virker meget oprigtig.

• #59   15. maj 2012 Var det ikke Benno der i sin tid sparkede og slog på hundene? Kan sagtens forestille mig ham miste tålmodigheden ...

Men det er op til politi og retlæge-hvad de nu hedder ...

Han kan sagtens have en sjælden blodsygdom der giver de symptomer. Der er andre forældre rundt om i verden der har været det samme igennem men hvor de er blevet frifundet når barnet endelig langt om længe blev ordentligt undersøgt.

Hvis hun er uskyldig er det her helt sikkert forfærdeligt. Især for børnene der er blevet ødelagt ...

• #60   15. maj 2012 Sanne..
    Er ret sikker på at det er en anden familie du tænker på..
    Stine og Benno havde kun en enkelt hund, en lille chi smiley

• #61   15. maj 2012 den havde de "fået/købt" af Melissa

• #62   16. maj 2012 Husk nu hvad de sagde i starten af programmet "Dette er historien set udelukkende fra Stines side og hendes opfattelse af forløbet"! Der er to steder vi ikke har set historien fra, Benno og de offentlige myndigheder. Jeg synes det er et sympati program. Havde været meget mere troværdigt med en dokumentar med ALLE fakta i og opfattelser fra alle sider.

• #63   16. maj 2012 Mette J
    De siger jo når programmet er slut, at de har spurgt Benno, politiet og hospitalet om de ville medvirke men ingen af dem har ønsket det.

• #64   16. maj 2012 Ja garanteret til om de har ville svare på spørgsmål der sikkert kunne give endnu mere sympati til Stine. Jeg synes langt bedre om "fluen på væggen" dokumentaren der ikke tager parti.

• #65   16. maj 2012 Jeg kender Benno via en veninde og Benno har ikke ønsket at deltage i det program. Benno har det den dag idag meget svært ved at det program er blevet vist.

• #66   16. maj 2012 Cavalier tossen - DKK - Det kan jeg så ikke rigtig forstå at han har, jeg synes ikke dokumentaren hængte ham ud på nogen måde.?

Jeg synes det er rigtig synd for begge forældrer hvis der ikke er nogen af dem der er skyldige. En rigtig uheldig sag, jeg håber den får en god slutning snart.

• #67   16. maj 2012 Mette J: Jeg kan godt følge dig i at det havde været godt med sådan en dokumentar.
    Men er det ikke bare lidt rimeligt hun får lidt medynk, Hun har siddet i fængsel et halvt år, mistet sine børn, og muligvis fået ødelagt sit liv. Og det på trods af at anklagemyndigheden opgav sagen.?

• #68   16. maj 2012 Ved man hvad der sker efter prgrammet?? Får Stine Isabella og Benjamin hjem osv??

• #69   16. maj 2012 Cavalier tossen: Hvorfor har han svært ved det?? Altså forstå mig ret ikke

• #70   16. maj 2012 Line S: Ifølge de forskellige medier har Stine ikke nogen af sine børn hjemme..

• #71   16. maj 2012 Ved ikke hvad jeg tror, men en af dem må jo have gjort det.

Men jeg har godt nok ondt af de to børn smiley

• #72   16. maj 2012 Fuldstændig enig med Mette J., det var en meget ensidig "fortælling".

• #73   16. maj 2012 Jeg ved ikke hvordan jeg skal have det efter det program.

NOGEN har jo rystet benjamin, det er helt sikkert. Det er sket i april, altså da han var 3 mdr gammel. Det er nærliggende at mistænke forældrene, og i særdeleshed moderen, da man som mor til et barn i den alder, er sammen med ham 24/7 og går hjemme på barsel.. Jeg forstår godt at de peger på Stine.

Jeg undrer mig dog over at da de i første omgang bliver indlagt, siger hun at Benno havde udtalt at han "måske havde trykket forkert på ham". Jeg synes det er virkelig underligt hvis det er hans umiddelbare reaktion, på at Benjamin får det dårligt? Og så begrber jeg ikke at man som forælder ikke ringer 112 med det samme. Men det er jo aldrig til at vide hvordan man vil reagere i en krise-situation, før man selv står der!

Det ville være rigtig interessant at høre myndighedernes version af historien, men de kan jo ikke udtale sig om en verserende sag. Det er simpelthen ikke tilladt.

Noget andet jeg undrer mig over, er hvorfor Benjamin ikke er hos Benno? Det er jo ikke kun Stine han er fjernet fra, men også Benno som har samvær et par timer hver 14. dag. Det forstår jeg ikke!
    Var det min søn, ville jeg gøre alt for at få ham hjem, og selvfølgelig få lov, da jeg er en god forælder....

Der er rigtig mange løse ender i denne sag, og jeg aner stadig ikke om Stine gjorde det, eller ej.

• #74   16. maj 2012 Fkere af jer skriver i øvrigt forkert: Stine er IKKE frifundet. Men anklageren vurdere at de ikke havde nok beviser til at vinde en retssag, så derfor frafaldt de sigtelsen.
    Hun er IKKE frifundet, og ikke fundet uskyldig - de mener hun gjorde det, men har ikke tilstrækkelige beviser.

Det synes jeg er ret vigtigt at få sat på plads!

• #75   16. maj 2012 Anja: Det er nemlig meget, meget vigtigt - og i den forbindelse tænker jeg, at det allervigtigste er at beskytte barnet, og det er uomtvisteligt, at nogle har mishandlet det barn!

• #76   16. maj 2012 Bente,
    præcis. NOGEN har rystet det barn. Så voldsomt endda, at anklageren først kaldte det drabsforsøg.

Og jeg tror at det er en af forældrene. Rystevold forårsages stort set altid af forældrene, og jeg kan ikke forestille mig andet.

jeg skal ikke pege på den ene, for jeg aner det ikke. Men nogen rystede ham, og vi bør se på Benjamins tarv her, og ikke Stines eller Bennos.

• #77   16. maj 2012 NOGEN har jo rystet ham, helt enig!!!

Jeg læste et sted at der blev skrevet det måkse var nogen udefra, altså pasning eller andet, men hvis han kun var 3 måneder gammel er det vist ikke SÅ sandsynligt.

• #78   16. maj 2012 Nu som,
    nej, det mener jeg nemlig heller ikke det er.

Hun har vist fået passet ham noget, mere end hvad mange af os andre ville gøre med så lille et barn.

Men, et barn rystes jo af frustration. Det er ikke afstraffelse elelr for sjov, men stort set altid i afmagt, og fordi barnet f.eks ikke kan trøstes, måske hvis det er et kolkbarn.

Og passer man et barn i tre timer, bliver man vel ikke så desperat? Så ringer man til forældrene og afleverer barnet tilbage?

og jeg undrer mig også hvis han overhovedet har været passet så længe ad gangen!

• #79   16. maj 2012 Anja: Jeg kan ikke være mere enig. Og det er som regel forældrene - det er jo dem, der bliver drevet helt ud, hvis der er tale om et barn, der græder meget. Der har man som udenforstående et noget større overskud, så det kan jeg næppe tro, medmindre man er fuldstændig forskruet i hovedet. Jeg husker dog en dagplejemor her i kommunen, der ruskede et lille barn (barnet døde).

Jeg kan heller ikke pege på nogen, og man er netop nødt til at varetage Benjamins tarv og ikke forældrenes..

• #80   16. maj 2012 Bente,
    der er jo særtilfælde. Og jeg ved ikke hvem der har passet ham. Men hendes far og stedmor virker som kærlige, kompetente og tålmodige voksne - de har trodsalt haft plads til at have den unge mor boende med Isabella, og støttet hende.
    De er jo oplagte til at passe, og jeg har svært ved at forestille mig at de skulle miste tålmodigheden på den måde, som det oftest sker når et barn rystes.

jeg tror det er en af forældrene... Og selvom jeg jo er enig i at vi i et moderne samfund må mene at man er uskyldig til det modsatte er bevist, så finder jeg det interessant at Stine stadig er under mistanke, og ikke kan frifindes..

• #81   16. maj 2012 Præcis Anja - jeg er helt enig.

• #82   16. maj 2012 Som skrevet længere oppe, så føler jeg med Stine, for HVIS hun ikke har gjort de ting her, så må man sige at hun blir straffet godt og grundigt som uskyldig, både mht. fængsling, men så sandelig også af diverse rygter ude i landet..

Nej Stine er ikke frifundet, men det betyder jo ikke at sagen stadig kører ved politiet..
    Det er nu engang sådan med vores retssystem, at når der blir nedskrevet tiltalefrafald, så gøres det kun hvis der er meget stærk tvivl omkring sagens rigtighed..
    Ergo er der mere der taler for at hun ikke har gjort det, end at hun har gjort det, i følge de beviser som man har kunne komme op med..

Ja en mor er mest sammen med hendes barn i den alder, det ved vi jo alle godt.. Men vi ved også at Stine havde en fødselsdep. så måske hun har overgivet ansvaret mere til Benno?

Det er ting man aldrig nogensinde finder ud af, i og med at sagen er afsluttet indenfor retssystemet nu, og den eneste viderkørende sag er mht. om hun skal ha børnene hjem eller ej..

Jeg er helt enig i at børnenes tarv er i højsædet her, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke forstår hvorfor en pige som Isabella som der aldrig har været tvivls spørgsmål omkring mht. hendes mors opførsel og opdragelse, ikke kan komme hjem til hendes mor.

Kan godt forstå man er mere forsigtig med at sende Benjamin hjem, både pga de skader der er sket, men også fordi han ingen anelse har om at Stine er hans mor, han har ikke det tilhørsforhold som Isabella har til Stine..

• #83   16. maj 2012 Det er da ikke fair når vi ikke kender alle fakta? Og man ved jo stadig ikke om det er hende? De havde ikke beviser nok til af finde ud af hvem det var, det kan være hende, Benno og alle andre der er i nærheden af drengen der har gjort det. Det er klart at de offentlige myndigheder gør ALT for at beskytte børnene fra at det ikke sker igen. Hun er jo ikke det eneste offer her, Benno har jo heller ikke haft sit barn hos sig. Jeg synes virkelig der bliver taget parti i programmet.

• #84   16. maj 2012 Katrine S - Jeg nægter simpelthen at tro på at hvis man særiøst elsker sine børn, at man så bare gerne vil videre med sit liv.. Jeg accepterer at han ikke ville deltage, men det argument holder bare ikke i min verden...

• #85   16. maj 2012 Jeg ville RIGTIG gerne ha hørt Benno's side af sagen, da jeg tror det ville give et mere fuldt overblik over det hele..

Men kan nu godt forstå han har valgt ikke at deltage.. Det er en meget meget hård sag for alle parter er jeg sikker på, og hvad ville det gavne at han stod frem?

Derud over så mht. sygehus osv som der er skrevet at man ikke forstår at de ikke vil udtale sig, jamen det er jo meget simpelt, de MÅ ikke snakke om konkrete sager, der er tavshedspligten !

• #86   16. maj 2012 Katrine S..
    Er du klar over hvor meget der skal til før et barn får ruske skader??
    Der er en grund til at man kalder det ruskeVOLD!

Den forbrydelse begås stort set altid af forældrene, af ren og skær afmagt..
    Så synes det er meget hurtigt at smide den over på familie medlemmer, blot fordi Benjamin har været passet der smiley

• #87   16. maj 2012 Hvis du læser hvad jeg skriver, så forstår jeg godt han ikke vil blottes på den måde, men på mig virker det meget overfladisk at du siger han bare vil videre, er det dit eller hans udsagn?

• #88   16. maj 2012 Må lige sige min egen mening her, tror så absolut ikke på at det er Stine der har gjort det, men det at kommunen så lader hende vente yderligere 6 måneder på at få at vide om hun er købt eller solgt i forhold til at få sine børn hjem, det er under al kritik i min bog, hvad dælen bilder de sig ind...????

• #89   17. maj 2012 Udelukkende ud fra, hvad jeg kan læse her, kan jeg nu godt forstå, hun ikke bare får sine børn hjem. Ingen af dem. Hvad ville der ske, hvis der om et år skete pigen noget og man kunne se tilbage på denne sag? Mon ikke der ville blive råbt forholdsvis højt om, at man burde have set alle advarselslamper blinke?

Ja, det er frygteligt, hvis hun intet har haft med det at gøre, men børnene må altså komme i første række så længe, der er tvivl. Og nej, det er overhovedet heller ikke optimalt for et aben at være væk fra sine forældre, men det er dog bedre end at blive slået ihjel

• #90   17. maj 2012 Præcis Marianne!

• #91   17. maj 2012 Suzy
    Grunden til, man kan fastsætte dødsstidspunkter er vel, at kroppens forådnelsesproces forløber ret ens under ens forhold og man derfor gennem erfaring kan regne sig frem til det.

• #92   18. maj 2012 Jeg kan se at hun har fået en erstatning på 146.000 for uberettiget fængsling.. Det må da næsten betyde at hun er frifundet og at sigtelsen ikke kun er frafaldet, eller?

• #93   18. maj 2012 Nej det er kun fordi sagen er droppet og hun derfor var uberettiget fængslet så længe
    - den blev droppet da der ikke var nok bevismatriale til at føre en sag og hun så bare vil blive frifundet- og det vil de ikke gøre smiley
    Så hun vil altid være mistænkt det noget svineri smiley
    og erstatningen erstatter ikk at hun har mistet sine børn og alt andet smiley

Kommentér på:
De Unge Mødre: Stine sagen

Annonce