27. nov 2011 Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.056
Råd søges angående gravid søster Råd søges angående gravid søster
Endnu engang har jeg brug for andres mening om tingene
Først vil jeg lige sige at min søster og mit forhold er sådan lidt op og ned.. Har det ikke specielt godt med hende, men hjælper hende når hun har brug for det osv...
Det forholder sig så sådan at for lidt over 2 år siden fødte min søster en lille dreng.. Da hun fandt ud af det levede hun sammen med faren til barnet og alt var jo bare fint ... deres økonomi var noget lort, men efter min søster havde været syg med kræft og fået af vide hun ikke ville kunne få børn, ville hun ikke have det fjernet (også forståeligt)
Min søster og jeg havde lavet en aftale om at hvis hun nogensinde fik et barn og omvendt skulle vi være gudmødre til dem.. Det skulle jeg så ikke til min lille nevø, da hun hellere ville have en eller anden random gut til det... hmm okay så tænkte jeg den gang og var selvfølgelig skuffet!
Efter min lille nevø var døbt gik der ikke længe før de gik fra hinanden og kan næsten ikke udstå hinanden...
I december mødes de så til en fest og dyrker sex, hvor min søster så bliver gravid IGEN.. Selvom kommunen havde sagt at begge børn ville blive fjernet hvis hun blev gravid igen, vælger hun så at beholde barnet...
Jeg og resten af familien støtte absolut ikke op om dette !!
Min søster og eks kæreste hader stadig hinanden og beskylder hinanden for alverdens ting (og politianmelder hinanden)
Nu har min søster så spurgt mig om jeg vil med til fødslen + være gudmor ... Sagde så ja - hvilket så har resulteret i, at hun behandler mig som om jeg var faren til barnet! jeg skal med til ALLE scanninger og møder .... hvilket jeg bare ikke har tid til.. Jeg SKAL stå til rådighed DAG OG NAT (hvilket hun udnytter meget)
- Hun har altid været møg forkælet og tror alt bliver serveret for hende (for det gør mine forældre glædelig)
men nu har jeg det bare sådan... Jeg gider faktisk ikke være gudmor? eller med til fødselen .. Hun er bare alt for meget og var altid været det... men kan jeg være bekendt at springe fra og faktisk tage en del afstand til hende? På grund af hende lider jeg selv af depression og angst fordi hun køre sådan på mig dag og nat..
Jeg har ikke lyst til at såre nogen , men ved slet ikke hvad jeg skal gøre ...
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.423
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.872
jul 2010
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.056
Da min søster var syg, glemte alle mig og når de så endelig huskede mig og snakkede til mig kom de bare med en kommentar om hvor tyk jeg var ... Det var det der startede mig depression og angst for at gå ud blandt folk ... Min søster har så bare fortsat det , ved at komme med små bemærkninger hver gang vi ses ... Og eftersom hun ringer så meget ses vi ret tit ...
nov 2011
jul 2010
Tænker du har bedst af at holde noget afstand...
jul 2010
jul 2010
TS, jeg ville som før nævnt melde ud, også til de andre familie medlemmer, at det er sårende for dig, så kan man håbe sådan ting stopper og gør det ikke, så hold afstand for det andet er ikke godt for en selv.
jul 2010
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.263
Sig til hende at du 1. ikke vil finde dig i de nedgørende bemærkninger og 2. også har andre ting at lave end at springe på pinde for hende 24/7... Graviditet er ikke en sygdom og at hun vælger at tage nogle tåbelige valg må hun selv stå til ansvar for.. Så må du gøre op med dig selv om du vil være der for hende hvis hun får et reelt behov for det!
nov 2011
Råd søges angående gravid søster