Råd søges igen igen... Råd søges igen igen...
Jeg har tidligere skrevet et indlæg,hvor jeg søgte råd angående lopper...
http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=495557
Det var i Januar og jeg har gjort alt det jeg skulle gøre,men dog han har stadig lopper! Jeg går udfra at midlet ikke virker når der er loppe ekskrementer i pelsen og de kravler rundt på ham... Hvis midlet virkede,som jeg har forstået så skulle de falde af når de kommer i kontakt med huden og der skal slet ikke være loppe eksrementer i pelsen er det korrekt?
Som jeg har forstået lever de i omgivelserne. Det er også fint nok og gør rent så godt jeg kan indtid de er væk, men at de direkte kravler på ham det kan jeg slet ikke have!!
Nå men jeg fulgte et af rådene at jeg skulle give det noget tid, men nu har jeg fået nok. Han fik sidste behandling d. 3.2 og det er "Frontline Combo Vet", som aldrig nogensinde vil blive brugt igen... Selv dyrlægen siger at jeg skal give det tid hmm...
Nå men spørgsmålet er nu hvad vil I så anbefale jeg bruger?
Har set der er nogle der bruger advantage, bayvantic og piller.
Jeg vil helst bruge en pipette og ingen piller, men igen hvad er bedst...
Vil meget gerne høre jeres fremgangsmåde, når jeres hunde får lopper og hvad I anbefaler:-)
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 26
jul 2011
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 17
Tak for svar:-) Sad lige og læste svarene fra det gamle indlæg og jeg tror faktisk jeg vil prøve give ham Bayvantic denne gang, men lidt i tvivl om jeg måske også skulle give ham piller (Capstar), for at få den fulde effekt..
Gav du ham ikke hele pipetten i nakken??
jul 2011
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 17
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.191
jeg ved der er lopper i huset, for de bidder mig.
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 94
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.135
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 39
men ja de kravlede bare rundt på hende og var store og ulækre, de er ikke sjove!
Råd søges igen igen...