en ting jeg ikke forstå {{forumTopicSubject}}
ja som i nok har gættet så er der en ting jeg ikke forstå..
det er når der kommer nye hunde man skal byde velkommen så sker det ret ofte syntes jeg at hvis det er en der har måske en 3-5 slørede billeder af sin hund så afviser folk den,
men hvis det er en hund der har kun 1 godt billed a åbyder de velkommen..
hvorfor?
hvis man nu er den med de slørede billeder kan det jo være man ikke har et camara og man har taget billederne med sin tlf.. men man har da i det mindste brugt tid på at lægge billederne id også selv om de ikke er så gode..
hvorimod jeg syntes hvis man kun har 1 billed til start så har man ikke læst retningslinjerne ordenligt og giver ikke folk en ordenlig mulighed for at se ens hund..
jeg ville til hver en tid byde den første velkommen og afvise den sidste..
hvad siger i?
Merlina
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
jeg mener bare at hvis man har skrevet en god tekst har en 4-5 billeder der ikke er super gode eller har man 1 billed og en ikke så velskrevet tekst så ville jeg stemme hunden ind med de lidt dårligere billeder..
jeg syntes at det er lidt dobbeltmoralsk at sige at du har 1 godt billed så du må gerne komme ind men dem med flere billeder må ikke hvis ders billeder ikke er gode nok??
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
men selvfølelig hvis man ikke kan se hvilket dyr det overhoved er så ville jeg heller ikke selv stemme folk ind,
Merlina
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 165 Svar: 873
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 169 Svar: 2.279
en ting jeg ikke forstå