{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Hjælp til Boligforening. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg har brug for et par kloge ord og råd.

Her kommer det:
For et år siden, inden jeg fik hund, boede min kæreste og jeg i en lejelighed hos en biligforening. Da vi så skulle flutte derfra, var i uenige med boligforening om rengøring, maling og gulve.
jeg får så sendt et pænt brev til dem, om at jeg ikke er tilfreds med synet på lejeligheden, da der ikke står dato osv på. Det vælger de at lade vær med at svare på, hvor det hele så endte med at komme i beboer klagenævnet, hvor jeg fik delvis medhold. Da jeg så ringer til boligforening og beder om en ny opgørelse fordi jeg fik delvis ret. De siger at de regner på det og sender en ny. En måneder senere får jeg et girokort på samme beløb som jeg nægtede at betale, jeg betaler den ikke, og smider den ud. Får så en ny en månede efter igen, og en månede efter, og igen og igen. Igen i dag har jeg så modtaget et girokort på det samme beløb. jeg har fået 6 breve i alt og der står i alle 6 at hvis jeg ikke ville betale ville jeg blive sendt i RKI. Det er heller ikke sket endnu?

Jeg er faktisk ved at være rimelig træt af at de ikke kan sende det rigtige girokort. Skal jeg skrive et pænt brev til dem igen eller?

DET ER EN VENS FAR DER SKRIVER BREVET DA HAN ER UDD JURIST.

undskylder stavefejl og den lange tekst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Boligforening.
Kommentér på:
Hjælp til Boligforening.

Annonce