4.337 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hundefoder til Dansk svensk gårdhund. Hundefoder til Dansk svensk gårdhund.

Hej HG.
Jeg har lige lånt en bruger af min kammerat.
Jeg har en dejlig Dansk svensk gårdhund på knap 1 år, jeg er lige i tvivl om hvilken foder der vil være bedst til ham, sidst der købte jeg sådan en pedigree 12kgs pose, han spiste det men han var da ikke super vild efter det, nu har jeg bestemt mig for at han skal have noget ordentligt mad, jeg bor i nærheden af en Maxi zoo, men for pokker da der er meget at vælge i mellem.

Hvad skal man vælge? En der kan give mig et godt råd?

Mvh Nicklas

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder til Dansk svensk gårdhund.
  • #1   17. jun 2012 Jeg så godt det der Arion, prisen kommer sig som sådan ikke så nøje, da han gerne skal have det bedste, jeg vil godt helst hvis jeg kan hente det i en forretning, jeg er ikke så pjattet med det internet handel :o)

• #2   17. jun 2012 Oh, googlede lige det Arion foder, der er jo flere forskellige slagt, hvilken bør man vælge? Min hund er knap et år og ikke kastereret hvis dette har noget at sige smiley

• #3   17. jun 2012 Jamen så vil jeg prøve det Arion der, de må også kunne guide mig en smule oppe i forretningen smiley

• Leif V
    Leif V Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #4   27. jun 2012 udvalget på hundeforder er stor og det er priserne også men kig ind på min profil jeg har mange forskellige prøve pakker fra et firma

Kommentér på:
Hundefoder til Dansk svensk gårdhund.

Annonce