{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

I vandt .. Nu beder jeg om hjælp .. {{forumTopicSubject}}

Jeg håber virkelig at folk kan holde en pæn tone og i stedet for at hade mig, så hjælpe mig ...

Vi har valgt efter lang tids overvejelse at gå af med Vores Siberian Husky Piuskie ... Eller min kæreste har valgt ..

- Det er et hårdt valg , men vi håber og tror på vi kan finde noget bedre til hende ! Vi er begge utrolig kede af det og jeg sidder også og græder nu , da det virkelig er hårdt, da vi jo elsker hende ! Men eftersom det er min kærestes hund og han ikke har den rette tid til hende bliver det sådan ... Har nogle spørgsmål, som jeg håber i kan svare på , uden negativitet..
- Hun er 1 år , hvor meget kan vi sælge hende for ca ? Hun er med stamtavle - dog importeret fra Serbien . og har ½ blåt øje (hvis det gør nogen forskel?)

Vi har jo også vores anden hund - Kenzo .. Ham har jeg haft siden han var heelt lille ! og han er nu godt 10 mrd. Han har hjulpet mig igennem min depression , så han er virkelig min baby ! Vil han kunne lære at være alene igen ? vil VIRKELIG ikke sælge ham , så please lad hver med at forslå det , da jeg allerede er ked nok i forvejen ! han skriger desværre når han skal være uden mennesker - vil han kunne lære at stoppe ? Og er der eventuelt nogen man kan få til at hjælpe sig ?

Igen Please , please , please ! Lad hver med at komme med hade kommentarer, da det er det sidste jeg orker nu !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I vandt .. Nu beder jeg om hjælp ..
Kommentér på:
I vandt .. Nu beder jeg om hjælp ..

Annonce