{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Gode ideer til ferie med hund {{forumTopicSubject}}

Vi havde bestemt at vi skulle til svigerfamilien i Usa her i ferien men desværre døde min svigermor pludseligt så manden måtte haste derover og jeg kunne ikke tage med. Nu syntes vi det er unødvendigt at tage derover igen med 1 måneds mellemrum såvi venter til vinter. Her kommer så mit spørgamål
Har I nogle gode ideer til ferie med hund i europa, det skal være varmt , ved vandet og gerne kunne køres dertil i bil. Vi vil bruge ca 1 uge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode ideer til ferie med hund
  • #1   2. jul 2012 Hvad med Frankrig?

Har læst en tråd herinde, hvor der var nogen, der havde en dårlig oplevelse med at have hunden med til Italien, mens franskmændene vist generelt betragtes som et mere hundeelskende folkefærd smiley

Vi regner med at prøve at tage Buddy med til Alsace - med forbehold for hvordan børn/hund tager det at være på farten smiley

• #2   2. jul 2012 Vi tager til kroatien med vores, de skulle også være meget hundevenlige smiley

• #3   3. jul 2012 Vil også sige Frankrig eller Kroatien - der er skønt i begge lande og hunde er velkomne de fleste steder.... Dog ikke på alle strande i Kroatien....

• #4   3. jul 2012 Hmm, jeg er bare ikke vlld med Frankrig ,men har dog aldrig været i Alsace så tjekker lige.
    Kroatien, tager det ikke laaang tid at køre dertil ?

• #5   3. jul 2012 Der er vel knap 2000 km til Istrien, som er den eneste del af Kroatien, som jeg har besøgt smiley

Alsace ligger så ikke ved vandet eller i Sydfrankrig, så jeg ved ikke helt med det de der kriterier om varmt eller ved vandet smiley

Hvis du vil være mere sikker på vejret (og have vand) skal du nok ned ved rivieraen.

Kommentér på:
Gode ideer til ferie med hund

Annonce