{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin ?
  • #1   28. jul 2012 Min kanin fik i hvert fald tit bønnespirer...

• #2   28. jul 2012 som udgangspunkt vil jo tro at det vil give alt for lind mave for de små pus, de kan ikke tåle at få foder eller snacks med alt for højt vandindhold

• #3   28. jul 2012 Er der meget væske i bønnespire?

Molly lever af grønt hun får ku. 5 kaninpiller om dagen:) resten er grønt

• #4   28. jul 2012 Bønnespirer består stort set kun af vand. Jeg mener ikke, vi gav vores kaniner spirer, agurk og salat fordi de ville få dårlig mave af det. Men jeg ved jo ikke, om de ville have fået det smiley

• #5   28. jul 2012 ja der er meget vand i bønnespire og det kan ødelægge meget af kaninens naturlige fordøjelses balance da det er pseudodrøvtuggere, og derfor ikke kan tåle at deres afføring bliver for lind

• #6   28. jul 2012 Det kommer an på hvad de er vant til.

I naturen lever de jo af græsser, som har et højt vandindhold. Dét der normalt ødelægger balancen i fordøjelsen er deres kraftfoder, blandt andet pga. det er så tørt.

• #7   28. jul 2012 Enig med Simone... kommer an på, hvad de er vant til...

Alle vores får hver dag både gulerødder, æbler, salat, græs, mælkebøtter + det løse....
    De er sunde og raske og har normal afføring... smiley

kraftfoder er i min verden egentlig på grænsen til det overflødige.... smiley

• #8   28. jul 2012 Det er bestemt ikke godt med alle de fyldeprodukter det indeholder, altså kraftfoderet. Så skal man have fat i Oxbow, men det er pænt dyrt hvis man har mange kaniner.

Jeg kender flere som rå-fodre deres kaniner - det vil sige kun grønt, urter, frugt, blade osv. og hø, enkle giver lidt kaninpiller for at sikre sig at de er dækket ind - hvilket jeg også ville gøre. Bare 10-20 gram om dagen. smiley

• #9   28. jul 2012 Vi giver jo også kun grønt og 5 kanin piller dagligt:) så i ville ikke betænke jer ved at hun får et par stykker af dem? Det er ikke direkte gift for kaniner så? Hun går jo også på græs og spiser meget af det hver dag:)

Kommentér på:
Kanin ?

Annonce