Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen HG :)
  • #1   29. jul 2012 lyder hyggeligt smiley
    jeg er igang med at lave en lækker chokolade lagkage med chokoladecreme, chokoladeovertræk og jordbær til min lillebror da det er hans sidste arbejdsdag i dag smiley
    og ellers så står dagen på ren afslapning, da jeg ikke har ku sove i nat.

• #2   29. jul 2012 Mmm, det lyder godt nok også lækkert smiley

Uh ren afslapning ville være dejligt, men her er en lille meget aktiv krudtugle som er aaaalle steder pt. smiley Så ingen afslapning før hun er puttet engang i aften haha smiley

• #3   29. jul 2012 Godmorgen.

Floyd og jeg skal snart på morgentur og til aften, skal vi lige på en lidt længere tur, så han er godt træt til imorgen, hvor jeg starter arbejde igen efter 4 ugers ferie.

Men kan vel lige klare 3 dages arbejde og så en uges fri igen smiley

• #5   29. jul 2012 Rene: Uh ja, 3 dages arbejde også ferie igen, det er vidst liiiige til at overkomme smiley

Minion: Uh er det ved at være tid til at flytte ind i det nye, eller pakker du til ferie? smiley

Mie: Øv da også, det er ikke fedt, men heldigvis er det nu hvor vejret har skiftet igen og ikke imens det er højtbelagt solskin smiley

• #6   29. jul 2012 Vi arbejder som regel kun 3 dage pr. uge i ferier, men så hedder det også 7-17, de 2 fridage pr. uge bliver så lagt, sådan at de hænger sammen

• #7   29. jul 2012 Rene: Uf det var også nogle lange dage.. Men hellere dét også de andre fridage i den anden ende smiley Men så er det da ikke så galt at være dig i ferietiderne smiley

• #8   29. jul 2012 Jeg vil forsøge at få lagt alt mit vasketøj sammen, vaske lidt gulv og sådan, så der er nogenlunde styr på hjemmet, når jeg starter på arbejde i morgen. Og ellers skal jeg vist bare se noget OL og græmme mig over, at ferien er slut :(. Kæresten har en uge mere og jeg ser ikke frem til at skulle op og afsted hver morgen mens han ligger herhjemme og danderer den. Men jeg håber da på den bonus, at han så sørger for hundene, så jeg kun skal tænke på mig selv smiley

Mmmm, 3 etager chokoladekage lyder RET godt. Måske skulle jeg også bage et eller andet

• #9   29. jul 2012 Vi skal have min mands søn og svigerdatter på besøg til frokost i dag.

Så i går laavede jeg tunmousse for første gang i mit liv, jeg bagte boller, og vi skal have hjemmelavede burger med grove burger boller mv...'

Udover det er jeg i gang med ayt vaske vores tlææpper og gulve ned med vores nye gulv- / tæppe renser vi købte i går..... Det bliver bare så flot.... smiley

• #10   29. jul 2012 Hvad skal du flytte til Minion? Iih, jeg elsker at flytte smiley

• #11   29. jul 2012 Marianne: Ih ja jeg tror også den bliver rigtig god smiley Har lige besluttet at kagen i midten skal være med citronmousse, for kagen er sådan en rigtig lækker, lidt svampet, stærk chokoladekage, så tror det vil gå rigtig godt til smiley

Her er inspirationen til selve udseendet: http://www.google.dk/imgres?start=170&hl=da&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=6UJK0ssdd8QeSM:&imgrefurl=http://www.thedelectablecake.com/Cakes.html&docid=pGLu1saDxcpI_M&imgurl=http://www.thedelectablecake.com/My%252520Pictures/Picture/~rosecake.jpg&w=438&h=525&ei=9dUUULbSKKet0QXCx4HwBg&zoom=1&iact=rc&dur=471&sig=102435524922193640427&page=9&tbnh=184&tbnw=146&ndsp=22&ved=1t:429,r:16,s:170,i:343&tx=57&ty=103

Kagerne bage jeg igår, men de skal skæres op, skæres til, alle mousserne skal laves, fondant indfarves også skal kagen smøres op, inden fondanten kan komme på, så der er nok at lave smiley Men jeg elsker det smiley

Ih Minion, jeg er sleeet ikke misundelig smiley

• #12   29. jul 2012 Skal ud og tage billeder af den bette smiley

• #13   29. jul 2012 Jamen der er bare noget dejligt ved et :D. Som oftest flytter man jo til noget, fordi man regner med, det bliver bedre. Altså lige det der med at slæbe tunge ting op og ned ad trapper er ikke mit yndlingsøjeblik, men at gå og pakke ned synes jeg faktisk er meget hyggeligt og når så tingene når frem og man går og sætter på plads, skønt. Og den første aften det nye sted, jeg ELSKER den.

Jeg er begyndt at lave en lille kasse med stearinlys, rødvin, et par glas og andre nødvendigheder når jeg flytter, som jeg sørger for ikke står bagerst i et eller andet tårn. Så kan man altid vælge, at nu er det nok og sætte sig og slappe af med hyggekassen? Jeg får lidt den samme følelse som, når man som barn havde bygget en rigtig god hule og tænkte, at der ville man bare bo for evigt smiley

Det lyder da fantastisk med have. Håber, det bliver godt smiley

• #14   29. jul 2012 Helena
    Wow den ser vild ud. Vi er altså nødt til at få nogen ti, at opfinde en smagsprøveknap herinde. Jeg synes ofte, man har brug for den smiley

• #15   29. jul 2012 Marianne: Haha ja det ville godt nok være smart smiley Sådan en kunne jeg især bruge når aftensmadstrådene kommer, uh altså smiley

• #16   29. jul 2012 Haha skal jeg nok, når jeg engang bliver færdig smiley

Ej min søster skal hjælpe til, for det var faktisk hende der ville lave hans fødselsdagskage, men hun har travlt med at nyde hendes kæreste endelig er her, så det bliver vidst mig der kommer til at stå for 90% af kagefremstillingen smiley

• #17   29. jul 2012 nej hvor dejligt. den kage kunne jeg godt bruge til at trøste spise på 8-)
    Jeg skal sidde og glo på min hund hele dagen. Han har det skidt igen.
    Begynder at tro han skal lide under eftervirkninger på hjerte/lunge ormene resten af sine dage. ØV

• #18   29. jul 2012 Calle: Øv det lyder ikke godt smiley Ved ikke så meget om hjerte/lungeorm, men hvordan påvirker det ham, at have haft det?

• #19   29. jul 2012 får nemt ondt i maven/kaster op med blod klumper.
    Det er nok det der er værst.
    Men også lidt eksem. Dette er dog ikke slemt mere.

Dyrlægen håber han kommer over det med tiden.

Men det skal du nu altså ikke bruge tid på at tænke på. selv om det er sødt af dig.
    Du skal lave kage..mums LOL

• #20   29. jul 2012 Haha, lige nu skal jeg bare have noget tøj på og gøre rent.. Her roder -_- Og min datter er nok snart træt, så skal hun ind og puttes til middag.. OGSÅ skal der laves kage hihi smiley

Ih altså jeg glæææder mig til at smage den, men det bliver vidst først imorgen eller tirsdag, kan ikke lige huske hvilken dag han havde fødselsdag - altså min søsters kæreste smiley

Men det lyder godt nok ikke rart smiley Var det ikke dig der boede i Glostrup? Bor selv i Albertslund og det er da n ok en af mine største frygte - at Baily skulle få det også smiley

• #21   29. jul 2012 Godmorgen. Jeg har luftet Luna, luftet og fodre mine passe-hunde og søgt jobs.

Nu skal jeg se noget OL, når de begynder at vise noget. Og så skal der ikke så meget før jeg skal over og fodre/lufte passe-hundene igen

Har endnu en dag med smerter, så holder aktiviteten nede

• #22   29. jul 2012 Jo jeg bor i Hvissinge i Glostrup. Lige op af Vestskoven.
    Ja du skal være opmærksom når du bor hvor du bor. Men nu ikke noget hysteri vel 8-). Hvis din hund ikke skranter er den nok heler ikke syg 8-)

• #23   29. jul 2012 Jeanette: Det lyder til at du får masser af luft smiley Øv, smerter er ikke rart smiley

Calles: Arh så hysterisk er jeg heldigvis heller ikke.. Meen, Baily er et madører og hun æder bare AL mad hun kan opsnuse.. Dog hverken snegle, lorte eller andet, KUN mad..

Man Baily har heldigvis 7-9-13 alle dage været super sund og rask, og det håber jeg hun forbliver med smiley

• #24   29. jul 2012 Aurora: Det lyder ikke rart med sådan en langvarig hovedpine smiley Øv...

Håber det bliver bedre så du kan komme ud og løbe, det er så skønt at løbe smiley

Du lever af stenalderkost ikk??

• #25   29. jul 2012 Ja jeg var jo lige skide frisk og tog til bageren og en tur i skoven med hundene på tilbagevejen. Her valgte de så begge at dyppe hovederne i bræk! Så nu har jeg vasket hunde og kan se frem til en times tid med at tørre og frisere Polly og derefter lige desinficere bilen. Så jeg tror faktisk ikke, jeg gider vaske gulv også bagefter.

Man har mange glæder med de kære små

• #26   29. jul 2012 Marianne: Arh sikken et held din dag starter med smiley Ja de kærer små, de er ikke altid liige skønne og velduftene smiley

• #27   29. jul 2012 Passehundene kommer bare ud i haven, så det er til at have med at gøre smiley

Der er lidt for mange til at jeg kan gå tur med dem hehe.

Og nej, smerter er trælse.

• #28   29. jul 2012 Aurora: Ja det er noget skidt, sikker på det ikke er migræne evt. ? Skifter mellem flere slags koste, eller kun de 2?

Jeanette: Nårh okay, så er det da til at ha med at gøre smiley Hvor mange hunde drejer det sig da om?

• #29   29. jul 2012 9 stk smiley

Aurora har du nogle links til raw food? Jeg er jo desværre noget kræsen, men er glad for f.esk salater og sådan

• #30   29. jul 2012 Tak, jeg vil lige tage et kig smiley

• #31   30. jul 2012 SÅ er der endelig billeder af det skæve tårn i pisa haha smiley
    Den blev slet ikke som jeg gerne ville have.. Men den er ooookaaaayyy smiley

http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/70185-kage

• #32   30. jul 2012 wow den er fame flot.
    Det kunne jeg ikke ha gjort efter.

• #34   30. jul 2012 jeg skal have tøj på - først og fremmest... og så skal jeg hente foder i frederikssund, når min sjafut er vågnet og har luftet sin hund.
    Så skal jeg handle lidt grønt til dyrene... og så ellers sidde og stirre utålmodigt på jdownloader og bande over fildelingshastigheder

• #35   30. jul 2012 Jeg lufter hund, så tager jeg en skovtur på hesten, så skal der spilles lidt Xbox, og i aften står den på kursus i stress og indlæring.

Mmmm, det lyder godt med den kage der.

• #36   30. jul 2012 Calles: Tja øvelse gør mester og den eneste vej til at blive bedre, er at øve sig - og jeg tror egentlig aldrig jeg kan lave en kage jeg vil ende med at være fuldt ud tilfreds med haha smiley Men når jeg nu tænker over at det er 2 gang, ja så må jeg jo være liiidt stolt hihi smiley

Også er det faktisk slet ikke så svært som man går og bilder sig ind smiley

Udenfor: Ja computere er ikke altid ens yndlingslegetøj smiley

Søster: Uh, skovtur på hesten gad jeg godt, men desværre er hun halt lige pt. smiley

Ja jeg glææææder mig til at smage den smiley Den blev lige opgraderet.. Nederste bund er med chokolademousse og hundbærmousse.. Nr. 2 er med citronmousse og den øverste er med hindbærmousse smiley

• #37   31. jul 2012 Øv, vores den ene er også halt. Han ryger til røntgen i morgen.. Jeg krydser alt for at de finder noget som vi kan fikse, for han ahr haft foldro længe nu, og det har ikke hjulpet. smiley

• #38   31. jul 2012 Søster: Øv det lyder ikke godt smiley Kom lige med en update på hvad det er?? Krydser alt hvad der krydses kan smiley

Kommentér på:
Godmorgen HG :)

Annonce