968 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Godmorgen HG;-) Godmorgen HG;-)

Godmorgen alle sammen.

Håber i alle for en god dag.
Her i hjemmet er der fuld fart på.
Cooper og jeg er lige kommet hjem efter vores morgentur hvilket var en skøn tur, mødte en flok ældre mennesker som blev helt solgt i Cooper.

Hvad skal i i dag, i nat skal jeg arbejde så Cooper og jeg skal hygge ind til;-)

BILLEDE: Et happy face fra Cooper til jer smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installering af komfur 630 kr.
  • Skift af aqaustop og indsætning af maskine 600 kr.
  • Fjernelse af jord 3.499 kr.
  • Elektriker - opsætning og tilslutning af lysskinne 1.650 kr.
  • Samlet Ikea køje seng 625 kr.
  • Ordne have 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen HG;-)
  • #1   19. jul 2013 Godmorgen til jer smiley Sikke dog et fantastisk lækkert udtryk han har! smiley

• #2   19. jul 2013 Ja han er sQ skøn hehe, tak for ordne;-)

• #3   19. jul 2013 Et skønt billede, sikke da en charmebøf! smiley
    Jamen dagen i dag står i hundens tegn. Silja skal passes i morgen og indtil søndag så vi skal bare hygge ude i haven med en masse forskellige spil, dyne og godbidder (selvfølgelig) og måske der lige sniger sig en tur ind, det kommer an på hvordan hun har det smiley

• #4   19. jul 2013 Hvor er han lækker smiley
    Jeg får besøg af Nalas tidligere ejer i dag, hende der fandt Nala på gaden da hun var 6 uger. De har ikke set hinanden siden Nala var 5 måneder, så det bliver skægt at se hvordan Nala reagerer, og jeg glæder mig meget til at vise Camille hvor godt Nala har det smiley

• #5   19. jul 2013 Petra hvor lyder det spændende og fantatisk

• #6   19. jul 2013 Silja lyder som en hyggelig dag

• #7   19. jul 2013 Det bliver rigtig hyggeligt, jeg glæder mig smiley
    Jeg tror også det bliver godt for Camille og se at Nala har det godt her. Hun har selvfølgelig fået mange updates, men det er noget andet selv at se hende smiley

• #8   19. jul 2013 Helt bestemt

• #9   19. jul 2013 Haha skønt billede!

Jeg skal til frisøren, hvilket virkelig er tiltrængt smiley også er det sidste dag hvor jeg bare er mig smiley de næste 3 uger skal sønnen holde ferie og vi skal på stranden, zoo og knuthenborg eller hvad vi nu lige finder på smiley

• #10   19. jul 2013 Jeg skal lære min nye hund og kende og Vaks og Cosmo skal lære hinanden at kende smiley
    Senere skal vi ud og ordne hestene smiley

• #11   19. jul 2013 Jeg har lige afleveret min lille kanin-pige hos dyrlægen. Hun skal steriliseres.

Puuuuhaaa, hvor blev jeg nervøs, da jeg kom hjem igen...

Og hvor ER her bare stille! Og hvor jeg glæder mig til kl 14, hvor jeg kan hente hende igen.....

• #12   19. jul 2013 Vi har været tidligt oppe, og ud og gå en god lang tur inden Nelly skal være alene i nogle timer:) faktisk rart at komme ud og gå i den frisk morgenluft.. Jeg er ikke så god til at stå tidligt op;)
    Og nu er jeg på vej til bonbonland med familien:)

Og super lækkert billede af Cooper!
    -og god dag til jer også:)

• #13   19. jul 2013 Godmorgen..
    Jeg er lige blevet vækket af en flok håndværkere ude foran vinduet. Wow hvor kan der blive larmet plus det runger mellem bygningen smiley Jeg skal til begravelse her kl 13 hvor min farmor skal ud på sin sidste rejse, så er ikke helt på toppen.

• #14   19. jul 2013 Jeg skal hygge mig sammen med hunden. Og mine teenage-niecer der er på ferie. Og datteren selvfølgelig også smiley Senere på dagen skal vi, traditionen tro, til Vorbasse Marked. Det er vi hvert år alle tre dage smiley ELSKER det smiley

• #15   19. jul 2013 Jeg skal lige have overstået de sidste 4 arbejdstimer - og så har jeg FERIE!! smiley

I aften skal jeg bare slappe af med min veninde derhjemme med lidt god mad og en god film smiley vi skulle have været en tur på stranden, men syntes ikke rigtig vejret er med os smiley

Og virkelig skønt billede! smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 853
    #16   19. jul 2013 Åh.. Dilemma om hvad jeg skal i dag.
    Jeg skal til "familie dag" med hele kærestens familie. Ved endu ikke om det er smart. Vi må tage hundene med, men mener ikke det er forsvareligt at tage afsted med eller uden Luna. Hundene blev passet i 7 dage, og 20 timer efter de blev hentet tog jeg afstedkommet i 7 dage. Mens jeg var væk har Luna været syg i 4 dage pga noget hun havde fundet på en gå tur, og stress over at blive passet, efterladt og blive syg har gjort (min teori at det hele hænger sammen) at hunden nu er blevet falsk drægtig, med IKEA-mus hvalpe. Vi har taget dem, men puha det er hårdt. så ved ikke om turen skader eller gavner hende.
    Så min morgen går på at finde ud af hvordan min dag bli'r... hunde-hjemme-hygge eller familie-dag med svigerfamilien.
    Og hvor kan Coopers store smil dog gøre en i bare lidt bedre humør - så tak ham for det *s*

• #18   19. jul 2013 Så har jeg haft besøg af Camille - det var et meget glædeligt gensyn mellem de to smiley

profilbillede
  • #19   19. jul 2013 Camille blev overfaldet lige så snart hun trådte ind af døren, af en Nala der uden tvivl vidste præcis hvem det var smiley

profilbillede
  • #20   19. jul 2013 Hvor kært, tak for disse billeder skønt at se sådanne glædelige gensyn.

Oplevede det samme med min gamle Amstaff vi fik ham som 7 måneder og da vi kom tilbage til kennelen 3 år efter genkendte han også med det samme gamle kennel mutter

• #21   20. jul 2013 Det er skønt at se drn glæde. Der er få mennesker Nala virkelig nyder at være sammen med, men Camille er uden tvivl stadig et af dem smiley

Kommentér på:
Godmorgen HG;-)

Annonce