{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Irriterende!!! {{forumTopicSubject}}

Beklager på forhånd hvis jeg kommer til at bruge "slemme" ord men nøj hvor er jeg da bare irriteret!

Vi bor i en temmelig lille by, og næsten ALLE hernede er iih så fine og fornemme at man ikke kan samle sin hunds bæh op, og ikke nok med det har vi også en halv million ude katte der skider alle vegne. Det er bare SÅ forfærdelig ulækkert at gå en tur med sin hvalp der stadigvæk syntes kattelort er skide lækkert og derfor går og æder det. Og man kan heller ikke ligefrem få en hund til at kigge sig for så den undgår at træde i hunde lorte. Godt nok står der ingen steder skrevet at man SKAL samle lort op men nej hvor ødelægger sådan nogen folk det dog for andre!! Kan forstå hvis græsset er helt vildt højt så man ikke kan komme til -for så gør jeg det da heller ikke, men når det er midt på et fortorv eller på pænt nyklippet græs så er det da dybt respektløst at lade det ligge! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irriterende!!!
  • #1   29. jul 2012 Jeg kan sagtens forstå din frustration. Det er SÅ træls med lorte over det hele. MEN. Måske kan du alligevel vende det til noget godt. Du kan træne din hvalp i IKKE at æde det den finder når i går tur smiley
    Men jo. Det smarteste ville da være hvis folk gad at samle op efter sin hund.


  • #2   29. jul 2012 Det "sygeste" er så at det er grundejerens pligt at holde fortovet rent.. Også for fremmede hundes efterladenskaber.

    men helt enig.. det er noget svineri bare at lade det ligge


  • #3   29. jul 2012 hmm, jamen nu kan vi jo ikke træne alle andres hunde og katte, så måske det var en god ide du lærer din hvalp, IKKE at spise disse ting.
    Det vil gøre det sååå meget lettere, og ikke give dig frustrationer.

    Go for it smiley


  • #4   29. jul 2012 Han er skam også ved at blive bedre til det, men tror det bliver svært at lære ham at kigge sig for om der ligger en bæh han kunne komme til at jogge i smiley
    Senest idag kom han hjem med indsmurt pote efter en ganske almindelig gåtur hvor græs var slået og det hele.. Øv! det er bare SÅ ulækkert at skulle stå og vaske poter efter sådan noget smiley

    Ib; Ja det er stygt! Kan godt forstå at noget bliver hysteriske hvis hunde skider på deres grund, for man ved aldrig om folk har tænkt sig at fjerne det smiley


  • #5   30. jul 2012 Amanda P jeg ved ikke om det er fordi han er hvalp at han kommer til at jokke i en lort. Men Charlie træder aldrig i lorte. Så MÅSKE vokser han fra det.
    Dog skal det stadig ikke være en undskyldning for andre til at lade lorten ligge smiley


Kommentér på:
Irriterende!!!

Annonce