{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Kløe... {{forumTopicSubject}}

Findes der nogle gode kyndige mennesker, som kan give en ide om, hvad der er galt med vores dejlige hund?... inden vi går til dyrlægen på mandag...

Hun slikker sig på benet, det har hun nu gjort hele natten, så meget at hun er fuldstændig pels-løs på venstre (foreste knæ) og har slikket hul på huden.

Hun slikker på alt... vores sengetøj, er gennemvædet om morgenen... hendes bamser bliver vasket... sofahjørnet er vådt... selv trægulvet bliver vasket... og fornyeligt er hun begyndt at slikke på os også...

slikker på, eller "napper ud" efter, vores små brune pletter. (modermærker) på benene...

jeg har set hende i munden, men kan ikke se nogle sår der...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kløe...
  • #1   5. aug 2012 Det lyder som hotspot, på hunden altså. Jeg ved ikke hvorfor hun slikker på alt andet. Hvordan er hun ellers? Bliver hun aktiveret?

• #2   5. aug 2012 Ja hun bliver aktiveret... men ja jeg har godt hørt den med kedsomhed før....
    altså at det KUNNE være grunden... men det tror jeg ikke....

• #3   5. aug 2012 Er der et væskende sår?

• #4   5. aug 2012 Den hund vi passer har altid slikket meget på hans poter så megetbså der kom sår nu har man fundet ud a at det fordi den er allergisk..

• #5   5. aug 2012 vasker i hende med den rigtige shampoo, foderet kan sige meget, prøv evt. et nips salt i vandet og en rå æggeblomme fyldt med vitaminer og mineraler over foderet..

• #6   5. aug 2012 Lille-My << Nej...

Kristina << Oki.... det er bare kun i perioder at hun gør det...

Simone F << Ud over det med kløen.. er hun helt normal.. ingen træthed, irritation, snerren eller varm snude....

eneste (anderledes) ting... er at hun ikke længere gider hoppe i seng, når vi går hjemmefra eller om aftenen... hun ligger sig på et tæppe i sengeenden...
    (ikke at det er nogle dårlig ting, at hun ik gider ligge og fylde i sengen... det er bare anderledes...)

Kommentér på:
Kløe...

Annonce