517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mia F
Mia F
Følger: 4 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 36

Redigering af billeder Redigering af billeder

Hej smiley
Jeg har en kæreste, som er ved at prøve at lave en hjemmeside om hunde, men han mangler nogle hundebilleder.
Så ville høre herinde om I har nogle billeder, som han må bruge smiley
Det skal helst være i rimelig god kvalitet, for at få det bedste ud af det.
Så hvis I gider sende en privatbesked, så sender jeg min mail, så I kan sende billederne.
Det skal lige siges at det måske er en hjemmeside, som kommer ud på nettet, bare så I er forberedt på at de kommer til at blive set af andre, men i redigeret stil.

Håber I har nogle billeder han må bruge smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Redigering af billeder
  • #1   22. aug 2012 Sålænge det fremgår tydeligt at det er mig der har taget dem, må I da godt låne nogle af mine billeder - hvis det kunne være noget.
    www.DinoPhoto.dk ( kig under galleri hunde )

• #2   22. aug 2012 jeg vil gerne høre noget mere om hjemmesiden først, hvad er værdigrundlaget og hvad skal den handle om, er det udelukkende en redigeringsside eller er det et opslagsværk eller noget om træning eller......?

forstå mig ret, hvis mine billeder skal bruges vil jeg jo gerne kunne stå inde for hvad siden omhandler

• #3   24. aug 2012 DinoPhoto. - Har lige været inde at se dine billeder. Kæresten vil lige se om der er nogle han kan bruge smiley Hvis han kan bruge dem, så skal det nok fremgå tydeligt at det er dine billeder smiley

connie. - Altså hjemmesiden er en side hvor folk kan sende nogle billeder til min kæreste, og få dem redigeret (farve, kontrast, få lavet collager osv.) smiley

Men det er bare en ide vi leger lidt med, og det er ikke sikkert det bliver til noget.

• #4   24. aug 2012 hvis han kan bruge nogle af mine billeder og det tydeligt fremgår at det er mine, så må han godt...jeg vil godt lige have vide det, hvis mine billeder bliver brugt

• #5   6. sep 2012 connie. - Okay, lyder godt smiley Det skal nok fremgå tydeligt at det er dine billeder, hvis han bruger nogle af dine og du skal også nok få af vide, hvis han bruger nogle af dem smiley
    Men lige nu er han lige ved at tænke denne her ide igennem, så det er ikke engang sikkert at han vil lave hjemmesiden smiley Men hvis han vil lave den, er det dejligt at der er nogle der vil hjælpe til med billederne smiley

Kommentér på:
Redigering af billeder

Annonce