{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen herinde der kender til weight watchers?
  • #1   11. sep 2012 Min mor er der, og hun siger, at det er helt fantastisk! Og hun ser også fantastisk ud, så jeg tror, at det er super godt, hvis man virkelig vil det smiley mener også hun startede med månedskort, men hun er nu blevet "instruktør" eller hvad det hedder smiley

• #2   11. sep 2012 Det lyder rigtig godt smiley Jeg tror også, at jeg vil starte med et månedskort. Det er vidst noget med, at man så bagefter kan komme når det passer en, og betale derefter også - fordi man kan betale pr. gang. Jeg synes det lyder godt, at de ikke som sådan har nogen forbudte fødevarer smiley

• #3   11. sep 2012 Ja man kan vist selv bestemme, dog skal det være i deres "åbningstider", mener jeg... Men måske det bare er fordi, min mor bor i en lille bitte by hihi smiley
    Jeg synes også det lyder meget fornuftigt, at de ikke har de der forbudte fødevarer smiley held og lykke med det!

• #4   11. sep 2012 Tak skal du have smiley Ja, jeg har kigget på andre, og der må man ikke spise dit eller dat. Ved weightwatchers er det eneste man skal skære væk - sukker. Det er alligevel noget kroppen ikke har brug for, så det burde være overskueligt smiley hehe.

• #5   11. sep 2012 ja lige præcis smiley det har hvert fald gjort underværker hos min mor, og hun har prøvet mange forskellige slankekurer..

• #6   11. sep 2012 Jeg er glad for at høre det har virket hos din mor smiley Min vægt er ved at runde de 90kg smiley Og det er jeg ikke vild med, så nu er det på tide. Tror også tit man glemmer, at kroppen jo er ens maskine der skal holde en i gang hele livet, så man skal behandle den godt smiley

• #7   11. sep 2012 kender flere som er super glade for det og har opnået virkelig gode resultater

• #8   11. sep 2012 Ja det er rigtigt. Det har hvert fald givet rigtig gode resultater hos min mor, og hun er også rigtig glad for, at hvis man f.eks. er i byen, så kan man godt spise en dessert, altså at det ikke er "forbudt" som vi tidligere har nævnt smiley og det skal lige tilføjes, at de har en masse super gode og lækre opskrifter også hos WW!!

Kommentér på:
Nogen herinde der kender til weight watchers?

Annonce