Cito er en glumsk muskelhund..... eller.... Cito er en glumsk muskelhund..... eller....
Cito og jeg går vores normale tur.. vi går ind i skoven og vi hygger og kaster med pind...
Så kommer der en dame ind og flipper ud..! hun siger Cito er en muskel hund, og den skal være i snor og iføres mundkurv..
Prøvede at forklare hende at Cito er en cocker spaniel og med DKK tavle... men niks intet hjalp...
grunden til Cito er så farlig er.... Han gøede 2 gange i frustration over jeg ikke li kastede pinden.. kom nu moar....! der siger hun at det var første tegn på han var farlig.. han blottede tænder og hoppede rundt...
Pludselig blev dagen bare meget bedre...
Håber i får et billigt grin som jeg i dag fik..
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 388
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.332
men med hunde er der ikke rigtig noget der stopper folk eller afholder folk fra at påstå at fido er en dræber ... din cocker blev til en farlig vuf og min mops har været boxer hvalp, amstaff hvalp og FB .... ja ja - men undre mig nu over folks "bedrevidenhed" når de intet har at have det i....
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.030
men ja hun gjorde bare min dag meget bedre med et så billigt grin..
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.615
Jeg fik en skideballe den anden dag, af en dame der havde en mellemstørrelse hund, der rendte løs og løb lige over til mine to hundedrenge, der var i snor.
Bad damen om at kalde hendes hund til sig, hvilket hun ignorerede. Bad hende, pænt, om det tre gange.............Hver gang blev det ignoreret. begge mine drenge var oppe i det røde felt og skabte sig grumt, da hendes lille hund stod mindre end en meter fra os.
Da jeg skældte damen ud over at hun ikke viste hensyn til mine hund, gik hun fuldstændig amok.
jeg fik at vide at mine "køtere" (det kaldte hun dem) var uopdragende fordi de gøede. At det var synd for dem at de var i snor, da de så aldrig fik lov til at snuse (!!!) Og at man kunne se at de var misrøget.
Hun var simpelthen så langt fra vinduet.
Det er den slags man kommer ud for, når man vover sig ud med sin(e) hund(e)
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
Nogle folk altså...
Jeg har engang afholdt hundekamp i min have (hvor vi bode før)
Aka Tazz havde hans bedste veninde på besøg, en boxer der var en mdr ældre end ham, og de legede ret volsomt i haven. De var vel 7 mdr ca på det tidspunkt
mar 2012
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.184
Tror der er nogen der skulle tage en tur til Louis Nielsen...
maj 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 105
Det er sjovt fordi det er SÅ forkert! Men sammentidig er det fandeme synd alle bliver stemplet som farlige dræber hunde.
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.363
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.184
Jeg må rødmende bryde sammen og tilstå at mine absolut havde ørene på gennemtræk i hundeskoven igår, det er lige den specielle gang, der gør, at man holder så meget mere af dem, når de (som regel) er søde og velopdragne.
Gud være lovet traf vi kun andre glade, hilsende hunde på vores kortvarige terrortogt i hundeskoven, som så hurtigt blev til en tur i terrænet omkring hundeskoven, behørigt iført snor og med ejeren halsende i den anden ende.
Mod viljedøve, overlalleglade tøsevovser kæmpede undertegnede desværre forgæves, suk! Gud være lovet er de absolut venligsindede overfor såvel 2- som 4-benede.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 388
Man går da heller ikke hen til en stolt ejer af en Harley Davidson og siger - flot scooter du holder dig!
Skal man partout kæfte op, må man læse på lektien!
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.416
Trællede engang i et reb, Rex i den ene ende og jeg i den anden.
Og der var som ofte lyd på, jeg responderede hans brok, da en kvinde i 40 kom løbende i fuld fart, slog rebet ud af hænderne på mig og fortalte bestemt at hun havde reddet mit liv, den sindssyge køter var jo ved at gå til angreb... Og den eneste løsning var aflivning. Stop, bare stop!
mar 2012
der er så meget hysteri omkring hunde i øjeblikket synes jeg... det utroligt..
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.593
mar 2012
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.593
jul 2012
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 391
Endnu engang - hundegalleriet har stor underholdningsværdi
Og kommentar til TS; det er da helt utroligt!
louis nielsen er en super god ide; de har sikkert et tilbud
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 358
Noget helt andet...... For et par uger siden gik jeg tur med min hund i skoven. Han var i flexline og hyggede sig vældigt, lige indtil en løs schæfer kom susende over imod os. Min hund er absolut ikke glad for store hunde, så han gik fuldstændig i panik.
Det irreterede mig voldsomt. Især fordi schæfer-ejerene kom flere hundrede meter efter hunden og ikke kunne kalde ham til sig. Og da kunne jeg altså ikke lade være at give dem besked.
Hunde - uanset om det er cocker spaniel, schæfer, muskelhund eller en hvilken som helst anden race, SKAL være i snor.
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.645
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.960
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.645
- og nej, jeg kender heller ikke ordet
Cito er en glumsk muskelhund..... eller....