950 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Cito er en glumsk muskelhund..... eller.... Cito er en glumsk muskelhund..... eller....

Cito og jeg går vores normale tur.. vi går ind i skoven og vi hygger og kaster med pind...

Så kommer der en dame ind og flipper ud..! hun siger Cito er en muskel hund, og den skal være i snor og iføres mundkurv..

Prøvede at forklare hende at Cito er en cocker spaniel og med DKK tavle... men niks intet hjalp...

grunden til Cito er så farlig er.... Han gøede 2 gange i frustration over jeg ikke li kastede pinden.. kom nu moar....! der siger hun at det var første tegn på han var farlig.. han blottede tænder og hoppede rundt...

Pludselig blev dagen bare meget bedre...
Håber i får et billigt grin som jeg i dag fik..

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cito er en glumsk muskelhund..... eller....
  • #1   17. sep 2012 *GG* Årh får jo helt ondt af den kvinde - hun må mene der er ufattelig mange muskelhunde rundt så smiley

• #2   17. sep 2012 det er mærkeligt fordi ved de fleste andre emner / specialer om man vil ( her tænker jeg biler / designermøbler / fugle / have osv ) der udtaler man sig ikke så skide skråsikkert med mindre man har en viden der bunder i noget.

men med hunde er der ikke rigtig noget der stopper folk eller afholder folk fra at påstå at fido er en dræber ... din cocker blev til en farlig vuf og min mops har været boxer hvalp, amstaff hvalp og FB .... ja ja - men undre mig nu over folks "bedrevidenhed" når de intet har at have det i....

• #3   17. sep 2012 og hvordan han kan blive glumsk fordi han gøer og blotter tænder...? hold op det gør alle hunde sku da når de gøer....

men ja hun gjorde bare min dag meget bedre med et så billigt grin..

• #4   17. sep 2012 Lol................Nogen mennesker er bare underlige.................
    Jeg fik en skideballe den anden dag, af en dame der havde en mellemstørrelse hund, der rendte løs og løb lige over til mine to hundedrenge, der var i snor.
    Bad damen om at kalde hendes hund til sig, hvilket hun ignorerede. Bad hende, pænt, om det tre gange.............Hver gang blev det ignoreret. begge mine drenge var oppe i det røde felt og skabte sig grumt, da hendes lille hund stod mindre end en meter fra os.
    Da jeg skældte damen ud over at hun ikke viste hensyn til mine hund, gik hun fuldstændig amok.
    jeg fik at vide at mine "køtere" (det kaldte hun dem) var uopdragende fordi de gøede. At det var synd for dem at de var i snor, da de så aldrig fik lov til at snuse (!!!) Og at man kunne se at de var misrøget.
    Hun var simpelthen så langt fra vinduet.
    Det er den slags man kommer ud for, når man vover sig ud med sin(e) hund(e) smiley

• #5   17. sep 2012 LOL hvor sjovt smiley
    Nogle folk altså...

Jeg har engang afholdt hundekamp i min have (hvor vi bode før)
    Aka Tazz havde hans bedste veninde på besøg, en boxer der var en mdr ældre end ham, og de legede ret volsomt i haven. De var vel 7 mdr ca på det tidspunkt smiley

• #6   17. sep 2012 utroligt som folk har "travlt"... fatter det simpelhen ikk,...

• #8   17. sep 2012 Ja, ja - folk er godt nok underlige! Jeg har også lige fået at vide at hende her er en kamphund - godt nok har hun lige smidt underulden, så pelsen er ret tynd, men alligevel, svært at se ligheden med en muskelhund, ikk!......
    Tror der er nogen der skulle tage en tur til Louis Nielsen... smiley

profilbillede
  • #9   17. sep 2012 Åh gud man ved jo snart ikke om man skal grine eller græde. :b

Det er sjovt fordi det er SÅ forkert! Men sammentidig er det fandeme synd alle bliver stemplet som farlige dræber hunde. smiley

• #10   17. sep 2012 Det er da bare til at grine af smiley

• #11   17. sep 2012 Mai-britt, det er absolut ikke okay - selvfølgelig kan der ske en smutter/misforståelse, så ens hunde render hen til en anden hund, men det første man så kan gøre er da at undskylde og iøvrigt forsøge at få indfanget vilddyrene hurtigst muligt.
    Jeg må rødmende bryde sammen og tilstå at mine absolut havde ørene på gennemtræk i hundeskoven igår, det er lige den specielle gang, der gør, at man holder så meget mere af dem, når de (som regel) er søde og velopdragne.
    Gud være lovet traf vi kun andre glade, hilsende hunde på vores kortvarige terrortogt i hundeskoven, som så hurtigt blev til en tur i terrænet omkring hundeskoven, behørigt iført snor og med ejeren halsende i den anden ende.
    Mod viljedøve, overlalleglade tøsevovser kæmpede undertegnede desværre forgæves, suk! Gud være lovet er de absolut venligsindede overfor såvel 2- som 4-benede.

• #12   17. sep 2012 Synes faktisk det er på grænsen til at være grotesk at folk - når de absolut skal råbe og skrige af andre medmennesker, at de ikke har helt styr på hvad for en race de omtaler.

Man går da heller ikke hen til en stolt ejer af en Harley Davidson og siger - flot scooter du holder dig! smiley

Skal man partout kæfte op, må man læse på lektien!

• #13   17. sep 2012 Har også hørt de cockere er nogle små bidske sataner ;).

Trællede engang i et reb, Rex i den ene ende og jeg i den anden.
    Og der var som ofte lyd på, jeg responderede hans brok, da en kvinde i 40 kom løbende i fuld fart, slog rebet ud af hænderne på mig og fortalte bestemt at hun havde reddet mit liv, den sindssyge køter var jo ved at gå til angreb... Og den eneste løsning var aflivning. Stop, bare stop!

• #14   17. sep 2012 ja særligt sorte cocker... de nogen værre banditter:) griner...

der er så meget hysteri omkring hunde i øjeblikket synes jeg... det utroligt..

• #15   17. sep 2012 Silje hun er også en kamphund.. Med en kampvægt på hele 7 kg!

• #16   17. sep 2012 De hunde bli'r jo farligere og farligere.... hvad fanden skal vi gøre...? Advarsel ironi kan forekomme..;)

• #17   17. sep 2012 Ja vi må jo nok finde mundkurvene frem! Bare sådan for en sikkerhedskyld du ved. smiley

• #19   17. sep 2012 åh ja..

Endnu engang - hundegalleriet har stor underholdningsværdi

Og kommentar til TS; det er da helt utroligt!

louis nielsen er en super god ide; de har sikkert et tilbud

• #20   17. sep 2012 Hm smiley Jo, en tur til Louis Nielsen vil helt sikkert være en god ide.

Noget helt andet...... For et par uger siden gik jeg tur med min hund i skoven. Han var i flexline og hyggede sig vældigt, lige indtil en løs schæfer kom susende over imod os. Min hund er absolut ikke glad for store hunde, så han gik fuldstændig i panik.

Det irreterede mig voldsomt. Især fordi schæfer-ejerene kom flere hundrede meter efter hunden og ikke kunne kalde ham til sig. Og da kunne jeg altså ikke lade være at give dem besked.

Hunde - uanset om det er cocker spaniel, schæfer, muskelhund eller en hvilken som helst anden race, SKAL være i snor.

• #21   17. sep 2012 Lulu er også ude på at æde næsten alle børn vi møder - det er i hvert fald det indtryk man får, når børn bliver revet væk i armene, når de får øje på hende. Men okay, nu er hun jo så også én af de racer, som folk kan være i tvivl om - en cocker kræver mere end almindelig paranoia at forveksle med en kamphund.

• #23   17. sep 2012 LOL, det er simpelthen for sjovt smiley Hold nu op altså!

• #24   17. sep 2012 Tror det er en blanding af glubsk og lumsk smiley
    - og nej, jeg kender heller ikke ordet

Kommentér på:
Cito er en glumsk muskelhund..... eller....

Annonce