{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

må være dejligt med så meget selvtilid {{forumTopicSubject}}

en af mine kvindelige fb "venner" slog dette op på sin væg

"Deltidsjob søges. Smid en besked i min Indbakke tak. IKKE på min væg... !"

ved ikke helt og jeg skal smile eller ryste på hovedet, godt nok har hun rigtig mange venner, skal ikke kunne sige om det har noget at gøre med det andet job hun udfører, som der nok mest henvender sig til mænd,
men i disse tider hvor folk kæmper om de få jobs der er, er det ikke mange informationer hun finder nødvendigt at give, for at et deltids job kommer til hende, så kom til at tænke på om det var et kæmpe selvværd der er tale om, eller blot en meget dårlig måde at søge job på.
men måske hvis man har 5000 venner eller abonnementer der følger en hvorfor så ikke bruge det kæmpe netværk som fb også kan være.
Har i prøvet at søge job over fb eller lignede
selv fik jeg engang et job hos audi som fotograf, det var blot ved at en bruger på bilgalleri skrev at den fotograf de brugte skulle stoppe og om der var nogen der kendte en, jeg skrev til dem 2 min. efter og var den eneste de havde inde til samtale for jeg kunne det de have brug for og de var i tidsnød , samt på den måde, henvente jeg mig før de selv havde nået at lave et opslag om at de manglede en medarbejder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må være dejligt med så meget selvtilid
  • #1   24. sep 2012 Er blevet anbefalet at gøre det mht. praktiksøgning... Men hvis jeg skal være helt ærlig er det sidste udvej for mig, for jeg vil helst selv finde et job på egen hånd (hvis du forstår?) Ikke at jeg har noget imod dem som gør dette, men har svært ved at udnytte en som kender en, som har en fætter der arbejder i et firma som man så kan komme i kontakt med derfra.. Det er ikke mig

  • #2   24. sep 2012 det forstår jeg godt, men synes så heller ikke det er at udnytte nogle at du vil tilføre et firma din person og gode ideer, men har aldrig tænkt over det før, og det kan vel være en smart måde at nå ud til en ny del af arbejdsmarked som man ellers ikke ville nå at kende til, vi skal nok til at tænke anderledes for at bruge alle mulighedder i job jagten, og lige fb er der jo masse af kendte der bruger til at reklamere for sig selv med det ene opslag efter det andet om hvor de skal optræde, det er vel bare en ny og målrettet reklame der så oven i købet er helt gratis

  • #3   24. sep 2012 Jeg har brugt fb til "jobsøgning", skrev selv om der var nogle der kendte til ledige praktikstillinger smiley

Kommentér på:
må være dejligt med så meget selvtilid

Annonce