2.033 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 79 Svar

DIN yndlingsting/ ting der betyder mest for dig derhjemme? :) DIN yndlingsting/ ting der betyder mest for dig derhjemme? :)

Ja nu har der jo været diverse emner som feks "Hvad er din hobby?" "hvordan ser i ud?" og sådan noget, så nu syntes jeg da at det ku være super sjovt at se hvad jeres yndlingsting/ den ting der betyder mest for dig er for noget :)?

Jeg har selv 2 ting der betyder aldeles meget for mig herhjemme.. Faktis har jeg flere men de her 2 ting er dem der betyder ALLERmest smiley

Den 1. er dette "åndsvage" stykke papir med Jason og Mark fra Take That's autografer. Jeg var så heldig at "møde" dem i tivoli den 2. december 2010. Jeg "mødte" også gary og Robbie og blev enda nusset på armen af robbie men officielt måtte de ikke skrive autografer (Sagde robbie ihvertfald, kan self også være han bare ikke havde lyst -og så skal manden da heller ikke smiley ) men ihvertfald er jeg RIGTIG glad for at have fået dem!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DIN yndlingsting/ ting der betyder mest for dig derhjemme? :)
  • #1   5. okt 2012 Det er ikke en ting der betyder mest for mig her hjemme, men dem her smiley

profilbillede
  • #2   5. okt 2012 Hvor ser de søde ud Tine A! smiley

-Må nok hellere lige nævne at jeg selvfølgelig også mener UDOVER jeres skønne vuffere smiley

• #3   5. okt 2012 Mine hunde og min familie. smiley

• #4   5. okt 2012 mit karma - som jeg sidder med her smiley ( har ikke lige andre billeder hvor DET er på smiley )

det er mere end bare et kamera for mig, det er vigtigere end mobil og nøgler for mig, og jeg føler mig hel når jeg har det med mig ! En skovtur er kun halv hvis jeg ikke har mit kamera med - Jeg behøver ikke engang fotogafere med det, men bare det er på mig, så har jeg godt ! det er helt skørt jeg ved det godt smiley

profilbillede
  • #5   5. okt 2012 Og så min 2. ting der betyder rigtig meget for mig. Det er så denne her lp som jeg personligt har fået af Chief 1. Har "altid" (så længe jeg har kendt til ham!) set utrolig meget op til ham, syntes han er et skønt menneske med en fantastisk personlighed og så er han ikke mindst et rigtig dyreglad't menneske! smiley

profilbillede
  • #6   5. okt 2012 Haha tak. Ved egentlig ikke hvilken rigtig ting der betyder mest for mig her hjemme..

Min nye hovedpude tror jeg, en dyr Tempur sag jeg lige har købt. Men den gør at jeg ikke vågner op med hovedpine hver morgen, så den er alle pengene værd smiley

• #7   5. okt 2012 Vores billeder.
    Og en bog, der hedder David.

Hvis huset brænder, så er det de ting, der bliver reddet ud næst efter mand og hund smiley

• #8   5. okt 2012 Jeg har en bamse som jeg fik af min fars kammerat, da jeg blev født, den er lige så lang som jeg var den gang. Han ( valle, bliver bamsen kaldt og er en spækhugger) betyder meget. Han har været med over alt smiley

Og så har jeg et maleri min storebror har lavet. Han er uddannet kunstner og har altid set meget op til ham smiley

• #9   5. okt 2012 Det der betyder mest for mig er mine to basser her smiley

profilbillede
  • #10   5. okt 2012 Jenny - det er ikke Ting jo smiley

ellers ville tråden nok blive fyldt op "MIN HUND" smiley

• #11   5. okt 2012 100% min familie, mine hunde og min kæreste..

Men af materielle ting så er det disse vielsesringe.. De har været min farmor og farfars (min farfar har jeg aldrig mødt og min farmor døde d. 30/04-12) som blev gift i 62, og så har de været min mors og fars som blev gift i 89 (de er skilt idag og har været det i mange år).. De betyder virkelig meget for mig..

profilbillede
  • #12   5. okt 2012 Vi har to ugle plakater tegnet af Anne Sofie Holm, de betyder meget for mig.
    Jeg så dem i Go`morgen eller aften Danmark for et par år siden, og vidste med det samme at dem måtte jeg bare eje.
    Det var før jul, og min mand ønskede sig noget til vore nye hus i julegave, så han fik dem med ramme og det hele - han blev heldigvis glad for dem smiley
    Den ene kan anes på dette billede..

profilbillede
  • #13   5. okt 2012 Kan udmærket følge jer 2 med kameraerne.. Jeg har også mit med stortset ALLE steder, men puh hvis jeg sku nævne alt det jeg ikke kunne undvære efterhånden.. så ville jeg alene næsten fylde tråden *GG* smiley

• #14   5. okt 2012 for mig er det nok udelukkende mit kamera... alt andet har jeg sådan et "ja okay" forhold til .. .

jeg har selv sparet op til det, passet på det, lært det at kende på godt og ondt og ja - det er min flugt fra verden, jeg kan fange de små positive ting og udelukke de negative.
    jeg kan tage billeder af naturen når den er smuk og bliver passet på , og ikke når vi mennesker sviner og ødelægger den.
    jeg kan fange de dyr næsten ingen får lov til at se og vise dem frem for andre.
    jeg kan..... blive ved smiley

• #15   5. okt 2012 Nu har jeg så godtnok fået mit i "gave" af min far, men alt det andet kan jeg sagtens nikke ja til -bortset fra det med "sjældne" dyr.. der har jeg kun billeder af en lille baby ugle smiley Men de fleste her hvor jeg bor griner af mig, for hvergang det er godt vejr ligger jeg og kravler rundt med mit kamera for at fange alverdens ting og sager smiley

• #17   5. okt 2012 Nogle billeder min kæreste fik fremkaldt og indrammet af vores gamle hund, Bold, kort efter at han døde... De betyder meget for mig :o)

• #18   5. okt 2012 Ved godt det ikke er ting men har været uheldig at være i nogen forhold, og da jeg så gik ud a dem var lejlighederne ryttet for ting, så jeg har desværre ikke nogen ting og det koster dyrt hele tiden at skulle købe nye ting smiley Jeg har kun et billede a min far som her til feb har været død i 2 år han gik bort med kroppen fuld a kræft og vi fandt desværre først ud a det 3 måneder inden han døde, min mor og far fik det at vide på deres sølvbryllupsdag, så jeg har to billeder a ham jeg sidder meget pris på det ene er et kun a ham og det andet er et med mig ham og min lillebror oppe fra hans daværende efterskole... Det er desværre bare ikke billeder jeg har lyst til at dele da han er syg på de billeder derfor valgte jeg min hund da min far altid har været glad for dyr og nu har jeg fundet den hund der passer lige til mig og den er jeg lige så glad for som min far ville være... Håber i nu forstår mit valg a billede... smiley

• René
    René Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #19   5. okt 2012 Min bil og min mc vil jeg tro smiley

• #20   5. okt 2012 Det er okay Jenny - ingen grund til forklaring - det var bare for at sige det... smiley

• #21   5. okt 2012 Mine to dejlige piger . Ellers min gamle dåbskjole fra 1889...

profilbillede
  • #23   5. okt 2012 Hmm, mine smykker jeg har arvet efter min mor og dem jeg har fået af min kæreste og mine forældres bryllupsbilled.

• #24   5. okt 2012 Det er ganske forståeligt Jenny L smiley Billeder kræves skam heller ikke, og kan godt forstå du ikke har lyst til at ligge et billede ind af din syge far. Er rigtig ked af at høre om hvad der er sket! smiley

• #25   5. okt 2012 Kønne piger Anne p..

• #26   5. okt 2012 Bortset fra alle mine billeder af børn og børnebørn......... så er det denneher....

Det er en matteret glas ISBJØRN..... som jeg arvede efter det menneske der har betydet mest for mig ..... min mor's Gudmor..... jeg arvede den efter hende da hun døde ,84 år gammel...og da jeg kun var 10 år....
    Den er meget gammel..... i alt fald fra før år 1900......... elsker den... smiley

profilbillede
  • #27   5. okt 2012 Tak skal du have Tine A. De betyder alt for mig smiley

• #28   5. okt 2012 Det er okay, men os bare så i fik en forståelse hvorfor smiley Og jeg har langt om længe nu fundet den helt perfekte hund og kæreste, min kæreste nåde kun at møde min far rigtigt rigtig syg smiley Men derfor har billeder a min hund og kæreste stor betydning da det minder mig om min far på en god måde, da jeg ikke kan holde ud at se billeder a ham endnu.. smiley Har altid haft et rigtigt stærkt bånd, så her bliver der taget mange gode hunde billeder dog kun med min iphone da jeg ikke ejer et kamera desværre smiley

• #29   5. okt 2012 Nittib; Den er godt nok også flot! Især når man tænker på hvor gammel den er! smiley

• #31   5. okt 2012 Orv Anne, du må godt nok være gammel så smiley *GG*

• #32   5. okt 2012 Bitten, hvis isbjørnen bliver hjemløs så send den herhjem! Jeg er ikke til pynteting, men bjørnen er i orden!

• #33   5. okt 2012 rigtig smuk isbjørn kan godt forstå du er glad for den, det var mit ynglingsdyr som lille jeg havde sådan en bamse og så havde den en unge til smiley

• #34   5. okt 2012 TAK...... ja.... den ER smuk.... smiley

Nu som medløber....... Den bliver først hjemløs , når jeg er død..... men skriver lige en notits i mit testamente.... *GG*

• #35   5. okt 2012 hos meg er det min vannseng smiley købte den før sommeren og nå har jeg kunnet sove hele natten igennom uden at vågne af smærter smiley og det er dejligt når man har over 3,5 år ikke haft en hel nattesøvn og vågner skrigende med smærter...

ellers er det autografer og billeder af mig og metallica smiley

og mine rottweiler bamser/ statuer /blomsterpotte ja alt dimser med rottweiler jeg har hehe

og kameraene mine hehe

• #36   5. okt 2012 Rikke: Ej... Vi er begge kvinder...Jeg har dog fået længere hår end det på billedet med mig og min far smiley Og min partner hedder Martina

• #38   5. okt 2012 Er egentlig ret imponeret over at du kunne finde én ting Nittib -har jo set i andre emner/tråde at dit hjem bestemt ikke mangler nips ting *GG* smiley

• #39   5. okt 2012 Rikke ja det var den smiley

• #40   5. okt 2012 Har to materielle ting der betyder meget for mig.

Den ene er en glas stork som jeg har fået af min nu afdøde farmor og den anden er en bamse fra israel som jeg har fået fra min morfar.

• #41   5. okt 2012 Rikke: Det er helt iorden smiley BTW så skal jeg IKKE have sådan en frisure igen smiley

Jeg er faktisk bi og min partner er lesbisk for at være præcis smiley

• #42   5. okt 2012 Amanda P

Er egentlig ret ligeglad med alt det andet.... ( på nær selvfølgelig gaver fra børn og børnebørn )........ men ISBJØRNEN er en klart nr. 1....:D

Jeg har jo fulgt den.... haft den hele mit liv....( fra jeg blev født )

• #43   5. okt 2012 Nu som medløber... Jep , men holder mig fantastisk smiley Det er dog ikke mit navn som står under 1889 . Hahaha

• #44   5. okt 2012 Hvis det er en ting, så må det være Laikas urne..

Ellers min dejlige kæreste og mine 2 dejlige piger smiley

profilbillede
  • #45   5. okt 2012 Lægger lige et andet ind som har mere betydning end de andre før.
    (Dette armbånd arvede jeg fra min mormor. Elskede at kigge på det, da der er så mange sjove ting på det).

profilbillede
  • #46   5. okt 2012 SÅ er jeg mere rolig Anne smiley

• #47   5. okt 2012 Wooow..... lækkert armbånd.... sådan et havde jeg også en gang.... ( bare ikke med helt så mange ting på )...... fik en charms ad gangen til Jul og Fødselsdag.......
    Kan godt forstå du er glad for det ... smiley

• #48   5. okt 2012 jeg har et billede jeg fik af min plejefar da jeg blev 18.

han var kunstner og det hængte i hans stue - og han vidste jeg elskede det. og da jeg blev 18 og skulle flytte hjemmefra holdt de fest for mig og han holdt tale og sluttede den med at jeg selv måtte vælge et billede fra huset (der hængte mange) og tage med mig... (han vidste godt hvilket et jeg elskede)

i dag hænger det over min seng og jeg elsker det..

også har jeg et maleri som jeg så på et auktionshus for flere år siden. men min mand og jeg læste og havde ikke en krone.. men jeg var så vild med det at jeg tog et billede af det og gemte det.. 5 år efter opdagede jeg det ved en tilfældighed på et auktionshus i sverige og der havde jeg pengene til det og købte det og fik det sendt til danmark. -- det er nærmest et lykketræf.. men elsker det..

det sjove er at jeg har et 3 maleri som jeg også skal have med mig hvis huset brænder -- som er endnu mere spøjst i historien. i forbindelse med at jeg kikker kunst på auktioner finder jeg et billede som min mand og jeg taler meget om at købe - jeg er vild med det men min mand syntes det er for dyrt.. i sommers er vi så på loppemarkede. og igennem hele pladsen får jeg så øje på det igennem hele pladsen og ryger lige hen til det. og jo det er sku det. kan kende signaturen og det viser sig at vedkommende der købte det på auktionen er død og boet er solgt til en kræmmer - så køber det for 217 kr af en kræmmer --- det tre billeder skal følge mig til døden. det må simpelthen være skrevet i livet store drejebog at de skal være mine

• #49   6. okt 2012 Af materielle ting må det absolut være min fancy kaffemaskine - elsker den og kan ikke forestille mig mit liv uden den smiley

• #50   6. okt 2012 Det der står på dette skab, betyder meget for mig.

Lysestagerne repræsenterer det, jeg holder meget af.... mine katte. Og alt andet på skabet er hjemmelavede gaver fra mine drenge.

profilbillede
  • #51   6. okt 2012 Altså foruden det åbenlyse, mine dyr, så har jeg nogle autografer fra nogle mennesker der betyder meget for mig: Gavin DeGraw, Backstreet Boys, Ghita Nørby og Alberte Winding smiley

Billeder af mig og Gavin DeGraw, mig og Backstreet Boys og mine dyr og afdøde familiemedlemmer...

Og min mindehylde for min pony som jeg mistede i 2010 efter 18 år sammen...

• #52   6. okt 2012 Her er iøvrigt et billede af drengene med morgenhår og alting i min fars sommerhus smiley

profilbillede
  • #53   6. okt 2012 Søde misser ..Susanne..... og jeg har også billeder mine børn og børnebørn har lavet til mig...... gemmer dem alle... smiley

• #54   6. okt 2012 Tak NITTIB, jeg har rigtig mange skønne ting fra drengene.

En af de mere spøjse ting er, da den yngste bliver sat til at male et billede af sig selv i børnehaven. Det bliver til et sort "fanden-lignende" ting med røde horn. Det næste billede blev af en rødhåret dreng.

Så vi blev enige om, at det måtte være hans gode og hans dårlige side, han fik malet hi hi hi. smiley

• #55   6. okt 2012 Jeg har ikke så mange nips ting, hvis man ikke lige tæller div lysestager med smiley

Denne her figur betyder alt for mig. Den har jeg arvet efter min mormor og morfar. Min mormor døede først og få timer inden sagde hun jeg skulle have figuren "kvinden med barnet". Den har nu stået på samme plads siden vi flyttede ind i huset for over 13 år siden.

Der er nok en del der synes den er gyselig, men den hører bare til her smiley

Den er ca 55 cm høj, lavet af noget sten og vejer et tons eller mere : D ( overdrivelse fremmer forståelsen smiley )

profilbillede
  • #56   6. okt 2012 Åh manner! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal vælge?!

Jeg har en del ting, som har virkelig meget betydning for mig. Blandt andet min LP samlig, min gamle Pioneer pladespiller, min cd samling, mine dvd'er, min Jomi Professionel tørrehjelm fra 50'erne, min Amiga 500, min teaktræsskænk....

Ej, jeg ville slet ikke kunne vælge!! Jeg elsker alle mine ting! Hver og én! Men skal jeg vælge en ting af en noget mere personlig værdi, så bliver det de her billeder. Den ene er en tegning min kæreste lavede en dag på arbejdet af kedsomhed og det andet er en ønskeseddel fra Noa Noa, hvor der på forsiden står "all I want for christmas" og på bagsiden kunne man så udfylde stylenummer på tøjet, men han havde skrevet "you" med en stor fed sprittusch og gav den til mig 1. december sidste år, da jeg stod på badeværelset og skulle til at på arbejde, mens han nynnede "all I want for christmas" smiley

profilbillede
  • #57   6. okt 2012 min titty twister er helt sikkert mit ynlingsobjekt. har bygget det meste selv samt malet og optimeret hva angaar baade motormekanikken og det visuelle. det har taget mange gode timer i mit vaerksted, og der er mange flere i vente:-)

profilbillede
  • #58   6. okt 2012 Min ynglingsting her hjemme er klart min seng smiley Ellers min dejlige søn og skønne steddatter, her er de alle samlet smiley

profilbillede
  • #59   6. okt 2012 Årrh i har valgt mange gode ting! Hvor er set hyggeligt at se og læse historie..

Selv har jeg virkelig svær ved at vælge da jeg begyndte at tænke nærmere over det.. Men det allerførste der faldte mig ind da jeg så overskriften var - mit strudse æg!

I 2005 var vi i Syd Afrika, med mine forældre. Mine far fik hjerteproblemer/blodprop om morgen på min konfirmationsdag og blev indlagt. Efterfølgende fik han en del penge fra forsikringen og vi tog ud på en stor rejse sammen. I Syd Afrika faldte jeg så over disse her strudse æg, som er meget kraftige. En forretning sidder så og sliber mønstre ind i det, og man kan så sætte et stearin lys ned i. Så fint. Jeg køber ét, og de sidste to uger af ferie vogter jeg over ægget - er så bange for det skal gå i stykker.

Vi kommer hjem, og et halvt år sener ca sker der så at låget til mit akvarium glider og skubber ægget på gulvet, som går i tusinde stykker. Jeg SKREG. Og tudede derefter uafbrudt et par timer. Dybt ulykkeligt.

Der sker så det at min mor ringer ned til den forretningen og får dem til at sende et æg til den safari vi var på, hvor der var to danske guides. Den ene skal hjem til jul og tage ægget med plus en taske i anti loppe skind (som jeg bitterligt havde fortrudt jeg ikke havde købt) med i flyet hjem. Fra Kbh er guidens moster så sød at tage det med til Århus hvor jeg så får det i jule gave. Med tanke på alt det mine forældre har gjort - så betyder det æg ALT. :o)

Derudover er mit kamera m udstyr også noget jeg er rigtig pylremor overfor. Og en halskæde som jeg fik af mine forældre da jeg gik ud af 9. klasse og har haft uafbrudt på siden ( har måske haft den af tre fire gange siden - det er 5 år siden). Mit ur, som jeg eeeelsker og heller aldrig tager af.. Mange ting smiley

• #60   6. okt 2012 Ps. Kan desværre ik ligge billede op - er på fra iPhone.

• #61   6. okt 2012 Min samling af kameraer, både nye og gamle smiley Og så en ring der har været min mormors.

Og så selvfølgelig alle familiebillederne smiley

• #62   6. okt 2012 Katrine S

ØV.... du ikke kan lægge billede ind af dit ÆG..... det ville jeg smadder gerne have set..... det lyder spændende med de udskæringer..... Wow... det må være svært at lave....

Jeg har selv et Strudseæg fra Syd Afrika...... Det tog min mand og datter med hjem til mig for nogle år siden..... da de var nede og besøge vores anden datter og børnebørn der bor dernede...........mit er så bare malet..... smiley
    Her er det , hvis du vil se det ....:)

profilbillede
  • #63   6. okt 2012 Wow et flot strudseæg NITTIB smiley

• #64   6. okt 2012 Tine, du er GENIAL!!! den ide kunne det være man skulle låne, altså at give manden en gave hvor det er noget man selv ønsker sig LOL *DrilleKrammer*

Dem herhjemme, 2 ben som 4 ben, af ting må det være Min pc, da det er den der er billeder på, de kan jo ikke erstattes..... er der tid til at redde mere ud bliver det nok en del af de kreative ting jeg har lavet, da de også vil være svære at erstatte....

• #65   6. okt 2012 Tak ... Susanne... smiley

Jeg håber Katrine S ... kan sætte et billede ind af hendes også....... det ville jeg meget gerne se ..... smiley

• #66   6. okt 2012 Min yndlingsting, er dette maleri, som er malet af min bror.
    Et lidt usædvanligt familieportræt, hvor familiens daværende husdyr også er kommet med, whippet Lotus, gravhund Jessie og kat Rufus smiley

profilbillede
  • #67   6. okt 2012 NITTIB

Ih hvor ser det fint ud dit æg.. det er rigtig flot malet..

Har lige fundet et billede af mit æg, undskyld den dårlige kvali, det taget med iphone en dårlig belysning :O) har desværre ikke et billede af det oprindelig som gik i stykker, det er en hel anderledes udskæring..

profilbillede
  • #68   6. okt 2012 Min svenske stol fra 60 erne smiley

• #69   6. okt 2012 Min svenske stol fra 60 erne smiley

profilbillede
  • #70   6. okt 2012 Og min sjove lampe smiley

profilbillede
  • #71   6. okt 2012 Katrine S....... Neeeej... hvor er det flot...... det er utroligt , hvad man kan ... det ser godt ud , med stjernen i " loftet ".... smiley

• #72   7. okt 2012 Tina..
    Nøj en fed stol..

• #73   7. okt 2012 Haha, ja synes du ikke det var smart Aino smiley
    Han er glad for dem, men jeg er endnu mere glad for dem smiley

• #74   7. okt 2012 hehe jow morede mig gevaldigt da jeg læste det ;oP

• #75   7. okt 2012 Altså han sagde jo bare han ønskede sig noget til vores nye hus, og det fik han smiley

• #76   7. okt 2012 Trine er også super glad for den har købt den på et loppemarked har så slebet den ned og fået den sprøjtemalet.man sidder super godt i den smiley

• #78   7. okt 2012 Jeg har også en stol jeg er ret glad for smiley

profilbillede
  • #80   7. okt 2012 Den ser også dejlig behagelig ud tine

• #81   7. okt 2012 Jeg har en dejlig rokkestol jeg engang har restaureret, vil gerne havde lavet en skammel til den en dag, f.eks. en firkant med kugler i, ville være dejligt at smide benene op på ;o) har stadigvæk mere af det stof, så mon ikke det kan lade sig gøre...

profilbillede
  • #82   7. okt 2012 Ud over familie og hunde så må det enten være min Dragonlance Annotated Chronicles eller vores filmsamling........

• #83   8. okt 2012 Hahah Ryan er også ret sikker på at kæresten ville sige "Det er da mine 400 film selvfølgelig" - også han ursamling....

• #84   9. okt 2012 400 det kan man ikke kalde en samling det er jo bare let underholdning smiley

• #85   9. okt 2012 M underligt...............
    Kender de ikke hindanden ?

Kommentér på:
DIN yndlingsting/ ting der betyder mest for dig derhjemme? :)

Annonce