2.423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Pigen der ikke ville dø.. Se her!!! Pigen der ikke ville dø.. Se her!!!

http://www.dr.dk/TV/se/dr1-dokumentaren/dr1-dokumentaren-pigen-der-ikke-ville-doe#!/06:29

Til dem der ikke så dokumentaren kan følge dette link og se det.. Hvis i ellers kan.. jeg får bare masser a lyd men ingen billed... hvad med jer..?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pigen der ikke ville dø.. Se her!!!
  • #1   10. okt 2012 Jeg kan se billeder også, og vil se det i morgen for gik glip af udsendelsen pga agility træningen, så Tak

• #2   11. okt 2012 Kan godt se det, hold kæft hvor er jeg RASENDE lige nu!

• #3   11. okt 2012 Nu skal man så os li tænke på at den læge der udtaler sig har haft mulighed for at høre at pigen hun overlever så vil han self. ALDRIG si at han gi´r de læger ret....

• #4   11. okt 2012 Har nu aldrig været med til at de pårørende skulle tage stilling FØR patienten var erklæret hjernedød..

• #5   11. okt 2012 Jeg blev SÅ vred! Kunne VIRKELIG godt trække hende en! Hun bruger hverken tror, eller måske, under deres samtale! Hun melder KALRT ud, at deres datter faktisk er død! Og så vil hun ikke indrømme, at hun tog fejl.... Uh´ ha´....!
    Den læge er SÅ skår sikker, så det gør helt ondt!

• #6   11. okt 2012 Det virker fint nok hos mig.. det er godt nok rystende at lægerne kunne tage så meget fejl smiley

• #7   11. okt 2012 Dvs. er der flere læger der ser på sagen.
    Og så kan jeg godt lide, det den ene læge siger, at hvis behandlingen var tilfredsstillende, så sad de jo ikke der... PRÆCIS!
    Den ´fejl´ er mere end bare en lille fejl, og den læge er så skår sikker, at hvis hun var itvivl, så tror jeg sq ikke hun var gået ander veje.... Syns det er frygteligt!

• #8   11. okt 2012 Åhr, jeg tuder og tuder og tuder... Først fordi det var så sørgeligt, men nu fordi jeg er så über glad på Carinas vegne.. At det går så hurtigt med at komme i bedring og at hun har givet lægerne en meget lang næse...

• #9   11. okt 2012 hvad var det der skete med hende siden hun har det sådan .. kan ik lige få fat i det i filmen?

• #10   11. okt 2012 Caroline - Bil uheld...

Carina - I dette tilfælde er det vist ´lægen´... I de beslutninger der er taget, er det den kvindelige læge der har set og taget beslutningerne....

• #11   11. okt 2012 Jeg har arbejdet på skadestuen og har været med til sådanne samtaler og jeg har haft mange læger der siger til de pårørende at de skal overveje om de vil gå med til organdonation eller ej...

Denne læge udtalte sig forkert og dette siger hun også i interviewet bagefter..

• #13   11. okt 2012 Allergisk overfor snobber og storhedsvanvid - Godt skrevet! Uh´ nu er jeg rasende igen!

• #15   11. okt 2012 Så fik jeg set udseendelsen, Puha, jeg er harm over denne kvindelige læge , et er hun virker som en kold skid der tænker på donation før liv, dernæst så nægter hun at have gjort en fejl. Jeg har forståelse for at læger også kun er mennesker men at være så skråsikker som hende og bagefter ikke erkende at man nok traf en for hurtig konklusion betyder for mig at hun intet har lært og jeg håber ikke at hun alene i fremtiden har den magt. Er forøvrigt ellers enig med Allergisk.

• #16   11. okt 2012 Hun laver nemlig fejl på fejl på fejl!
    Som om de skide organer i vigtiger end hende's overlevelse!

Kommentér på:
Pigen der ikke ville dø.. Se her!!!

Annonce