Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  poseløs støvsuger aldi ?
  • #1   18. okt 2012 Jeg har prøvet en billig poseløs støvsuger ( købt i brugsen så vidt jeg husker)

Den var bare for billig...
    Kylede den ud i arrigskab og købte en Dyson... DET virker smiley

• #2   18. okt 2012 I bilka skulle jeg købe ny støvsuger og blev af sælgeren frarådet at købe en poseløs. Han sagde, at de kan virke nemme i starten, men at de bliver besværlige efter et stykke tid, fordi de skal rengøres osv.

• #3   18. okt 2012 Jeg har en med en del år på bagen, og ja, med en langhårs hund skal de lige renses lidt flere gange end med korthårs hunde.

Men det tager ikke mange øjeblikke

• #4   18. okt 2012 Har været rigtig godt tilfreds med den nuværende poseløse, så ser ingen grund til at begynde at skulle købe poser igen smiley

Der er jo flere filtre i sådan en, så de skal alle renses, her mærkes det nemt, når filteret i opsamlings-skuffen stopper til og det er ikke med i selve oversigt over filtre, så det skal man selv lige finde

• #5   18. okt 2012 Jeg har lige i sidste uge købt en poseløs støvsuger i LIDL...... den er SUPER god....
    Selv på laveste styrke ... snupper den ALLE hundehår.... der er mange mundstykker der hører til..... og den kan komme ind allevegne.
    Mundstykket er med hjul.. og kan drejes i alle retninger...... :D.... den er her.
    Den kostede 400 kr.... smiley

profilbillede
  • #7   18. okt 2012 Åh-ja, jeg købte en poseløs støvsuger i Aldi for nogle år siden. Den klarede en måned, så måtte den til reperation. Den reperation varede næsten et år. Men til gengæld holdt den ikke ret længe. Da jeg fik den tilbage, klarede den igen ca en måned.
    Nu er jeg tilbage ved de gode gamle støvsugere med pose - og nej, den er ikke fra Aldi smiley

• #8   18. okt 2012 Nielfisk (staves?) støvsugere er bare de bedste. Nu har jeg en hund med meget underuld som sidder godt fast i tæpper og måtter. Med Vores gamle skulle jeg støvsuge måtten i gangen i 10000 år før den blev nogenlunde sort igen. Men vores nye den suger bare ALT. Og mundstykket er også rigtig godt - smalt så man kan komme ind i kroge og rimeligt fladt så man kan komme ind under sofa. Samt det er udstyret med et lille hul med filter så man ikke løfter tæpper med op når man støvsuger. Noget af en maskine hva? De første uger støvsuget jeg hver dag fordi jeg var så glad for den!!! Hihi

• #9   18. okt 2012 altså, så glad skal jeg ikke være for en støvsuger *GG*

Kommentér på:
poseløs støvsuger aldi ?

Annonce