{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

I anledning af tv2 knæk cancer... {{forumTopicSubject}}

Jeg har mistet min far for 5 år siden pga. kræft i hjernen. Min lille søs har overlevet denne sygdom.. blev rask for 2 år siden..
Har også mistet 4 af min venner (på trods af min unge alder) pga den satans sygdom...

Min far døde somsagt for 5 år siden snart, og i den "anledning" vil jeg gerne i kontakt med folk der har mistet deres far eller mor mens de var unge... Synes ikke jeg rigtig kan komme videre og er lidt låst i mine følelser omkring det....

Skriv evt en besked hvis du ikk vil ha det står på forummet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I anledning af tv2 knæk cancer...
  • My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 556
    #1   22. okt 2012 Du må meget gerne skrive till mig, miste selv min far før snart 2 år sedan, Dog ikke som cancer i udgangspunkt, men hvis du har brug før att snakke så skriv endelig til mig

  • #2   22. okt 2012 Jeg mistede min far for 4 år siden til cancer - Du skal være velkommen til at skrive smiley

    Men som batdog skriver vil jeg også helst gerne skrive privat, enten her eller facebook kan også være løsning smiley


  • #3   22. okt 2012 Tak allesammen..!

  • #4   22. okt 2012 jeg mistede min elskede far d. 12 august i år.. han har haft 4 forskellige slags kræft de sidste 5 år.. så det har været en meget hård omgang...du er mere end velkommen til at skrive.. selv om det er kort tid siden ved mig, står jeg i samme position som dig smiley

  • #5   22. okt 2012 Min far døde af en tumor i hjernen i september 2007.
    Jeg er også interesseret i at skrive, hvis nogen har lyst.
    Synes selv det er meget svært stadig.


  • #6   22. okt 2012 Tiger... min far døde også af kræft i hjernen i 2007


  • #7   22. okt 2012 Mistede min far som 7-årig, dog var det blodprop i hjertet pga. alkoholisme!
    Men kræft har jeg (heldigvis) ikke rigtig haft tæt ind på livet, men hver gang der foregår indsamlinger giver jeg altid 50,- eller 100,- (er på SU men lidt har også ret!)


  • #8   23. okt 2012 Jeg mistede min far som 15 årig - dog ikke pga kræft - 2 dage tidligere døde min gudmor af kræft, og 2,5 måned senere død min onkel også af kræft..

    Du må også gerne meget gerne skrive til mig, jeg vil meget gerne hjælpe dig.... smiley


  • #9   25. okt 2012 Kræft er en modbydelig lorte sygdom!! Bliver så trist når unge mennesker rammes eller unge mister en forælder alt for tidligt, kræft er på ingen måde fair som det rammer smiley
    Har en veninde hvis mor heldigvis har overvundet kræften, min veninde var i starten af teenageårene da hendes mor fik diagnosen.. Har også en veninde der mistede sin mor pga kræft som 18 årig..
    Har selv mistet min mormor, farmor og delvist min farfar pga. kræft.. Mistede min mormor som min sidste bedsteforælder da jeg var 19, efter hun havde kæmpet med det i flere år.. Første gang fik de fjernet det, anden gang havde kræften spredt sig for meget og hun valgte ikke at få behandling, men få det bedste ud af den tid hun havde tilbage.. Så kender desværre også til at miste familie til kræft og ved hvor svært det kan være at komme videre og bearbejde tabet.. Håber du får snakket med nogen som kan hjælpe dig videre! smiley


Kommentér på:
I anledning af tv2 knæk cancer...

Annonce