{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Er det dig der har...... {{forumTopicSubject}}

vundet 135 millioner i Eurolotto? Danmarks historiens hidtil største lotto gevinst..

Kuponen er købt i kiosken på Herlev sygehus..

Ja det er jo desværre ikke mig, og tror også jeg ville gå ganske meget fra snøvsen hvis jeg vandt så stort et beløb..

Hvad skulle man dog stille op med så mange penge??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det dig der har......
  • #1   27. okt 2012 Ikke mig...

Det er ikke så svært hvis jeg vinder et stort beløb. Så effektuerer vi bare millionærbudgettet, det er lagt og er klar til start. Vi venter bare på gevinsten.

• #3   27. okt 2012 Nope heller ikke her ! øv ! smiley

• #4   27. okt 2012 kan vidst godt komme i tanke om en enkelt ting, eller tusind de penge kunne bruges på smiley

Ville da slippe for at gå på kontanthjælp og vente på en førtidspension...DET ville være dejligt smiley Så man kunne få lov at være syg i fred, ville da ikke være til at klage over smiley
    Og det ville sørme også være rigtig rart med et lille hus...og et kørekort smiley
    og en ny hest...

tror ikke jeg ville have problemer med de penge...kunne også få lavet patter og sådan hahaha...jooo joo

nå...men bortset fra det -så er det ikke mig...pis også

• #5   27. okt 2012 det er mig :D:D
    (eller det var det hvad fald i min drøm ;))

• #6   27. okt 2012 Næææ.... man skal spille for at vinde... og det gør jeg ikke........ meeeen HVIS....
    Så ved jeg godt hvad jeg ville.
    Jeg ville tage 1 million...( i 1000 kr. sedler )

Finde et højt hus..... ( måske Rundetårn )..... stille mig øverst oppe..... og så smide en " Tusse " ... ud en gang imellem......
    Og så ville jeg stå og kikke ned , på dem der fandt " tussen ".... der kikker sig omkring.... stopper " tussen " i lommen....og skynder sig af sted....
    Og så vil jeg håbe , det er nogen der virkelig har brug for dem , der finder dem.

Ha ha ha ha ......og så ville mine 4 børn ( med børnebørn ) .. pludselig finde 1 million i deres postkasse en morgen ... uden at vide hvor den kommer fra....

Resten ,,, tjaaaa,,,,,, aner ikke hvad jeg ville købe... men jeg skulle nok finde ud af det... *LOOOOL*

• #7   27. okt 2012 Nittib - så husk lige en seddel ved at disse penge ikke må ende ved politiet :b de er ren velgørenhed

• #8   27. okt 2012 stine V......... OG ????

Hvornår er det blevet forbudt at " tabe " tusse ud fra Rundetårn..??

• #9   27. okt 2012 Jeg mente mere millionen i postkassen smiley

• #10   27. okt 2012 Naaah...... nu ved jeg , at de alle 4 ville ringe til mig i løbet af 5 minutter og fortælle , hvad der var sket...... så ville jeg nok fortælle dem det... smiley
    Men alene det , at få at vide af dem , hvor STORE deres øjne blev ,da de åbnede " gaven "..... smiley

• #11   27. okt 2012 Desværre ikke mig heller. Var det, skulle dælme nok få ben at gå på...

• #12   27. okt 2012 Haha ja mon ikke de havde opdaget at når alle "børnene" havde fået en million, så var der nok et fælles led :b
    Men den der med rundetårn, giv lige et tip hvis det sker, så kommer jeg gerne forbi rundetårn :b

• #13   27. okt 2012 Jeg kunne jo også lave en GRATIS-TING tråd her på HG..... og sætte en masse billeder ind af 10 TUSSER....... ha ha ha ha .... det kunne da være fedt.... *GG*

• #14   27. okt 2012 Måtte lige ud til svigermor med noget vasketøj, vaskemasinen er vist stået af, min mand er ikke hjemme før i morgen og ja så ville hun gerne vaske for mig smiley
    Så var det nu mig der havde vundet, var det første jeg købte en ny vaskemaskine smiley

• #15   27. okt 2012 Nittib - Synes pludselig at det ville have været sjov hvis du havde vundet! Og hvis det SKULLE ske en dag så vil jeg gerne reservere den første portion tusser *GG*

• #16   27. okt 2012 Helt ærligt der var engang jeg ville ønske jeg vandt i lotto,eller i det mindste bare kende en der gjorde............
    Idag vil jeg ønske at jeg aldrig vinder for jeg har haft en svigersøn der vandt rigtig mange millioner i lotto,og det er ikke endt lykkeligt,det førte til druk og mm.
    Men det bedste der er sket i det er at min datter flyttede fra ham med mit barnebarn,og idag har hun en dejlig kæreste som værdsætter hende og er glad og lykkelig for hver dag,og mit barnebarn har en god dag hver dag han kommer hjem fra skole .<3 Hilsen fra mig

• #18   27. okt 2012 Jamen hvad skal man da med så mange penge??
    Det var bedre at fordele det, så flere fik glæde af pengene..

Helt a pro po, så ville jeg støtte kræftens bekæmpelse med et klækkeligt beløb.

• #19   28. okt 2012 Det var heller ikke mig, men forhåbentligvis en der kan bruge lidt trøst, da den er købt på Herlev sygehus kan man jo tro at det er en patient eller pårørende og så varmer det nok lidt i en svær tid.
    Syntes 130-135 millioner er næsten for meget, ( tog dog gerne imod dem :-)) men 20 mill til hver havde gjort 6 familier glade.
    Jeg tror at hvis beløbet alt for stort så laver man sit liv for meget om uden at have sig selv med og det kan ende galt.

• #20   28. okt 2012 Heller ikke mig det er rigtig mange penge
    Jeg ville betale vores gæld, købe en ejendom, købe en hest og en pony , købe en bil der er nem at komme ind i og måske købe en eller 2 katte fra udlandet smiley
    Og så skulle vi have nyt tøj allesammen, der skulle nogle penge til ungernes opsparing og de 2 store ville få et beløb ( min den ældste og min mands datter af tidligere forhold ) , og så donere lidt til velgørenhed og resten i banken

• #22   28. okt 2012 Sjovt, Minion - vores plan ser ca. ligesådan ud. Forskellen er blot at vi ikke ville rejse kloden rundt, men i stedet købe to sommerhuse - et her, hvor vi bor, som familien kan benytte når de er her, og et hvor familien bor, som vi kan benytte, når vi er der.

Så står den på renovation af vores dejlige hus, en masse tøj, stor frihed, en ny bil til os hver og nyt køkkengrej.

Og GAVER - til familie og venner, og til dem, hvis hjertevarme har strålet helt til os.

• #23   28. okt 2012 Det er skønt at drømme, men lidt sørgeligt når man må indse at drømmen om en fed bank konto nok aldrig går i opfyldelse smiley

Jeg kan nu ikke tillade mig at klage, men hvor kunne det være sjovt at man bare kunne stø om sig med penge og dele ud til højre og venstre - ihvertfald bare i en periode smiley

• #25   28. okt 2012 Jamen jeg KOMMER til at vinde. Jeg ved ikke hvornår, men det sker på et tidspunkt smiley

• #26   28. okt 2012 Det er godt at tænke positivt CH og tro på det smiley

Det tror jeg også jeg vil prøve, men skal så huske at købe en kupon - eller er det helt ligemeget hvor positivt jeg er omkring det smiley

• #27   28. okt 2012 Hahaha - ja, der er lige en lille ting, der skal være i orden der *GGG*

Det er fuldstændig tåbeligt - vi køber en kupon om ugen - den koster hvad der svarer til et aftenmåltid til to, så det er jo en tosset prioritering. Men når nu jeg VED, at vi vinder lige pludselig, så er det jo nødvendigt smiley

• #28   28. okt 2012 Ja det ville da være dumt ikke at gøre det når du ved at I vinder en skønne dag.
    Og det kan lige så godt være dig der en den heldige, som alle andre smiley

• #29   28. okt 2012 Præciiis!!!

smiley

Kommentér på:
Er det dig der har......

Annonce