{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Købe spil på Origin? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lige købt sims overnaturligt på denne hjemmeside: http://store.origin.com/store/eaemea/da_DK/pd/productID.247849600

Men nu bliver jeg i tvivl. Får jeg en diskette eller skal jeg downloade spillet direkte fra hjemmesiden? Jeg har fået en ordebekræftigelse, men der står ikke noget om forsendelse.
Det undre mig bare at jeg skulle opgive Adrasse og mobil nr?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe spil på Origin?
  • #1   31. okt 2012 Hmm.. Jeg tror du får en disk.. For der står i systemkravene at du skal have et DVD-drev..

Men ærlig, så det det kun et gæt smiley

• #2   31. okt 2012 Du skal downloade det fra origins hjemmeside smiley
    Er ikke helt vildt kendt derinde, men kunne forestille mig at du kunne gå ind på noget ala "min side" og så under noget med downloads smiley

• #3   31. okt 2012 Krøll: Ja, det står der fordi en almindelig CD-rom ikke kan lagre al det "information" der er i spillet, og derfor bruger den DVD'er når den kommer på disk smiley

• #4   31. okt 2012 Visse produkter og tjenester vil være tilgængelige for dig, så snart du gennemfører dit køb. I nogle tilfælde kan vi også give dig mulighed for at købe en licens til et softwareprodukt før dets planlagte udgivelsesdato. Hvis du køber en softwarelicens, før den pågældende software bliver udgivet, vil en del af softwaren blive downloadet til din computer med det samme. På softwarens udgivelsesdag vil din computer automatisk downloade den sidste del af softwaren, som er nødvendig for, at du kan installere og bruge softwaren. Vores websider vil informere dig om, hvilken type softwareprodukt du køber. Vores forpligtelse til at levere softwareproduktet til dig er overholdt, når du modtager enten det downloadede eller fysiske produkt.

Hvis du har købt tjenester af os, vil din ret til at anvende dem starte øjeblikkeligt efter, at vi har sendt dig e-mailen med købsbekræftelse. Såfremt EA deaktiverer produkter eller tjenester, der er gjort tilgængelige på websiden, vil de give dig 30 dages forudgående varsel på http://www.ea.com/2/service-updates.

• #5   31. okt 2012 Du åbner origin (såfremt det er installeret) og så er det bare at downloade det smiley og vupti, så kan du spille det - let som ingenting smiley

• #6   31. okt 2012 Hey alle!
    Jeg har fundet ud af det nu smiley
    Bare surt for min mor og far, for det er en julegave smiley Eller surt for mig at skulle kigge på spillet i såååå lang tid uden at måtte spille det smiley

• #7   31. okt 2012 Cille de kan da bare give dig det kommende sims 3 seasons spil i julegave? smiley Det kommer vidst d. 11 november smiley

• #8   1. nov 2012 Hehe smiley Jeg har fået overnaturligt i advintsgave for de næste 3 søndag, og jeg har allerede fået lov til at spille det smiley Seasons står allerede på min ønskeliste smiley

• #9   1. nov 2012 Er det ikke lidt tidligt med adventsgaver om jeg må spørge? smiley

• #10   1. nov 2012 Jo smiley hehe, men er nu lidt forkælet ;P

• #11   1. nov 2012 Nu er spillet også på tilbud ved origin, så istedet for 350 kroner, er det på tilbud til 174,50 smiley Jeg sad virkelig og overvejede at købe det! Indtil jeg så "PC - Download" og jeg sidder med iMac... øøøøv smiley

• #12   2. nov 2012 Maria - Det var nemlig derfor jeg købte det via origin :)pga. rabatten ;P
    Surt det med mac'en smiley

Kommentér på:
Købe spil på Origin?

Annonce