{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg annullere en betaling hvis ydelsen ikke er som aftalt?
  • #2   12. nov 2012 Jeg var til dyrlægen idag med Fie, og var blevet lovet at hun kunne blive undersøgt samt få hendes årlige vaccination..

Men hun blev kun undersøgt, og jeg fik af vide at hun IKKE kunne få en vaccination nu, men hun kunne komme igen om 3 uger og få en.. Og det ville koste 480 kr..

Så nu har jeg betalt 575 kr. for konsultation idag, og de vil have 480 kr. for vaccinationen om 3 uger..

• #4   12. nov 2012 Ok.. Jeg gjorde også opmærksom på at jeg var temmelig utilfreds, og det kom der ikke meget respons på..

Jeg er nok bare lidt dum, for jeg tænkte jeg bliver jo nød til at betale..

Men jeg vidste ikke, at man bare kunne lade være med at betale, hvis man ikke mente man havde fået det der var aftalt..

• #5   12. nov 2012 Hun snakkede noget om at jeg selvfølgelig ville få rabat, og nævnte til sidst beløbet 480.. men har været inde på deres hjemmeside og der står der at det koster en revaccination normalt..

• #6   12. nov 2012 Føler mig bare temmelig narret lige nu smiley

• #8   12. nov 2012 Men hvorfor kunne hunden ikke vaccineres ?

• #9   12. nov 2012 Jeg havde da jeg bestilte tid informeret om at Fie havde hostet meget hele søndagen og natten til idag.. Hun har hostet slim op, men ellers har hun haft det fint nok..

Hende jeg snakkede med i telefonen sagde til sidst at hun ville notere at Fie skulle undersøges samt at hun også skulle have en vaccination..

Hvis jeg var blevet informeret i telefonen om at hun ikke kunne vaccineres, ville jeg nok have ventet til hun kunne, for hun har overhovedet ikke hostet hele dagen eller noget..

• #10   12. nov 2012 Jeg fik af vide at hun ikke kunne vaccineres fordi at Fie nok stadig havde nogle bakterier og sådan i kroppen, så vaccinationen ville ikke have effekt, så derfor skulle jeg vente 3 uger..

• #11   12. nov 2012 Dyrlægen er jo ikke synsk - h*n må jo se hunden inden det kan afgøres om det er forsvarligt at vaccinere. Var det blevet gjort og hunden var blevet syg, så var du da først blevet muggen.

• #14   12. nov 2012 Men man kunne godt have informeret om at man måske ikke ville kunne vaccinere, hvis de var usikre på om der stadig var nogle bakterier i kroppen..

Så kunne jeg jo have taget stilling til om det virkelig var nødvendigt at tage hende til dyrlægen, eller om det kunne vente..

• #15   12. nov 2012 Igår skriver du at hun hoster så voldsomt at du bliver bange og er i tvivl om, om du skulle tager til dyrlæge igår(søndag)
    Idag er du ikke tilfreds med at dyrlægen vurdere at en vaccination ikke er ok pt og du så ville have ventet med at tage hende til dyrlæge. Det hænger bare ikke sammen i min verden. Hvis du ikke mener hun skal tilses af en dyrlæge pga hosten, så fatter jeg ikke at du ringer og bestiller tid? Alle ved jo at man kun vaccinere når man er helt frisk - uanset om man er hund eller menneske. Så forstår slet ikke dit ønske om vaccination, dagen efter at du skriver du er bange og overvejer vagtdyrlæge.

• #16   12. nov 2012 Ulla,

hun har jo netop ikke hostet hele dagen, og har haft det fint, så det var egentlig kun vaccinationen jeg tog hende derop for..

• #18   12. nov 2012 platugler,

Jeg var ikke klar over at man skal være helt rask for at blive vaccineret.. Og det lød så slemt igår at jeg blev forskrækket.. Der handlede jeg nok lige lovlig vildt, det erkender jeg..

• #19   12. nov 2012 Christina,

Jo det har jeg, men det var ikke kun en undersøgelse jeg havde aftalt med dem der skulle ske..

Jeg kom i den tro at hun både kunne undersøges, samt vaccineres..

• #20   12. nov 2012 Det troede jeg var allemandsviden - men godt at din dyrlæge er samvittighedsfuld og ikke vaccinerede hunden. Nu ved du det så til en anden gang.

• #21   12. nov 2012 Christina,

Jeg tænker bare at da hun skulle vaccineres som 12 uger, blev hun undersøgt og fik vaccination for 600-700 mener jeg..

Og der var der jo konsultation med i prisen..

Så i alt beløbet burde jo have været nogenlunde det samme denne gang?

• #22   12. nov 2012 Du kan altså ikke tvinge en dyrlæge til en behandling/ydelse som denne ikke finder ansvarlig. Og det kan dyrlægen ikke altid svare på i telefonen.
    Du har jo ringet og sagt at hunden hostede og det ville du gerne have set på og det fik du. At vaccinationen ikke kunne lade sig gøre er jo bare ærgerligt.

• #23   12. nov 2012 platugler,

Jeg opretter en debat i går - da jeg bliver nervøs, i og med Fie hoster meget - for at få hjælp fra andre brugere, der evt. har erfaring med nævnte symptomer.

I dag hoster Fie ikke. Jeg overvejer om jeg skal se tiden an mht. dyrelægen, men beslutter mig for at ringe derned, og da jeg får at vide at hun samtidig med evt. undersøgelse kan få sin vaccination, takker jeg ja til en tid.

At det er allemands viden at mennesker og dyr ikke må vaccineres hvis de har bakterier i kroppen, var dyrlægen jeg talte med i telefonen åbenbart ikke klar over (idet hun bekræfter at Fie godt kan blive vaccineret efter jeg har fortalt at hun er syg)

Jeg ringede og forklarede meget detaljeret hvad der havde været galt med Fie, så der var dyrlægen netop klar over at det ikke ville kunne lade sig gøre at vaccinere Fie, og det burde hun have informeret mig om.

• #24   12. nov 2012 Christina,

Men burde det ikke være samme trommerum med denne vaccination, som den første hun fik?

Har kvitteringen hvor der står det kostede 650 i alt.. Og der blev Fie da også tjekket i ører, led osv..

Det er derfor jeg undrer mig at det pludselig er anderledes nu..

• #25   12. nov 2012 Beklager, men jeg synes altså ikke at du er blevet snydt.

• #26   12. nov 2012 Det et jo irrelevant om hun skal vaccineres eller ej, da du bestemmer dig for om hun skal undersøges idag.

• #27   12. nov 2012 Platugler,

Der er jo netop ikke irrelevant, da jeg tager til dyrlæge i den tro at hun kan få sin vaccination, og at undersøgelsen blot er en "bonus"..

Jeg havde i morges fået fastslået at jeg var en alt for bekymret kegle igår, og at jeg handlede lidt for vildt.. For Fie havde det helt fint i morges og har haft det super hele dagen, også før jeg ringede til dyrlægen..

Men jeg ringede netop til dyrlægen alligevel fordi jeg gerne ville have hende vaccineret da det er tid til hendes årlige vaccination, og så var det jo en super bonus at hun kunne blive tjekket på samme tid..

• #28   12. nov 2012 Det kommer vi ikke til at se ens på.

• #29   12. nov 2012 Platugler,

Det er da også helt fint smiley

Jeg bliver bare lidt usikker når jeg ved at min kæreste også kun plejer at betale 650-700 for at få tjekket og vaccineret hans hund..

Og mig bekendt giver 575+480 ikke 650-700 kr..

• #30   12. nov 2012 undersøgelse er ikke bonus.. resultatet af den obligatoriske undersøgelse er baggrund for, OM der bliver vaccineret.

• #32   13. nov 2012 Kan ikke se du er blevet snydt smiley

• #35   13. nov 2012 Ulla,

Ved ikke helt hvor du får det der fra..

Har ingen steder skrevet at jeg har krævet at hun skulle vaccinere Fie lige meget om hun var syg..

Men derimod ville jeg gerne have haft af vide at der var mulighed for at hun ikke ville kunne vaccineres hvis hun vurderede at der nok stadig kunne være nogle bakterier i kroppen på Fie.. Så kunne jeg have vurderet om det var nødvendigt lige nu med et dyrlægebesøg eller ej.. Men det fik jeg ikke chance for..

Jeg kunne se på Fie at et dyrlæge tjek ikke var livsnødvendigt da hun havde det fint, så der ville hun godt kunne have ventet nogle uger med et tjek, og så ville hun også kunne have blevet vaccineret..

Jeg har et ekstremt minus på min konto, men alligevel mener jeg at jeg skal bruge penge på hun får en vaccination, så jeg mener aldeles ikke at jeg mener min hunds helbred ikke er vigtigt..

Kommentér på:
Kan jeg annullere en betaling hvis ydelsen ikke er som aftalt?

Annonce