{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

HG og Facebook {{forumTopicSubject}}

Hej alle på Hundegalleri.

Jeg har ikke brugt HG meget efter det nye udseende er kommet til, så jeg beklager, hvis dette har været oppe at vende tidligere.

Når jeg logger på med Facebook, så har jeg ingen hunde eller andet oprettet herinde? Jeg kommer ind på en helt ny profil.

Burde jeg ikke komme ind på denne profil, som jeg skriver fra? Eller har jeg misforstået?

Kan dette skyldes, at jeg er oprettet herinde med en anden email end den jeg bruger på Facebook?

Jeg har forsøgt at ændre min email, men jeg får hele tiden svaret, at den "nye" email allerede eksisterer.

Hvordan får jeg min HG og profil på FB ført sammen?

Jeg har to hunde, som har ventet tålmodigt, mens jeg har bøvlet med dette, så jeg vil forlade computeren for en stund, så de kan komme på tur og få fyldt deres maver bagefter.

Jeg takker på forhånd mange gange for svar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG og Facebook
  • #1   13. nov 2012 Din facebook og HG skal have samme mail smiley

  • #2   13. nov 2012 jeg havde samme problem, dog på KG.

    du skal bare kontakte en admin, så hjælper de dig smiley


  • Amanda F
    Amanda F Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 1
    #3   13. nov 2012 Jeg kan se jeg har præcis samme problem

  • #4   13. nov 2012 Fordi når du har logget på med facebook har hg jo oprettet en helt ny profil med din facebook e-mail som jo så er den anden konto hvor dine hunde ikke er på.
    - så det logiske at gøre ville være at logge på med facebook og slette den konto (fordi så er der jo ingen bruger med den e-mail.)
    Og så logge på den konto med dine hunde (den du har skrevet fra nu) og ændre din e-mail.


    Prøv det
    Sådan tænker jeg det? Måske kan der gå lidt tid før de opfanger at din facebook email er ledig så du kan rette den.


  • #5   13. nov 2012 Undskyld den sene respons - Jeg siger mange tak for svar og hjælp smiley

    **LP** Muffi mín énesté!
    Jeg har prøvet at slette den konto fra facebook og så ændre email adressen, men så siger systemet, at emailen allerede eksisterer, så det er den gamle email, som bliver stående på min HG konto (en email jeg ikke længere har adgang til).

    Som du siger må skal jeg måske blot væbne mig med lidt tålmodighed - Ellers må jeg kontakte en admin, som *Hakkebakkeskoven* foreslår smiley


Kommentér på:
HG og Facebook

Annonce