431 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Om Chihuahua ( Ting ) Om Chihuahua ( Ting )
Ja hvad er det bedste jeg kan anskaffe mig til min chihuahua når jeg får ham efter jul/nytår ?
Nogen der har erfaringer eller ideer til hvad jeg bare MÅ have/eje til min chihuahua ?
( Tænker ikke på mad, vand osv ;).. det gir lidt sig selv at det er et "Must have" / staves ? )
// Tanja og snart Topper
0 synes godt om
okt 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 494
okt 2012
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 817
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 23
Tænker lidt på:
Transport kasse
Taske ( Med HÅRD bund
Lille trøje ( ikke alt muligt fis er ikke en pynte dukke
okt 2012
Transportkasse hvis du skal ud og køre, og taske til hvis du skal med bus osv
dec 2011
sådan noget trøje jeg tænker på
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
jeg har 5 chihuahua og med samme jeg har fået dem hjem eller de er blevet så stor de kan spise selv er jeg begyndt og træne denm ...
først med wc ruller der bliver bukket ind i ender og så med godbider inden i .. ...
samt kan du sy bare lidt kan du lave en tæppe med rum i til godbider også ..sig bare til så skal jeg vise dig det ....alle kan lave denne tæppe ...
samt de har flere af de her træ aktivting som jeg bruge til aften mad ca hver anden dag ......
den minste jeg har lige nu ...begyndte jeg til ( rally lydighed )da den var ca 3 månder sprang valpehold over .....de lære jo alt også på denne hold .....og der går meget hurtig vil jeg sige ...og vil du kan du komme langt inden for denne gren .....vi har været til vors først klup konkurrencer......mest for sjov vi havde jo ikke gåer så længe da det blev holdt
du kan gå ind og se nogle af mine vidiofilm af hvor de træner med træaktivting ....
dec 2011
Tak for de gode råd
Er vokset op med hunde i hjemmet og nu har min mor selv 3 chihuahuaer og min lillesøster har 2 :).. så har fået en masse viden og læren indenfor området, og min mor har været træner i en hundeklub osv :)..
Men jeg kan aldrig få for mange ideer, triks, øvelser osv :D..
vil meget gerne høre mere om det tæppe du snakker om :)..
maj 2008
selv tak
det er rigtig man kan aldrig for få for mange triks og øvelser til hunde de elsker jo og lære noget nyt
tæppet som jeg snak om :
købte et flis tæppe i jysk til ca 40 kr
klip det i stykker målte op sådan ca hvor store stk jeg ku få ud af tæppet sådan ca
og det blev til ca:
et på 90 ¤90
et på 70¤70
et på 50¤50
et på 30¤30
og et på 10¤10
jeg sik sak så lige kanter rundt om
og lage så alle stk oven på hinanden så der var lige langt ud til hjørnet
sat fast med nåle og syge så fra spis til spis alser et stor krys ....
på den måde får man små lommer som du kan putte godbider ind i og de skl jo selv finde ud af hvorforn lomme den ligger i ....i start ligge ligge jeg godbiden lige inden for så de lige kan finde ud af hvordan det foregår til sidst kommer du godbiden helt ind til mitten og de må arbejde for og finde den rigtige lomme nogle gang komme jeg godbider i alle lommer
ja så kende du jo alt til de skønne små hunde
har du tænkt på og gå til træning med din chihuahua ?
du vil ikke fortryde og begynde på et eller andet med din chihuahua
starter du også i rally kan det jo være vi mødes en gang til konkurrence hi hi hi
har hørt at der sku ligge en chihuahua på den øverste skammel for tiden
men så langt kommer jeg nok ikke da jeg ikke går så godt så vi vil aldrig ku vinde på tid
her kan du se skilte dem kan man jo også lave med sin hunde at man går til træning
(link fjernet)
dec 2011
puha ved endnu ikk med at gå tl træning med hunden da pengene os ska være der til det
maj 2008
ja den er jo ikke så svært og lave
nej det koster jo lidt og gå til træning .....men har du lyst og tid til og hjælpe til i kluppen kan man få nedsat prisen .......det ved jeg træner får og dem der står i køkknet med mer .......så er det en mulighed for dig på den måde og spare lidt på prisen til træning og aligevel gå til det :):)
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.900
Kurven sover han i, og buret står fremme og slået op, det bruger han som hule
Om Chihuahua ( Ting )