{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.269 visninger | Oprettet:

Mit hår falder (stadig) af {{forumTopicSubject}}

Jeg lavede en tråd for noget tid siden, om at jeg fælder helt ekstremt. Og det gør jeg så stadig.

Jeg er ved at være helt desperat og er så frygtelig bange for at blive skaldet. Man kan nu se min hovedbund en 5-7 cm ind i håret, når jeg trækker det tilbage.

Min læge fandt noget skæleksem, som jeg har fået behandlet med noget shampoo, som jeg stadig bruger, og min hovedbund er nu helt fin igen. Jeg fælder stadig.

Jeg spiser hver dag tre piller Priorin, tre piller Silica Ekstra, en pille Foligro (hørfrø), en pille B12 og en pille zink. Jeg fælder stadig.

Jeg har fået tid til hudlægen, men jeg må rejse til Grenå for at få den tidligste tid muligt, og det er i starten af januar. Og med den fart jeg har på, så er jeg skaldet inden da.

Jeg har en tid til en hovedbundsscanning nede i Matas om to uger, som jeg ikke helt ved, hvad er- men det er et forsøg værd. Nogen som har prøvet det?

Jeg vasker hår hver anden dag i baby shampoo og bruger kun balsam i spidserne. Ingen styling, føn eller produkter. Hver anden dag sider det i en knold. Jeg børster let og holder meget igen en gang om dagen.

Er der nogen som kan hjælpe med et eller andet, som jeg kan prøve? Jeg kan ikke bare lade stå til og se mit sparsomme hår forsvinde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit hår falder (stadig) af
Kommentér på:
Mit hår falder (stadig) af

Annonce