994 visninger
|
Oprettet:
Haha! {{forumTopicSubject}}
Måtte lige dele den her fra Facebook. Teksten er desværre næsten ikke til at læse, men det er en arbejdsplads der har lagt billedet op. De åbnede smøren til fælles morgenmad og vupti :-D.. Synes den er lidt sjov.
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.237
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.966
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.034
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 105 Hunde: 2 Emner: 368 Svar: 6.229
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.316
(link fjernet)
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.760
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 36 Hunde: 1 Svar: 4.324
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 105 Hunde: 2 Emner: 368 Svar: 6.229
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.966
Set i et supermarket....
Haha!