{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Nattråd {{forumTopicSubject}}

Hej alle

hvad hygger i med på det her tidspunkt?
Jeg slapper af med computeren og en kop the, det er ganske afslappende

Og hvad med søndagen? har i lavet noget spændende?
Jeg har fortsat min introduktion til klikkertræning, og de er nu blevet super gode til at dutte næsen på en target stick. Ved godt at det er basalt, men man skal kravle før man kan gå, og jeg er dælme stolt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nattråd
  • #3   10. dec 2012 Jeg se fjernsyn. Har lige været ude på den sidste tur med hundene, inden sengetid. I dag har vi været i mosen og lege, ind til min næse var ved at fryse af. På den næste tur legede vi i sne på den lokale sportsplads.

Hundene mener at sne er godt, og meget sne er meget godt. *g*

Nu gør Asta opmærksom på at hun gerne vil i seng, og at jeg skal med.

• #4   10. dec 2012 . .
    Det lyder da som om du har haft nok at se til i dag. God bedring smiley

Hanne
    Det er i bund og grund en pind, som hunden så skal røre med næsen smiley Er en indledende øvelse i det emailkursus jeg følger smiley
    og hundene skal så selv gennemskue hvad det er man vil have dem til, og det er bare fedt når det lykkes dem at gennemskue det og de gentager øvelsen flere gange

carina
    jeg krydser fingre for ham , og håber i snart får besked, og det ikke er for alvorligt

• #6   10. dec 2012 carina
    det forstår jeg godt.. smiley Sender en masse kram i din retning

• #7   10. dec 2012 Maria
    åh hvor lækkert smiley
    minder mig om, min svigermor har lavet konfekt i dag, måske man skulle kigge forbi en af dagene og prøvesmage det smiley

• #8   10. dec 2012 Sidder og hører metal bankende ud i ørene fra hørebøfferne. Er pisse træt, men kan ikke sove. der foregår alt for mange ting i hovedet til at jeg kan sove - ergo metallet i hørebøfferne.
    De, der "kender" mig bare en smule, kender min tidligere historie og kan så sige - det er kun gået ned af bakke.

• #10   10. dec 2012 Jeg sidder såmænd og skriver ....Lokums-digte .... til en i en anden tråd..... ha ha ha ....

• #11   10. dec 2012 ebenezer

øv da
    du tror ikke en god gåtur med hundene kan hjælpe med at tømme hovedet? det plejer at hjælpe her
    Håber virkelig du klarer dig. du er velkommen til at "lukke ud" hvis du har brug for det. smiley

carina
    så lidt, det er ikke nemt at være pårørende i sådan en situation

nittib
    hvor kreativt smiley

hanne
    min ene er også vildt madglad, og da jeg trænede små tricks før, rodede han rundt i tingene i sin iver efter godbidden

• #12   10. dec 2012 tak GANnam Style
    Men hundene her i huset er gået i seng og bryder sig bestemt ikke om de 20-25 cm sne, vi har fået og her i mit kvarter gider folk ikke ordne fortov og når det endelig er, så sparer de ikke på saltet.
    Så pt lufter vi hundene i haven, men ikke sjovt for den midste af vore tæver, der "kun" er 15 cm i højden, når sneen nu engang er højere end hun er... Og den anden er bare bange, hvis man slår en prut forkert.

Jeps, jeg har nok at se til - ve siden af alt det andet.

• #13   10. dec 2012 Jamen jeg sidder og slapper af og spiller mine pokerturneringer smiley

Har kun lige fået varmen efter nogle timer ude i sneen med vovse, så nu ligger han og sover, han er helt færdig smiley

• #15   10. dec 2012 ebenezer
    ja det er ikke det sjoveste at trave i for sådan en lille vuf
    man skal huske sig selv, især når man har meget om ørerne

sheila
    åh ja, det er skønt at komme hjem i varmen, selvom en lang gåtur er skøn smiley

• #16   10. dec 2012 carina
    ja det er da det dejligste, hvis alt går nemt, og i kan få en gid og rolig jul sammen alle sammen

• #17   10. dec 2012 GAGnam´fan
    Jeps, man skal huske sig selv, men hvem fanden var det lige, jeg skulle huske???

• #18   10. dec 2012 ebenezer
    Hvad mener du?

• #20   10. dec 2012 carina
    tja, skal ikke købe ret mange, så jeg bekymrer mig ikke endnu smiley
    Men julegaver kan virkelig være en jungle, det giver jeg dig ret i

• #22   10. dec 2012 carina
    så har du da også nogle stykker du skal have styr på smiley
    Sidder lige og surfer på nettet efter godbidder til træning, så jeg kan skifte.
    har nogle små, bløde nu, der ikke fedter som de er glade for, men variation er jo godt smiley

• #24   10. dec 2012 carina
    du skal nu nok også klare det denne gang smiley

har fundet nogle af mærket tikki, de er små og bløde og fået i flere varianter til ca 10 kr pr 100 kr i både poser og spande.. det bliver nok sådan nogle. for de skal jo helst være små og hurige at hapse, når mine to vuffer er ret små

• #25   10. dec 2012 var egentligt gået i seng, men kan ikke sove... så nu må computeren lige underholde lidt.

Bare lige til startindlægget: at dutte en target er måske nok basalt men mere end jeg har formået at lære Gaia smiley

Uanset hvor meget vi prøver, så bliver det, når det er aller aller bedst, kun til at tage "dutten" i munden uden at tygge i den (9 ud af 10 gange bliver det til "næææææh legetøj, yaaaay jeg hapser den lige")
    Så jeg synes i er dygtige dig og vapsen hehe

• #26   10. dec 2012 Ja alle er jo nok gået i seng he he.

Vi har været nede og besøge min far over middag, og om aftenen var vi til en noget anderledes julehygge. Vi kom da hjem med en masse fint tøj til drengene, lidt legetøj, lidt til min mand og et par øreringe til mig.

Så vi har brugt aftenen til at beundre vores "erobringer".

Den ældste af drengene var ikke til at skyde igennem, fordi han havde fået "erobret" sig to par Humør shorts, som godt nok er lidt for store, men som han siger, de kan jo ligge på lager. Det er helt nye, så han var mega stolt.

Kommentér på:
Nattråd

Annonce