Blir' sku lidt ked.. {{forumTopicSubject}}
For pokker hvor er jeg træt af mennesker der anskaffer sig en hund - af den simple grund - "sådan en ska' vi da ha.'" For ****** hvor er der mange der anskaffer sig en hund uden at have den fjerneste anelse om hvad det kræver. Jeg bliver så ked af det når jeg hører og ser de desværre ofte sete og hørte tilfælde, hvor hunden efter kort tid (gerne når den pludselig er voksen og ikke længere lille og nuttet) - bliver aflivet af de mest grinagtige undskyldninger. Jeg arbejder til daglig ved en dyrlæge og for pokker hvor ser jeg mange af disse triste skæbner... I dag havde jeg en elev i 2. klasse som var lidt mut.. Jeg spurgte hvad der gik hende på og hun fortalte hvor inderligt hun ønskede sig en hund.. Hun ELSKEDE hunde. Hun fortalte hun havde haft hund før, men den var der ikke længere. Jeg spørger hvad der er sket med den og hun fortæller den er blevet aflivet. Jeg fortæller at det er jeg ked af at høre og spørg til om hunden var syg. Nej siger hun. Hendes far ville bare ikke have den mere. Den var blevet uopdragen... Den tissede og lavede (bummelum) inenfor og hoppede op på bordene.........................
For pokker hvor blev jeg ked af det på denne piges vegne...
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Blir' sku lidt ked..